Nee, hij schuift weer eens de schuld voor het niet kunnen werken onder zijn voorwaarden in andermans schoenen.Hij dacht aan een eventuele oplossing, waarbij veel werkgevers niet aan mee willen doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hij schuift weer eens de schuld voor het niet kunnen werken onder zijn voorwaarden in andermans schoenen.Hij dacht aan een eventuele oplossing, waarbij veel werkgevers niet aan mee willen doen.
Nee, hij schuift weer eens de schuld voor het niet kunnen werken onder zijn voorwaarden in andermans schoenen.
Hoe kan je nou voordat je ergens werkt op voorhand als toekomstifge werknemer bepalen dat er geen zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zijn om 100% remote te werken? Heeft ie een glazenbol, ik denk het niet, dat was die al crypto-miljardair...wiens schuld is het anders dat hij niet kan werken onder zijn voorwaarden, als het niet de werkgever is die niet wilt?
Ten eerste nee, ten tweede lekker boeiend, het is wel jouw probleem.Klinkt een beetje hetzelfde als toen mensen hier jankten dat ik 'anderen de schuld gaf' toen huurbazen mij geen woning wilden geven als ik betalingen enkel op bepaalde manieren kon doen.
Niet mijn schuld, huurbazen schuld.
Hoe kan je nou voordat je ergens werkt op voorhand als toekomstifge werknemer bepalen dat er geen zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zijn om 100% remote te werken? Heeft ie een glazenbol, ik denk het niet, dat was die al crypto-miljardair.
Ja, maar daar voorafgaand aan beweert hij al 100% remote kunnen werken als programmeur.Je hebt toch eerst een vacature en dan sollicitatie gesprek(ken) alvorens je ergens werkt..?
Ten eerste nee, ten tweede lekker boeiend, het is wel jouw probleem.
Ja, maar daar voorafgaand aan beweert hij al 100% remote kunnen werken als programmeur.
Dat zijn twee verschillende problemen.Ja en in dit geval is het chrisk zijn probleem waarvan sommigen hier doen alsof het hun probleem is 'want belasting muhhuhhh'.

Ja, maar die zijn er niet en dat mag niet van de wet volgens hem.Hij zoekt dan ook enkel bedrijven waarbij dat zou kunnen, lijkt me logisch.
Nee, want het is verdomme ook mij belasting.
Ja, maar die zijn er niet en dat mag niet van de wet volgens hem.
Schuld is niet van belang. Het is alsnog jouw probleem. De wereld is helaas niet eerlijk. Maar wij hebben allemaal geluk aangezien we in Nederland of België wonen. Daarmee zijn we allemaal al beter af dan 98% van de wereldbevolking.Klinkt een beetje hetzelfde als toen mensen hier jankten dat ik 'anderen de schuld gaf' toen huurbazen mij geen woning wilden geven als ik betalingen enkel op bepaalde manieren kon doen.
Niet mijn schuld, huurbazen schuld.
Het is niet dat hij er nu pas voor het eerst over begint.Dat las ik er niet in. Hij zei duidelijk een 'tenzij'.
Ik jank bij en over iedereen als dat binnen mijn regels past ja, dat mag van mijn religie.Ga ergens anders janken dan, ga janken bij de gevangenissen of bij de oudjes die zorg nodig hebben of bij ouders met kinderen..oh wacht.
Nee, hij schuift weer eens de schuld voor het niet kunnen werken onder zijn voorwaarden in andermans schoenen.
Dat klinkt niet halal!toen huurbazen mij geen woning wilden geven als ik betalingen enkel op bepaalde manieren kon doen.