XXL Nutrition

log chrisk

Uiteindelijk wordt door wederzijds onbegrip, ongeloof en frustratie bijna over het hoofd gezien dat iedereen @chrisk eigenlijk het beste gunt.

Dat vind ik dan wel weer mooi van DBB.
:heart:
Bijna iedereen hier werkt actief aan zijn/haar doelen. Dat maakt het ook niet makkelijker om Chrisk te begrijpen, denk ik

Slecht nieuws voor OP's onderhandelingspositie.

De postbode (staat alleen in de kop) in 2011 heet dus een postbezorger of pakketbezorger. Thanks for proving my point.

Redelijk zwaar werk, tja de hele dag staan is ook redelijk zwaar werk. Redelijk zwaar werk is niet hetzelfde als zwaar werk. Zo'n wervende advertentietekst bewijst niets.

Als het even "redelijk zwaar" is als "nauwkeurig" zal het wel meevallen. Hier in de buurt is zo'n verzamelpunt voor de heren en dames, maar daar lopen nu niet de meeste fitte en intelligent uit hun ogen kijkende types rond.

Elders heb je het over 25 uur pw, dat is dus geen full time baan onder die "zware omstandigheden".

Je mag best je eigen mening hebben, maar je feiten kloppen niet.
Ik (best wel sterk en slim) ben ook ruim een jaar postbode geweest en vond het behoorlijk zwaar werk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.904
Hé Chris, even wat anders. Was jij nu een voorstander van woke, of niet?
En de jongeren van nu, had je daar niet een uitgesproken mening over? Vooral de mentaliteit?
Geen voorstander van woke nee, maar wat is er met de jongeren van nu? Klinkt als een vrij brede groep. Ik weet niet wat er met hen is?

De wokies is natuurlijk iets mis mee, maar dat zijn geloof ik geen ideeën uniek van nu. Oh, ja dat woke zijn ligt ook goed in lijn met de 'slave morality' waar ik (nouja nietzsche) het over had. Inversie van waardes, resentement, nouja en gewoon enorm dom zijn en daaruit onlogische conclusies trekken, alles als machtspel zien maar niet dat/hoe ze vooral zelf de macht over anderen willen. I could go on maar gelukkig had die meneer er al hele boeken over geschreven.

Nee, maar dat maakt voor mijn vraag eigenlijk weinig uit.

Dat je zo bent heb ik door. Wat ik probeer is bij de volgende laag te komen.
Als je zo kritisch op jezelf bent heeft dat een reden toch?
Wat is die reden?
En heb je zelf het idee dat het in balans is?
Qua reden kom ik niet verder dan dat het een persoonlijkheidseigenschap is, misschien combinatie van sterk intellect en introversie, copingsmechanismes misschien.

In balans nee dat denk ik niet, hoewel ik niet meer rumineer (geen NLs voor ruminate?) en wakker lig van het zelfkritiek, dus dat is iets geminderd.

Ik kan zelf een conclusie trekken, maar ik vroeg je om jouw eigen visie.
Wat mij betreft hoeft het ene het andere ook niet uit te sluiten.
Het komt op mij over alsof je anderen diskwalificeert.
Oh? Waarvoor diskwalificeer ik ze? Ik ben toch niet in hun logs ze vertellen dat ze verdorie eens moeten gaan thuiswerken of uitkeringtrekken oid? Volgens mij diskwalificeer ik hun kritiek op mij. Als je op een publiek forum kritiek uit mag daar toch repliek op gegeven worden lijkt mij.

• #2.905
maar te belazerd zijn om kranten of post te bezorgen.
Weet je ik heb mij in een opwelling hier eens voor ingeschreven, ik dacht lekker buiten lopen doe ik toch elke dag, maar er was niks beschikbaar ofzo? Ik weet de verwoording van het bericht niet meer maar volgens mij was het zoiets, en er toen nooit meer wat van gehoord dus het was ook niet alsof er dan een plek moest vrijkomen en ze mij dan willen hebben.

Nouja vroeger toen ik klein was ook eens gedaan, maarja.

• #2.907
Het is ook zeker geen makkelijk beroep, maar wat is er mis tegenwoordig met een beetje afzien?
Pik je gaat 2 uur per week naar een kantoor, even normaal doen met je afzien. Heb je wel eens getraind, met je mentaliteit? En dan bedoel ik niet aan je pik sjorren als je in kath's log zit te kwijlen.

Even gekeken en is normaal gesproken zo'n 15 minuten fietsen, maar met een krantentas vol met kranten, zeker op zaterdag was er altijd de extra dikke zaterdag editie, kan je er makkelijk 10 minuten bij optellen en meer met wind tegen.

Heb het in totaal een jaar of 2 gedaan en ben toen vakken gaan vullen bij AH.
Dan zijn we het er wel over eens dat het zwaar kan zijn lijkt me.

Ben jij een communist?

1713325305335.png

Qua reden kom ik niet verder dan dat het een persoonlijkheidseigenschap is, misschien combinatie van sterk intellect en introversie, copingsmechanismes misschien.

In balans nee dat denk ik niet, hoewel ik niet meer rumineer (geen NLs voor ruminate?) en wakker lig van het zelfkritiek, dus dat is iets geminderd.
Het kan lastig zijn om zulke mechanismes te doorgronden.
Fijn om te lezen dat het, in ieder geval voor nu, iets is geminderd.
Het kan ontzettend zwaar zijn lijkt me.
Ik hoop dat je jezelf er verder in kunt ontwikkelen.

Oh? Waarvoor diskwalificeer ik ze? Ik ben toch niet in hun logs ze vertellen dat ze verdorie eens moeten gaan thuiswerken of uitkeringtrekken oid? Volgens mij diskwalificeer ik hun kritiek op mij. Als je op een publiek forum kritiek uit mag daar toch repliek op gegeven worden lijkt mij.
Ik kan mezelf heel goed voorstellen dat je de reacties van mensen zo ervaart.
Je voelt jezelf niet begrepen, en dat word je over het algemeen ook niet.
Het kan erg lastig zijn om daarmee om te gaan.
Volgens mij doe je ontzettend je best om dat zo goed mogelijk te doen of niet?
(Uitgezonderd de keren dat je laat blijken dat je er genoeg van hebt uiteraard)

Je reactie op dat je mensen in mijn beleving diskwalificeert is wel een voorbeeld van wat ik bedoel.
Eerst stel je me een vraag, en vervolgens geef je een dichtgetimmerde redenering voor hoe je op mensen reageert.
Dat maakt het lastig voor me om ergens over in gesprek te gaan, en dat is waarom je mensen in mijn beleving diskwalificeert.
Heb je mijn opmerking/beleving misschien als kritiek ervaren? Zo was het namelijk niet bedoeld.

• #2.913
Wel tof doen dat je 7 dagen per week kunt trainen en honderden zo niet duizenden uren YT filmpjes over filosofie kunt uitpluizen en pochen over je aim kwaliteit in games, maar te belazerd zijn om kranten of post te bezorgen.
He maar vergeet niet dat je zelf ook tijd zat hebt gehad om nuttige dingen te leren, met je 40k posts. En dat ik al die tijd daarbij dus nog altijd meer heb gewerkt dan jij, aanwezige.

• #2.914
He @MPVA80 wat zijn die zwarte krabbels op je arm? Ben je Maoi-krijger van het kantoor? :lol:

• #2.915
He @MPVA80 , of moet ik zeggen NPC80? :trollface:

• #2.916
Je reactie op dat je mensen in mijn beleving diskwalificeert is wel een voorbeeld van wat ik bedoel.
Eerst stel je me een vraag, en vervolgens geef je een dichtgetimmerde redenering voor hoe je op mensen reageert.
Dat maakt het lastig voor me om ergens over in gesprek te gaan, en dat is waarom je mensen in mijn beleving diskwalificeert.
Maar voel je vrij om op de vraag daarbij te antwoorden met wat jij vind en waarom je dat precies zegt hoor. Ik ben daar gewoon benieuwd naar maar gaf ook alvast mijn eigen visie.

Oh, en daarbij had ik het natuurlijk zeker niet over iedereen die reageert.

Heb je mijn opmerking/beleving misschien als kritiek ervaren? Zo was het namelijk niet bedoeld.
Nee hoor! Misschien lijkt het zo omdat ik het in mijn reactie op jou moest hebben over de kritiek? Dat is ook niet zo bedoeld.

Deze NPC heeft inmiddels een vrijstaand huis van 300+ vierkante meter op een kavel van 650 vierkante meter in een natuurgebied aan de rand van het bos. Je weet toch, datgene wat jij zo ambieert (lekker in de natuur wonen). Veel plezier op je zolderkamertje.

He @MPVA80 wat zijn die zwarte krabbels op je arm? Ben je Maoi-krijger van het kantoor? :lol:
Ik identificeer mijzelf als een sportende (fitness, (kick)boksen), motorrijdende, getatoeëerde consultant en word ook zo volledig geaccepteerd door mijn werkgever, waar de mens en zijn/haar behoeftes voorop staan.

Pik je gaat 2 uur per week naar een kantoor, even normaal doen met je afzien. Heb je wel eens getraind, met je mentaliteit? En dan bedoel ik niet aan je pik sjorren als je in kath's log zit te kwijlen.
Ik heb in de afgelopen 15 jaar meer dan genoeg afgezien en daarom verdien ik alles wat ik heb bereikt. Iets met offeringen brengen you weakling.

Waar trek jij te trouwens af? In je zolderkamertje, of onder de douche waar je paps en mams ook douchen? #awkward

• #2.920
Deze NPC heeft inmiddels een vrijstaand huis van 300+ vierkante meter op een kavel van 650 vierkante meter in een natuurgebied aan de rand van het bos. Je weet toch, datgene wat jij zo ambieert (lekker in de natuur wonen). Veel plezier op je zolderkamertje.
Hoeveel heeft dat gekost en was dat recent of langer geleden gekocht?

Terug
Naar boven