AndroidHealthClinic

log chrisk

Klinkt een beetje hetzelfde als toen mensen hier jankten dat ik 'anderen de schuld gaf' toen huurbazen mij geen woning wilden geven als ik betalingen enkel op bepaalde manieren kon doen.

Niet mijn schuld, huurbazen schuld.

..wiens schuld is het anders dat hij niet kan werken onder zijn voorwaarden, als het niet de werkgever is die niet wilt?
Hoe kan je nou voordat je ergens werkt op voorhand als toekomstifge werknemer bepalen dat er geen zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zijn om 100% remote te werken? Heeft ie een glazenbol, ik denk het niet, dat was die al crypto-miljardair.

Klinkt een beetje hetzelfde als toen mensen hier jankten dat ik 'anderen de schuld gaf' toen huurbazen mij geen woning wilden geven als ik betalingen enkel op bepaalde manieren kon doen.

Ten eerste nee, ten tweede lekker boeiend, het is wel jouw probleem.

Hoe kan je nou voordat je ergens werkt op voorhand als toekomstifge werknemer bepalen dat er geen zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zijn om 100% remote te werken? Heeft ie een glazenbol, ik denk het niet, dat was die al crypto-miljardair.

Je hebt toch eerst een vacature en dan sollicitatie gesprek(ken) alvorens je ergens werkt..?

:popcorn2:

Goeie training!

Schuld is niet van belang. Het is alsnog jouw probleem. De wereld is helaas niet eerlijk. Maar wij hebben allemaal geluk aangezien we in Nederland of België wonen. Daarmee zijn we allemaal al beter af dan 98% van de wereldbevolking.

Terug
Naar boven