Fitness Seller

log chrisk

Dat heeft niet zoveel zin, zijn plan is namelijk om in een dikke villa te chillen als hij eenmaal krijgt wat hij verdient. Tot hij over 10 jaar nog steeds op zolder woont en achteraf weer dacht kut had ik het nou maar gedaan. Maarja weet je hoeveel moeite dat kost om wat gegevens op een internet site in te vullen? Hij heeft het wel druk he

Had je net zo goed niks kunnen zeggen.

Als je een afbetaald huis erft en die zet je in de verkoop, maar je hebt niet genoeg vermogen om van de leven, kun je gewoon een bijstandsuitkering krijgen hoor :roflol:
Dat denk ik niet, je hebt geen recht op een bijstandsuitkering als je een x vermogen/spaargeld of inkomen hebt.

Dat je het “vermogen” niet naar de appie kunt brengen om broodjes te kopen heeft de overheid schijt aan. Je hebt hier immers wel een regeling voor dat je een lening kunt krijgen tot je de woning verkocht hebt.

Dat denk ik niet, je hebt geen recht op een bijstandsuitkering als je een x vermogen/spaargeld of inkomen hebt.

Dat je het “vermogen” niet naar de appie kunt brengen om broodjes te kopen heeft de overheid schijt aan. Je hebt hier immers wel een regeling voor dat je een lening kunt krijgen tot je de woning verkocht hebt.

"Uw vermogen zijn uw bezittingen minus uw schulden. Enkele voorbeelden van bezittingen zijn:

• contant geld
  • uw tegoed op uw bank/girorekening en spaarrekening
  • aandelen, obligaties of andere effecten
  • auto, motor, boot of caravan
  • andere waardevolle bezittingen zoals antiek, schilderijen enz.
  • afkoopwaarde van verzekeringen."

Er is een reden waarom een woning niet erbij staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.525
Grappig dat jij je nu ineens verschuilt achter gefabriceerde wetten terwijl je meermaals hebt aangegeven je daar niet in te kunnen vinden aangezien die indruisen tegen universele grondrechten.

Zie jij niet de bezwaren van een belastingplicht bij te dragen aan de levensonderhoud van mensen die daar zelf niet kunnen of willen voorzien.
Maar waarom kom je dan met zulke verwrongen deflecties van drogredenen en laat je eerdere vraag/stelling waarop ik uitlegde hoe het feitelijk zit weer geheel terzijde? Wou je met die eerdere vraag echt iets stellen maar werd dat geheel ontkracht door mijn antwoord? Of zit je enkel te etteren met compleet foutieve redenaties omdat je boos bent dat iemand met een uitkering niet in een werkkamp wordt geplaatst ofzo?

De mentaliteit 'I own your ass' van sommige leden hier omdat zij 'jouw uitkering betalen' is echt walgelijk.

De mentaliteit 'I own your ass' van sommige leden hier omdat zij 'jouw uitkering betalen' is echt walgelijk.
De mentaliteit van ‘ik ga niet (meer) werken met mijn luie donder terwijl ik het wel kan omdat ik lekker teer op het belastinggeld van een ander’ is echt walgelijk

Ohja ik was uitgeschreven na mijn koopwoning natuurlijk, daarna dacht ik dat het met 10 jaar wachtrij geen zin had om weer in te schrijven. Had inmiddels wel handig geweest maar het plan was daar niet naar natuurlijk.
Even los van hoe kort je dat koophuis dan gehad hebt, het is inmiddels alweer 10+ jaar geleden.

2012
Klopt en ik heb er nog een huis gekocht ook :o Ik blijf wel proberen wat te verzinnen om hier wat te doen te hebben

2015
De situatie is nu dat ik anderhalf jaar geleden m'n huis verkocht heb,

Schrijf je nu in. Beter laat dan nooit.
Ben het niet vaak eens met @Hell93, maar ga dit rap regelen!

Niet ingeschreven staan voor een sociale huurwoning is niet iets wat iemand zich kan veroorloven. Iedereen kan genoeg tegenslag krijgen in z'n leven dat dit nodig kan zijn.

• #2.532
Het meest vervelende vind ik nog dat ze geen zinnige dingen zeggen en maar niet willen of kunnen erkennen wat de ander (ik) zegt. (en wat realiteit is)

Even los van hoe kort je dat koophuis dan gehad hebt, het is inmiddels alweer 10+ jaar geleden.
Daarom zeg ik; het [inschrijven] was inmiddels wel handig geweest. Dat was al die tijd niet het plan, dus toen niet gedaan.

Ja had gekund maar je hebt dusver geen blijk gegeven van logisch redeneren of te kunnen erkennen wat de ander (ik) zegt en dat zal hieruit niet plots volgen dus ik denk niet dat dat zin heeft. Dus ik ga lunchen en cardioen.

Laatst bewerkt:
Ben het niet vaak eens met @Hell93, maar ga dit rap regelen!

Niet ingeschreven staan voor een sociale huurwoning is niet iets wat iemand zich kan veroorloven. Iedereen kan genoeg tegenslag krijgen in z'n leven dat dit nodig kan zijn.
Ik stond slechts anderhalf jaar ingeschreven.

• #2.536
Beetje denigrerend om te zeggen dat het geen zinnige dingen zijn. Dat jij het niet zinnig vindt zegt alles over jou.
Het is feitelijk en logisch niet zinnig; niet onderbouwt en volgt niet uit de feiten, legt zelfs woorden in andermans (mijn) mond.

Daarom zeg ik; het [inschrijven] was inmiddels wel handig geweest. Dat was al die tijd niet het plan, dus toen niet gedaan.
Maar je hebt je uitgeschreven op het moment dat je het huis kocht? Gek verhaal. Die dingen kunnen prima tegelijkertijd doorlopen en ik kan mij niet voorstellen dat naast een hypotheek dat tientje per jaar het verschil maakte.

• #2.538
Maar je hebt je uitgeschreven op het moment dat je het huis kocht? Gek verhaal. Die dingen kunnen prima tegelijkertijd doorlopen en ik kan mij niet voorstellen dat naast een hypotheek dat tientje per jaar het verschil maakte.
Gebeurde daarbij automatisch.

• #2.540
Of automatisch, het zou kunnen dat ik toen iets moest aanvinken, ondertekenen, zelf uitschrijven dat weet ik niet meer. Iig mocht ik niet meer ingeschreven staan.

Terug
Naar boven