Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoezo niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet?
Kan ik op zich wel begrijpen hoor. "iets om voor te vechten" zeg maar.Het stomme is, misschien als ik meer van zulke dingen zou hebben die ik nodig heb, dat ik dan de energie en motivatie zou hebben om ook een moment ergens te moeten zijn.
Ik snap dat dat voor jullie verkeerd om is/lijkt natuurlijk.
Je zit in een vicieuze cirkel, maar die kan je alleen zelf doorbreken. Dat betekent niet dat je het zelf moet doen, want er is/zijn altijd mensen in je omgeving die je willen steunen en helpen. Maar uiteindelijk moet je zelf ook echt, echt willen.Nu ben ik down en moet ik vanuit die staat ergens met maskertjes gaan spelen, of zelfs mijzelf zijn wat best positief en sociaal kan zijn, maar niet zo makkelijk gaat als ik half dood voel en dan ook nog eens de locatie/omgeving en alles eromheen mij niet ligt. En down zijn is geen keuze, daar zijn fysieke toedrachten voor.
Je kan het ook zo lezen dat als het eventueel mis gaat tussen jullie ze alvast wel haar vermogen heeft geregeld op deze manier. Je zal de eerste niet zijn waarbij het zo loopt. Als dit is wat de onderwerpen zijn kwa geven en nemen in een relatie zou ik mn hart vasthouden als man🫡Het is ook allemaal mega overkill hoor! Maar mijn vrouw is nou eenmaal van de pracht en praal en in een relatie is het geven of nemen
Haar vermogen zo heeft geregeld? Ze verdient drie keer zoveel als ik en ik zit op 2,5x modaal!Je kan het ook zo lezen dat als het eventueel mis gaat tussen jullie ze alvast wel haar vermogen heeft geregeld op deze manier. Je zal de eerste niet zijn waarbij het zo loopt. Als dit is wat de onderwerpen zijn kwa geven en nemen in een relatie zou ik mn hart vasthouden als man🫡
No offence uiteraard, het is je uiteraard van harte gegund en ik hoop uiteraard niet dat het mis gaat he!
Daarnaast flink vermogen in crypto wat je niet wilt weten.Dan heb jij je vermogen geregeld🫡Haar vermogen zo heeft geregeld? Ze verdient drie keer zoveel als ik en ik zit op 2,5x modaal!Daarnaast flink vermogen in crypto wat je niet wilt weten.
Voorbeeld van geven en nemen in mijn situatie: mijn vrouw wilde per se een zwembad en jacuzzi in de tuin en de tuin zelf beetje design achtig. Ik heb daar helemaal niets mee, ben in de basis simpel en bescheiden. Ik zeg tegen haar "doe maar joh". Zij heeft dit vervolgens geheel uit eigen zak betaald: €200K in totaal.Je kan het ook zo lezen dat als het eventueel mis gaat tussen jullie ze alvast wel haar vermogen heeft geregeld op deze manier. Je zal de eerste niet zijn waarbij het zo loopt. Als dit is wat de onderwerpen zijn kwa geven en nemen in een relatie zou ik mn hart vasthouden als man🫡
No offence uiteraard, het is je uiteraard van harte gegund en ik hoop uiteraard niet dat het mis gaat he!
Dus ze geeft en neemt tegelijk en jij bent er voor de bevestiging van haar keuzes èn je mag er ook gebruik van maken/genieten. Prima geregeld bro🫡✌️Voorbeeld van geven en nemen in mijn situatie: mijn vrouw wilde per se een zwembad en jacuzzi in de tuin en de tuin zelf beetje design achtig. Ik heb daar helemaal niets mee, ben in de basis simpel en bescheiden. Ik zeg tegen haar "doe maar joh". Zij heeft dit vervolgens geheel uit eigen zak betaald: €200K in totaal.
Wij kijken niet zo "transactie-achtig" naar onze relatie. Grote en belangrijke dingen bespreken we en maken daar samen een keuze in / beslissing in. Dan gaan we achteraf niet simpelweg turven en alle plussen en minnen tegen elkaar afwegen en dat dan eventueel tegen elkaar gebruiken o.i.d. Zo zitten wij niet met elkaar in onze relatie. We doen het samen en pakken de uitdagingen in het leven als team op, waarbij we op elkaars sterktes leunen.Dus ze geeft en neemt tegelijk en jij bent er voor de bevestiging van haar keuzes èn je mag er ook gebruik van maken/genieten. Prima geregeld bro🫡✌️
Wat voor werk doet zij dan? Of onderneming?Haar vermogen zo heeft geregeld? Ze verdient drie keer zoveel als ik en ik zit op 2,5x modaal!Daarnaast flink vermogen in crypto wat je niet wilt weten.
Eigen onderneming
Werkt zij 100% vanuit huis?
Met alle respect, mijn moeder van half 60 is postbezorger. Gewoon op het fietsje door weer en wind en ik hoor haar echt nooit klagen!'krantenwijk' (ie ochtendje per week) niet. Postbezorging wel ja.
Met alle respect, mijn moeder van half 60 is postbezorger. Gewoon op het fietsje door weer en wind en ik hoor haar echt nooit klagen!
Dat het soms pittig is met hagel in je b**kes ja, maar fysiek is het echt geen zwaar werk.
Als ik (nu kantoorbaan) met hetzelfde salaris postbezorger zou kunnen worden zou ik het zo doen!
Die stress van een kantoorbaan en deadlines doet ook wat met je hé (onderdeel van amerikaans bedrijf), ik zie mijzelf op mijn 70e niet nog dit werk doen tbh...
Achterover slaan met 80kg post in je fietstassen, sorteren met de vingervlugheid van een kampioen kaartspeler, gezeik moeten aanhoren van bekakte winkeliers...Oké. Ik zeg nergens dat er geen zwaarder werk is of dat ander werk niet zwaar kan zijn.
Ik vind postbezorgen zwaar werk. Anderen vinden dat niet. Prima toch?
Motivatie komt niet zomaar aanwaaien en al helemaal niet op het juiste moment. Motivatie ontstaat door te gaan doen en een bepaald ritme te creëren.Het stomme is, misschien als ik meer van zulke dingen zou hebben die ik nodig heb, dat ik dan de energie en motivatie zou hebben om ook een moment ergens te moeten zijn.
Ik snap dat dat voor jullie verkeerd om is/lijkt natuurlijk.
Nu ben ik down en moet ik vanuit die staat ergens met maskertjes gaan spelen, of zelfs mijzelf zijn wat best positief en sociaal kan zijn, maar niet zo makkelijk gaat als ik half dood voel en dan ook nog eens de locatie/omgeving en alles eromheen mij niet ligt. En down zijn is geen keuze, daar zijn fysieke toedrachten voor.
Echt een mooie reactie van jou.Motivatie komt niet zomaar aanwaaien en al helemaal niet op het juiste moment. Motivatie ontstaat door te gaan doen en een bepaald ritme te creëren.
Wanneer je een tijd niet hebt getraint, kan het zijn dat je tegen de training aan gaat hikken en er tegenop ziet. Wanneer je net start met trainen heb je flinke spierpijn. Wanneer ritme hebt en wat langer traint, wordt het makkelijker qua volhouden en spierpijn. Het gaat dan evengoed niet vanzelf, maar het gaat soepeler. Het is gewoon onderdeel van je routine.
Nou, dat mentale aspect kan je verplaatsen naar veel dingen in je normale leven. Mentaliteit en motivatie kan je wel degelijk trainen.
In alle eerlijkheid Chris, je bent een slimme jongen en ik geloof in jouw kunnen. Ik kan mij niet voorstellen dat jij op dit moment op je gelukkigst bent, en juist daarom vind ik het zo ontzettend zonde dat jij je eigen potentie niet benut.
Goed. Blijkbaar denk je daar zelf anders over, dus ik laat het hier verder ook bij
Wat ik daar zei impliceerde ook niet dat motivatie moet komen aanwaaien, of niet "getraind" danwel opgebouwd kan worden.Motivatie komt niet zomaar aanwaaien en al helemaal niet op het juiste moment. Motivatie ontstaat door te gaan doen en een bepaald ritme te creëren.
Wanneer je een tijd niet hebt getraint, kan het zijn dat je tegen de training aan gaat hikken en er tegenop ziet. Wanneer je net start met trainen heb je flinke spierpijn. Wanneer ritme hebt en wat langer traint, wordt het makkelijker qua volhouden en spierpijn. Het gaat dan evengoed niet vanzelf, maar het gaat soepeler. Het is gewoon onderdeel van je routine.
Nou, dat mentale aspect kan je verplaatsen naar veel dingen in je normale leven. Mentaliteit en motivatie kan je wel degelijk trainen.
In alle eerlijkheid Chris, je bent een slimme jongen en ik geloof in jouw kunnen. Ik kan mij niet voorstellen dat jij op dit moment op je gelukkigst bent, en juist daarom vind ik het zo ontzettend zonde dat jij je eigen potentie niet benut.