XXL Nutrition

log chrisk

Kritisch is heel anders dan praten over iemand z'n ouders 'de pijp uitgaan'.
Jij wijst nu trouwens ook je vingertje naar mij, terwijl jij toch echt degene was die de opmerking maakte.
Hou je frustraties voor je. Ik ben er niet voor te porren. En ja sommige mensen doen het zo in de realiteit. Ik benoem het enkel zonder blikken of blozen. Als het niet in jouw straatje past, mag je dat bij jezelf zoeken en oplossen, ik ga dat niet doen voor jou✌️

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.084
voor 200k kun je een (~70m2)flatje kopen, maar moet je wel goed verdienen. je krijgt pas een hypotheek op boven modaal voor 200k. als zzpér moet je sowieso op gesprek, of je moet al meer dan 3 goede boekjaren hebben
Kan nu ook vanaf een jaar voor zzpers, zie ik hier en daar.

Judy Garland Musicals GIF

• #3.089
  • #3.091
Ja ik vind freelance.nl ook vrij kut, maar andere platformen eigenlijk net zo. Wil je wat delen van die verhalen? Of wat voor soort praktijken je van hebt gehoord.

Oh ik krijg nu wel opeens opvallend veel spam telefoontjes dagelijks, precies sinds ik mijn nummer op freelance.nl bij die sollicitatie zette wat ik normaal buiten het platform naar de recruiter stuurde. :o

Laatst bewerkt:
  • #3.092

Avontuur :thinking:

• #3.093
Z press
101 x 3

vrij makkelijk, moet misschien nog maar 4 of 5 reps proberen. maar wou eigenlijk door naar heavy singles richting 111

Laatst bewerkt:
serieus sterke z press! Maak je wel eens een filmpje van je topsets? Niet dat ik je niet geloof, maar dit is wel bruut.

• Like
Waarderingen: K82
  • #3.095
serieus sterke z press! Maak je wel eens een filmpje van je topsets? Niet dat ik je niet geloof, maar dit is wel bruut.
Nah ben niet zo van mijzelf filmen, en om het dan op internet te plaatsen. Zou misschien military press als die ooit rond dit gewicht komt wel vast moeten leggen voor het nageslacht.

Ik vermoed ook dat je een andere uitvoering in gedachten hebt, die moeilijker is.

Filmpje van de achterkant moet kunnen toch? Hoe voer je de oefening uit dan? Meer dan 100kg wegduwen op een schouderoefening met een barbell is hoe dan ook knap.

FF teruggaan naar die post door op mijn username of dat pijltje te klikken.
Weer wat geleerd! Het is dus een seated barbell press vanaf pins. Nog steeds sterk, maar dat is wel wat anders.

@chrisk doe je ook reguliere overhead presses staand of een normale benchpress? Wat voor gewichten verplaats je daarbij?

Terug
Naar boven