- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Hoe oud werden die?Medieval peasants worked less, had more free time, and were guaranteed more holidays with their family than you.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud werden die?Medieval peasants worked less, had more free time, and were guaranteed more holidays with their family than you.
Geen idee, wat ik wel weet is dat hij 10 jaar geleden bij een grote speler zijn baan heeft verloren door heel tegendraads te zijn en toen lag het gemmiddelde jaarsalaris van hem en zijn collega's ruim boven de €100k met geweldige secundaire arbeidsvoorwaarden en nu verdiend hij nog geen 2 keer modaal.Kunnen we hem redden? Hoe vaak moet hij nog heen en wat heeft hij al geprobeerd?
Ben jij een verglijkbare eenhoorn?
Belangrijker misschien nog wel, hoeveel kwamen er gezond of uberhaupt hun kinderjaren door. De gemiddelde leeftijd was niet laag omdat niemand oud werd die was laag omdat er zoveel kinderen stierven.
Gewoon 70+
Oh hij weer, hem kennen we!Geen idee, wat ik wel weet is dat hij 10 jaar geleden bij een grote speler zijn baan heeft verloren door heel tegendraads te zijn en toen lag het gemmiddelde jaarsalaris van hem en zijn collega's ruim boven de €100k met geweldige secundaire arbeidsvoorwaarden en nu verdiend hij nog geen 2 keer modaal.
Ja en je hoeft er echt niet zo speciaal voor te zijn, beginners mogen het ook. Zoals ik zeg het is vrij normaal. Vooral in corporate NL en overheid/semioverheid kijkt men raar op.
En dan zo nu en dan anderen betichten dat ze mongolisch reageren.
Waarom heb je dan die baan of opdracht nog niet gevonden?Ja en je hoeft er echt niet zo speciaal voor te zijn, beginners mogen het ook. Zoals ik zeg het is vrij normaal. Vooral in corporate NL en overheid/semioverheid kijkt men raar op.
Best redelijk oud. Ouder dan het gemidelde wat vaak gezegd word wat namelijk gigantisch onder uit gehaald werd door de gigantisch hoge kinder sterfte toen. Maarja dat is natuurlijk ook niet geweldig.
Waarbij de eerste 25.7 duidelijk een fout is. Voor "tenants" was de levensverwachting wel veel lager zag ik elders voorbij komen.In medieval England, life expectancy at birth for boys born to families that owned land was a mere 31.3 years. However, life expectancy at age 25 for landowners in medieval England was 25.7. This means that people in that era who celebrated their 25th birthday could expect to live until they were 50.7, on average — 25.7 more years. While 50 might not seem old by today’s standards, remember that this is an average, so many people would have lived much longer, into their 70s, 80s and even older.
Ja klopt ongeveer wel maar dus van sterfte door leeftijd ligt wel hoger. Maarja gemiddelde mens kreeg daar toen vaak niet de kans voor.Ik vond dit:
Waarbij de eerste 25.7 duidelijk een fout is. Voor "tenants" was de levensverwachting wel veel lager zag ik elders voorbij komen.
Gaat het? Was niet mongolisch bedoelt hoor.En dan zo nu en dan anderen betichten dat ze mongolisch reageren.
Heb er meerdere gehad zelfs.Waarom heb je dan die baan of opdracht nog niet gevonden?
Weet ik niet. Er zullen er wel zijn. Je hebt zo'n hele scene van "digital nomads" in goedkope landen zoals Thailand die vooral bloggen en dat soort marketing dingen doen om het beeld te verkopen dat dat kan en allerlei ondernemingen zouden hebben, totdat hun vakantiegeld op is. Of misschien meer website designers, daarvoor lijkt het ook in NL meer vanzelfsprekend om klussen remote freelance te doen, wel wat anders dan ik doe.Hé @chrisk , ben niet thuis in de it. Maar er zijn toch massa's mensen die in Afrika, Bali en andere bestemmingen waar je goedkoop kan leven, remote aan de slag zijn? Doen die iets wat in het verlengde ligt van wat jij doet?
Zijn vaak mensen die dan remote helpdesk voor zo'n KPN-aannemer doen, dat kan zeker 100% remote ja.Hé @chrisk , ben niet thuis in de it. Maar er zijn toch massa's mensen die in Afrika, Bali en andere bestemmingen waar je goedkoop kan leven, remote aan de slag zijn? Doen die iets wat in het verlengde ligt van wat jij doet?
Chris, ik zie mogelijkheden!Zijn vaak mensen die dan remote helpdesk voor zo'n KPN-aannemer doen, dat kan zeker 100% remote ja.
Maar heb je wel terroristische supervisors die je al berichtjes gaan spammen als je 10 sec te lang een toiletbreak hebt.
Zelf geen ervaring, maar ken een paar digital nomads.

Hoezo? Nou ik probeer met je mee te denken!Gaat het? Was niet mongolisch bedoelt hoor.
Heb er meerdere gehad zelfs.
Weet ik niet. Er zullen er wel zijn. Je hebt zo'n hele scene van "digital nomads" in goedkope landen zoals Thailand die vooral bloggen en dat soort marketing dingen doen om het beeld te verkopen dat dat kan en allerlei ondernemingen zouden hebben, totdat hun vakantiegeld op is. Of misschien meer website designers, daarvoor lijkt het ook in NL meer vanzelfsprekend om klussen remote freelance te doen, wel wat anders dan ik doe.
Lijkt mij dat je als je een remote programmeer opdracht/baan hebt je dat natuurlijk kunt doen maar juist niet in zo'n goedkoop land hoeft te verblijven. Die landen lijken mij ook helemaal niks.
Maar hoezo?

Waarom is dat dan niet vanzelfsprekend, of waarom willen ze jou dat niet toevertrouwen?
Njah da's ook een skillset die je maar net moet hebben en moet je ook nog eens onderscheidend in zijn.Gelukkig kan programmeren ook 100% remote.
Het beste blijft zelf iets bouwen.
Zou zomaar meteen kunnen beginnen aan een game of games. Maar geen goed idee voor, en vind het een beetje kinderachtig.

Gaat prima, maar jij stelt een specifieke vraag aan mij kort nadat ik iets geschreven heb waaruit je kan afleiden en komt dat met "Oh hij weer, hem kennen we!" dacht je dat ik in een paar maanden tijd zomaar een andere programmeur heb leren kennen?
Is er iets veranderd waardoor je die nu niet meer kunt vinden?