MuscleMeat

log chrisk

He maar vergeet niet dat je zelf ook tijd zat hebt gehad om nuttige dingen te leren, met je 40k posts. En dat ik al die tijd daarbij dus nog altijd meer heb gewerkt dan jij, aanwezige.
Klopt, ik zit alleen wel aan de andere kant het staatsinfuus en ben bereid te leren van mijn fouten.

Ik had ingeschat harder te kunnen trekken aan een paard dat minder dood was, blijkbaar is dat een foutieve inschatting geweest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
None of your fucking business
Nou kom er dan niet mee. :o

Plots lees je weer wel.

Ik heb in de afgelopen 15 jaar meer dan genoeg afgezien en daarom verdien ik alles wat ik heb bereikt. Iets met offeringen brengen you weakling.

Waar trek jij te trouwens af? In je zolderkamertje, of onder de douche waar je paps en mams ook douchen? #awkward
Oh ik ook hoor, ben er alleen niet zo voor betaald. Dat moet maar eens veranderen. Zullen we het ze betaald zetten, krijger?

• #2.924
Klopt, ik zit alleen wel aan de andere kant het staatsinfuus en ben bereid te leren van mijn fouten.

Ik had ingeschat harder te kunnen trekken aan een paard dat minder dood was, blijkbaar is dat een foutieve inschatting geweest.
Toch blijf je maar fouten maken, jammer.

Ik benoem dit omdat je me een NPC noemt, terwijl ik heel veel controle heb over mijn leven en doelmatig naar zaken/visies toewerk.
Dat komt omdat hij op fundamenteel niveau anders in het leven staat.
Jij zegt zelf controle over je leven te hebben maar wat hij ziet is dat je onder controle van 'het systeem' staat gezien je binnen die kaders beweegt.

Jij zegt zelf controle over je leven te hebben maar wat hij ziet is dat je onder controle van 'het systeem' staat gezien je binnen die kaders beweegt.
Dat klopt en heb ik in een eerder bericht ook aangegeven. Ik ben er heilig van overtuigd dat alles uiteindelijk draait om keuzes en mindset. En keuzes hebben consequenties, aanvaard die dan ook en neem daar eigenaarschap in.

@chrisk, kan je ons, wanneer de gemoederen weer wat bedaard zijn, proberen te overtuigen van jouw gelijk en trachten er in meenemen dat gelijk voor jou als individu pas door anderen erkend wordt als dat ook opgaat als een grote groep uit de samenleving zich een zelfde levensstijl aanmeet?

Oh ik ook hoor, ben er alleen niet zo voor betaald. Dat moet maar eens veranderen. Zullen we het ze betaald zetten, krijger?
Uh nee, "we" gaan helemaal niets doen, weakling. Iets met verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuzes.

• #2.932
Ja goede vraag. Misschien kunnen we het daarover hebben ipv hoe ik niks zou doen niks zou willen etc.

Net 2 dagen klaar met m'n project, en ik verveel mij kapot eigenlijk. Echt zin om wat anders te programmeren of doen. Nog wel gewerkt trouwens, er komen toch nog wat dingen en vragen op.

Ik lijk ook meer op jou dan je leuk vindt :kiss:
Uiteindelijk hebben wij dan ook meer DNA gemeen dan met een banaan.

Ik benoem dit omdat je me een NPC noemt, terwijl ik heel veel controle heb over mijn leven en doelmatig naar zaken/visies toewerk.
Dat is waar, heel goed :thumbup:

Nou voor hem specifiek valt dat natuurlijk reuze mee met die 2 uurtjes, wat hij zelf ook nog kan bepalen. Het was een flauw woordgrapje dat zomaar in mij opkwam sorry @MPVA80

@chrisk, kan je ons, wanneer de gemoederen weer wat bedaard zijn, proberen te overtuigen van jouw gelijk en trachten er in meenemen dat gelijk voor jou als individu pas door anderen erkend wordt als dat ook opgaat als een grote groep uit de samenleving zich een zelfde levensstijl aanmeet?
Het proberen te overtuigen nouja beantwoorden van die vraag heb ik hier toch al jaren gedaan. Dan krijg ik de volgende dag weer diezelfde vraag, van jou en enkelen die (zelf zeggen) het niet (te) lezen dan vooral. Dus misschien is het voor anderen wel duidelijker geworden? Die 2e helft van je vraag snap ik niet, wat heeft het aanmeten van dezelfde levensstijl door een grote groep uit de samenleving ermee te maken?

Het doet mij wel denken aan de observatie dat ongeveer de helft van de werkers in NL administratief zijn en ook zo meer zouden kunnen werken, en dat een deel daarvan dat meer wil, een deel ook niet. Wie niet wil hoeft dat van mij niet natuurlijk. Wie er ongeschikt werk voor heeft zou natuurlijk moeten denken aan iets anders doen, en daaraan kunnen werken, maar het lijkt mij dat de keuze voor dat werk dan vaak ook betekent dat volledig thuiswerken door diegene niet gewenst is. Zelf heb ik alles zo gekozen en netjes vaardigheden en ervaring opgedaan met het uitzicht zo te kunnen werken, vooraf eigenlijk nooit gedacht dat het op locatie zou zijn. Kun je daar iets mee?

Laatst bewerkt:
  • #2.933
Uh nee, "we" gaan helemaal niets doen, weakling. Iets met verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuzes.
Overigens kun je geen weakling zeggen van iemand die nogal wat sterker is dan je, en bovendien ook wel eens een krantenwijk heeft gelopen.

Die 2e helft van je vraag snap ik niet, wat heeft het aanmeten van dezelfde levensstijl door een grote groep uit de samenleving ermee te maken?
Als iedereen alleen maar uit het zelfde vaatje tapt en er is niemand om dat vat te vullen is het geen werkbaar systeem. Dan kan het tijdelijk of voor een individu wel werken, maar die methodiek parasiteert eigenlijk het systeem.

• #2.935
Als iedereen alleen maar uit het zelfde vaatje tapt en er is niemand om dat vat te vullen is het geen werkbaar systeem. Dan kan het tijdelijk of voor een individu wel werken, maar die methodiek parasiteert eigenlijk het systeem.
Oh je bedoelt een uitkering? Ik zeg nergens dat iedereen maar aan een uitkering moet, zo'n vorm van UBI bedoel ik niet wanneer ik daarover spreek.

Het doet mij wel denken aan de observatie dat ongeveer de helft van de werkers in NL administratief zijn en ook zo meer zouden kunnen werken, en dat een deel daarvan dat meer wil, een deel ook niet. Wie niet wil hoeft dat van mij niet natuurlijk. Wie er ongeschikt werk voor heeft zou natuurlijk moeten denken aan iets anders doen, en daaraan kunnen werken, maar het lijkt mij dat de keuze voor dat werk dan vaak ook betekent dat volledig thuiswerken door diegene niet gewenst is. Zelf heb ik alles zo gekozen en netjes vaardigheden en ervaring opgedaan met het uitzicht zo te kunnen werken, vooraf eigenlijk nooit gedacht dat het op locatie zou zijn. Kun je daar iets mee?
Ik vind alles prima zolang de persoon er zichzelf mee kan bedruipen, kan die dat niet, dan vind ik dat de gene die hem of haar verplicht financieel ondersteund ook wat te vertellen heeft.

Het proberen te overtuigen nouja beantwoorden van die vraag heb ik hier toch al jaren gedaan. Dan krijg ik de volgende dag weer diezelfde vraag, van jou en enkelen die (zelf zeggen) het niet (te) lezen dan vooral. Dus misschien is het voor anderen wel duidelijker geworden?
Ook hier lees ik trouwens weer, ik wil wel, heb het geprobeerd en als het niet overkomt ligt het aan de toehoorder. Zie ik dat verkeerd?

Oh je bedoelt een uitkering? Ik zeg nergens dat iedereen maar aan een uitkering moet, zo'n vorm van UBI bedoel ik niet wanneer ik daarover spreek.
Wat voor vorm dan wel? Hoe kan je op een eerlijke manier en door een ruime meerderheid gesteunde UBI uitkomen van meer dan en paar tientjes per maand?

• #2.939
Ook hier lees ik trouwens weer, ik wil wel, heb het geprobeerd en als het niet overkomt ligt het aan de toehoorder. Zie ik dat verkeerd?
Het gaat in elk geval fout wanneer iemand niet leest, niet onthoud wat de ander zegt, uit wat hij herhaalt van de ander laat blijken dat hij niet heeft geluisterd en woorden in diegene zijn mond stopt, maar wel conclusies trekt. En dan de volgende dag weer dezelfde dingen vraagt.

Van jou vind ik ook nog dat je vaak met vragen of insinuaties komt die echt helemaal niet volgen uit wat ik zeg, of stellingen inneemt die niet logisch te maken hebben met wat ik zeg, daar dan eindeloos antwoorden op verwacht.

En dan vraag ik (blijf ik proberen) ernaar te wijzen waar ik jou nog niet zou begrijpen, en dan krijg ik alleen maar meer van dit in plaats van inhoudelijke reactie daarop.

Ik vind alles prima zolang de persoon er zichzelf mee kan bedruipen, kan die dat niet, dan vind ik dat de gene die hem of haar verplicht financieel ondersteund ook wat te vertellen heeft.
Dit is ook wel heel erg zwart wit versimpelt natuurlijk. Ten eerste volgt uit wat ik zeg al geen gegeven situatie dat het verkrijgen van de vrijheid zou betekenen dat iemands werk niet meer rendabel is, juist het tegendeel de verplichting is een factor die nu mensen ervan weerhoud om voor zichzelf te kunnen voorzien.

En ten tweede dien je in zo'n geval dan nog te kijken naar waarom dat is; welke factoren uit de markt zijn er mede verantwoordelijk voor, en vanuit de financiële ondersteuner of die zijn wettelijke plichten als totalitaire zorgstaat wel uitvoeren. Zoals de wetgeving die freelancers hun eigen werklocatie laat bepalen, tegen recruiters die als tussenpersoon die wetten voor sollicitaties kunnen omzeilen, en tegen schijnzelfstandigen die de markt verpesten, handhaven.

Dan is die financiële steun eigenlijk compensatie voor het verzuimen van de plichten, aan iemand die anders veel beter zichzelf zou kunnen bedruipen en daarmee weer meer kan bijdragen dan anders, en dat bovendien al gedaan heeft waardoor hij ruimschoots dat vangnet zelf opgebouwd heeft. Of anders nog veel meer zou kunnen hebben opgebouwd als hij niet ook verplicht aan die verzuimers van het sociale contract had hoeven bijdragen.

Overigens kun je geen weakling zeggen van iemand die nogal wat sterker is dan je, en bovendien ook wel eens een krantenwijk heeft gelopen.
Mentaal ben je een weakling, had wel verwacht dat zo'n slimmerik als jij dat zelf had kunnen ontcijferen.

En oh ik lift meer dan jij... goed verhaal man. stumpert!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven