Fitness Seller

log chrisk

Met een beetje fatsoenlijk salaris kan je dit prima in je eentje dragen. Gok dat iemand in de IT prima in staat zou moeten zijn om een hypotheek van zeker 200k te kunnen dragen.
ALs je in een garagebox wil wonen is dat wel een optie ja.

Met een beetje fatsoenlijk salaris kan je dit prima in je eentje dragen. Gok dat iemand in de IT prima in staat zou moeten zijn om een hypotheek van zeker 200k te kunnen dragen.
Was 20 jaar geleden, nieuwbouw met alleen toilet en badkamer, dus er kwam nog zo’n €25k eigen geld bij voor keuken, vloer en inboedel waar ik ook netjes via een notariële actie met terugwerkende kracht aan mee betaald heb.

Zij tegenwoordig prima apartementjes voor die prijsklasse te vinden. Moet je alleen niet in het centrum van een stad als amsterdam ofzo willen wonen natuurlijk.

Was 20 jaar geleden, nieuwbouw met alleen toilet en badkamer, dus er kwam nog zo’n €25k eigen geld bij voor keuken, vloer en inboedel waar ik ook netjes via een notariële actie met terugwerkende kracht aan mee betaald heb.
Was meer bedoeld voor chris dat hij prima het zou kunnen dragen een huis te kopen om van die zolderkamer af te komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.066
Wie probeert er nou constant stoer (en betweterig) te doen als het te heet onder zijn voeten wordt, maar is te angstig om de realiteit onder ogen te zien of de huisarts te bellen?
Ik denk dat je daarbij doelt op diegene die steeds andermans domme vergelijkingen waar ze zelf herhaaldelijk op blijven wijzen zo simpel inhoudelijk onderuit kan halen waardoor ze toch niet zo stoer noch doordacht blijken en in hun beperkte intellectuele capaciteit weer bij ad-hominems uitkomen.

Zat dat al bij die "tegen de" 500 euro in?

Ja 300-350 zou met de best passende functies voor mij net kunnen. Richting 600 als zzper, hoewel dan de vraag is hoeveel continuïteit je hebt natuurlijk.

Zij tegenwoordig prima apartementjes voor die prijsklasse te vinden. Moet je alleen niet in het centrum van een stad als amsterdam ofzo willen wonen natuurlijk.
Hier in het brabantse achteraf-platteland koop je ook niks meer onder de 250.000 hoor.
Dacht dat je een woonhuis bedoelde ipv appartementen

k denk dat je daarbij doelt op diegene die steeds andermans domme vergelijkingen waar ze zelf herhaaldelijk op blijven wijzen zo simpel inhoudelijk onderuit kan halen waardoor ze toch niet zo stoer noch doordacht blijken en in hun beperkte intellectuele capaciteit weer bij ad-hominems uitkomen.
Nee, ik doel op jou sukkel.

Heb je de huisarts nou al gebeld?

Hier in het brabantse achteraf-platteland koop je ook niks meer onder de 250.000 hoor.
Dacht dat je een woonhuis bedoelde ipv appartementen
Nee een rijtjes huis begint nu zelfs hier in groningen en friesland pas van af 200k(moet je nog wel wat aan verbouwen gok gemiddeld 10-30k liggen aan wat je zelf kan doen) of 250 tot 300k als je iets koopt wat "af" is. Komt voornamelijk door randstedelingen die hier onze huizen opkopenn omdat ze niks in die randstad kunnen betalen en wel dik willen wonen.
Tot een paar jaar terug kon je nog tussen de 200 en 250k een knap vrijstaand huis met een garage en grote tuin krijgen. Is er ook niet meer bij hier.

Laatst bewerkt:
Nee een rijtjes huis begint nu zelfs hier in groningen en friesland pas van af 200k(moet je nog wel wat aan verbouwen gok gemiddeld 10-30k liggen aan wat je zelf kan doen) of 250 tot 300k als je iets koopt wat "af" is. Komt voornamelijk door randstedelingen die hier onze huizen opkopenn omdat ze niks in die randstad kunnen betalen en wel dik willen wonen.
Tot een paar jaar terug kon je nog tussen de 200 en 250k een knap vrijstaand huis met een garage en grote tuin krijgen. Is er ook niet meer bij hier.
In 2020 in Groningen een twee-onder-een-kapwoning gekocht voor 400k, in 2023 verkocht voor 600k. Toch leuke winst in krap 3 jaar tijd, maar laat dus inderdaad wel zien hoe het ook in het noorden in rap tempo helemaal de spuigaten is uitgelopen. Mijn eerste huis, een appartement, was destijds een ton waard, nu bijna 250k voor een lullig aantal m2. Bizar. En dat zijn dan echt geen toplocaties inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.072
Oh ik ook maar maakte het te ingewikkeld. :lol:

Was opvouwen en de vaatwasser leegruimen en af en toe de kliko buiten zetten
Soms nog hondje uitlaten en dingen optillen.

Zou zoiets als dit wel prima vinden alleen dan niet in een vakantiepark waar je niet mag wonen.

In 2020 in Groningen een twee-onder-een-kapwoning gekocht voor 400k, in 2023 verkocht voor 600k. Toch leuke winst in krap 3 jaar tijd, maar laat dus inderdaad wel zien hoe het ook in het noorden in rap tempo helemaal de spuigaten is uitgelopen. Mijn eerste huis, een appartement, was destijds een ton waard, nu bijna 250k voor een lullig aantal m2. Bizar. En dat zijn dan echt geen toplocaties inderdaad.
Hier in Belgisch Limburg valt het nog mee
255m woning openbebouwd op 950m voor 250k in 2020, nu is het 370k. Is gebouwd in 1990 en heeft wel wat oplap werk nodig.

Boer Chans

@chrisk wacht gewoon tot zn ouders de pijp uit gaan , tot die tijd wacht ie het op zolder af, klagend en vingerwijzend naar alles en iedereen.
past wel in het verlengde van zijn passief aggressief gedrag.

voor 200k kun je een (~70m2)flatje kopen, maar moet je wel goed verdienen. je krijgt pas een hypotheek op boven modaal voor 200k. als zzpér moet je sowieso op gesprek, of je moet al meer dan 3 goede boekjaren hebben

Als je geen zin hebt in gezeik en gedonder, breng het dan ook niet.
Je stuurt er nu zelf op aan, zoals altijd. Dus ik mag ook niet flink kritisch zijn? En dat uit jouw mondje nog wel nota bene...

De waarheid is in de praktijk nu eenmaal hard, en confronterend.

Je stuurt er nu zelf op aan, zoals altijd. Dus ik mag ook niet flink kritisch zijn? En dat uit jouw mondje nog wel nota bene...

De waarheid is in de praktijk nu eenmaal hard, en confronterend.

Kritisch is heel anders dan praten over iemand z'n ouders 'de pijp uitgaan'.
Jij wijst nu trouwens ook je vingertje naar mij, terwijl jij toch echt degene was die de opmerking maakte.

Terug
Naar boven