MuscleMeat

log chrisk

En wat wil je hiermee zeggen?
Dat je blind lijkt te zijn voor je beperkingen en tekortkomingen, het maakt niet uit welk standpunt je gesprekspartner aanneemt, je wil of kan het gewoon niet zien, Dit in tegenstelling tot de sporadische momenten dat iemand op de zelfde vlakken iets positiefs zegt, dan klamp je je er met al je focus aan vast, of het nu de enkeling op dit forum is, of de technische manager die je geen werk verschaft.

er is meer werk dan freelance thuiswerken hè.

Waarom hou je zo vast aan dit terwijl het totaal niet werkt voor jou aangezien je een uitkering hebt. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?

Heb je al eens gedacht aan een vacature bij een semi- of overheidsinstelling? Zelf werk ik voor een nutsbedrijf en hier is thuiswerken bedrijfsbreed nog steeds de norm. Je bent medeverantwoordelijk voor een primaire behoefte zoals drinkwater of elektra dus voldoende zingeving.

Heb je al eens gedacht aan een vacature bij een semi- of overheidsinstelling? Zelf werk ik voor een nutsbedrijf en hier is thuiswerken bedrijfsbreed nog steeds de norm. Je bent medeverantwoordelijk voor een primaire behoefte zoals drinkwater of elektra dus voldoende zingeving.
100% thuiswerken vanaf de eerste werkdag?

IMG_2281.jpeg

Sorry

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.489
Dat je blind lijkt te zijn voor je beperkingen en tekortkomingen, het maakt niet uit welk standpunt je gesprekspartner aanneemt, je wil of kan het gewoon niet zien, Dit in tegenstelling tot de sporadische momenten dat iemand op de zelfde vlakken iets positiefs zegt, dan klamp je je er met al je focus aan vast, of het nu de enkeling op dit forum is, of de technische manager die je geen werk verschaft.
Dit komt toch helemaal niks overeen met wat je daar zei. Maar gast jullie verzinnen allemaal conclusies die jullie voor mij trekken, luisteren totaal niet, en ontkennen ronduit realiteit of logica. Ik weet niet wat je nu weer boos gaat zitten raaskallen omdat ik dan niet wijk naar jullie gal spuwen, maar zinvol is het niet. Ook geen idee waar ik mij aan vast zou klampen als iemand iets positiefs zegt. Of wat je nou allemaal zit te janken.

Ik denk dat je iets heel erg dwars zit terwijl je zelf totaal absurd communiceert.

Maar jouw gebreken zijn echt niet mijn probleem.

• #3.491
Ja hoor, maar de vacatures bij overheid die ik zie eisen echt altijd aanwezigheid. En vaak ook nog dat je al ervaring bij overheid moet hebben om er in te komen.

Ik snap dat jij al goed zit en hoor continu dat daar of bijvoorbeeld bij banken mensen zitten die volledig mogen thuiswerken, maar hoe kom ik daar dan?

En inderdaad dingen op schaal van infrastructuur lijken mij wel zingevend, en leuk als technisch product. Ik hou ook een hosting bedrijf in de gaten voor nieuwe vacatures daarmee help je indirect toch alle mooie belangrijke dingen in het land.

• #3.492
Maar wat zijn nou jouw gebreken?
Die weet ik al, geef ik al aan, en daar als een stelletje debielen op voorbij gaan zitten projecteren en naar blijven wijzen heeft echt geen zin. Deze vraag maakt ook echt geen punt.

Jullie zijn gewoon niet zo slim helaas.

Ga anders lekker even een rondje doen buiten het is mooi weer lunchtijd, bijna weekend. Ga lekker van IRL dingen die jullie allemaal veel beter geregeld hebben dan ik genieten. Rustig aan.

Niet je leven verspillen met janken op een bodybuild forum over iemand die niet werkt. Zonde man.

Jullie zijn gewoon niet zo slim helaas
gelukkig maar, wat moet je ook met een eigen huis, een leuk gezin, een leuke baan en een gevulde bankrekening of whatever 🤷. Daar heb je helemaal niks aan.

Gelukkig maar dat @Hell93 net zo slim is als jij , trek je daar maar aan op, of af, wat jij wil.

Dit komt toch helemaal niks overeen met wat je daar zei. Maar gast jullie verzinnen allemaal conclusies die jullie voor mij trekken, luisteren totaal niet, en ontkennen ronduit realiteit of logica. Ik weet niet wat je nu weer boos gaat zitten raaskallen omdat ik dan niet wijk naar jullie gal spuwen, maar zinvol is het niet. Ook geen idee waar ik mij aan vast zou klampen als iemand iets positiefs zegt. Of wat je nou allemaal zit te janken.

Ik denk dat je iets heel erg dwars zit terwijl je zelf totaal absurd communiceert.

Maar jouw gebreken zijn echt niet mijn probleem.
Je hebt helemaal gelijk vriend.

Het is schandalig dat de bedrijven niet in de rij staan om van jouw diensten gebruik te kunnen maken voor ten minste €70 per uur. Dit is duidelijk een gevolg een falende samenleving. Zou jij met je superioriteit hier een oplossing voor kunnen aandragen? Ik hoop dat je ons onvermogen ooit kunt vergeven.

Same shit, different day.

Chrisk, je bent aan niemand verantwoording schuldig, nee; ook niet aan de mensen die "mee betalen aan je uitkering". Je weet dat jij beperkingen hebt en je weet dat je daardoor ook beperkter bent in werk dan de gemiddelde werknemer.

Jij weet dat.
Degenen die hier steeds komen om je af te zeiken, namen te noemen, vragen te stellen die overduidelijk bedoelt zijn om je af te kraken; zij weten dit ook, maar ze geloven je niet.

Laat hun lekker in hun afgunst en hun eigen tekortkomingen zitten zwelgen.

Zoals we hier zeggen, "you do you".

Je weet dat jij beperkingen hebt en je weet dat je daardoor ook beperkter bent in werk dan de gemiddelde werknemer.
Maar hij vindt wel dat hij een flink salaris waard is, hoe gaat dat gepaard met deze uitspraak en uitspraken van hemzelf daarover?

Jij weet dat.
Degenen die hier steeds komen om je af te zeiken, namen te noemen, vragen te stellen die overduidelijk bedoelt zijn om je af te kraken; zij weten dit ook, maar ze geloven je niet.

Laat hun lekker in hun afgunst en hun eigen tekortkomingen zitten zwelgen.
Niks is bedoeld om hem af te zeiken echter hij zet zichzelf weg als slimmer dan de 'norm' of de 'samenleving' en noemt anderen dom die daar wel binnen vallen.
Dan mag je best even een spiegel voorgehouden worden alleen zelfreflectie is niet een woord waarvan Chrisk de betekenis kent.
Hij leeft in een vicieuze cirkel waar hij deze situatie op letterlijk elk vlak voor zichzelf goed praat en de schuld van anderen is, eigenlijk het compleet tegenovergestelde van de waarheid.

Maar hij vindt wel dat hij een flink salaris waard is, hoe gaat dat gepaard met deze uitspraak en uitspraken van hemzelf daarover?

Niks is bedoeld om hem af te zeiken echter hij zet zichzelf weg als slimmer dan de 'norm' of de 'samenleving' en noemt anderen dom die daar wel binnen vallen.
Dan mag je best even een spiegel voorgehouden worden alleen zelfreflectie is niet een woord waarvan Chrisk de betekenis kent.
Hij leeft in een vicieuze cirkel waar hij deze situatie op letterlijk elk vlak voor zichzelf goed praat en de schuld van anderen is, eigenlijk het compleet tegenovergestelde van de waarheid.

Na constant afgezeken te zijn snap ik dat hij op een gegeven moment terug bijt.

"Hij leeft in een vicieuze cirkel"..
En? Is zijn leven toch? Laat hem.

Ik zeg niet dat specifiek jij hem afzeikt, maar hij is wel afgezeken door menig lid in dit topic.

Terug
Naar boven