Hoeft niet, maar dat heeft je opmerking ook geen waarde.Neeook ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Voel je vrij om, als je wilt, alles terug te lezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft niet, maar dat heeft je opmerking ook geen waarde.Neeook ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Voel je vrij om, als je wilt, alles terug te lezen.
Hoeft niet, maar dat heeft je opmerking ook geen waarde.
Komt omdat je uit je dikke nek lultNeeook ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Voel je vrij om, als je wilt, alles terug te lezen.
En schijnbaar kan jij het niet verkroppen dat hij er wat van wilt maken en wil je hem met al je macht naast jou in de slachtofferrol houden.De waarde van mijn opmerking zit niet vast aan jouw onwetendheid. Mijn opmerking houdt alsnog stand.
Het is zijn leven.
En schijnbaar kan jij het niet verkroppen dat hij er wat van wilt maken en wil je hem met al je macht naast jou in de slachtofferrol houden.
Ik denk aan handhaven tegen schijnzelfstandigheid.Zou jij met je superioriteit hier een oplossing voor kunnen aandragen?
Weet ik niet zo maar er zitten wel dingen in de weg waardoor ik niet pas.Je weet dat jij beperkingen hebt en je weet dat je daardoor ook beperkter bent in werk dan de gemiddelde werknemer.
Maar ben je jaloers? Heb jij geen doelen om zulke skills te hebben? Waarom zit jij niet op dat niveau? Wil je wel graag genoeg? Of heb je smoesjes?Maar hij vindt wel dat hij een flink salaris waard is, hoe gaat dat gepaard met deze uitspraak en uitspraken van hemzelf daarover?
Ik noem jullie dom om jullie hier vertoonde redenaties en gedrag.
Heb jij GGZ begeleider al gebeld vandaag om een afspraak te maken, of een notitie te laten maken dat je gebeld hebt? Of was er weer iets waardoor het wederom niet gelukt is?Maar ben je jaloers? Heb jij geen doelen om zulke skills te hebben? Waarom zit jij niet op dat niveau? Wil je wel graag genoeg? Of heb je smoesjes
En dan kom je in een keer om in goed betaalde opdrachten omdat ….?
He?Maar ben je jaloers? Heb jij geen doelen om zulke skills te hebben? Waarom zit jij niet op dat niveau? Wil je wel graag genoeg? Of heb je smoesjes?
Dat mag maar als je een vertekend beeld van de werkelijkheid/realiteit hebt hebt moeten we die beoordeling dan ook andersom opnemen?Ik noem jullie dom om jullie hier vertoonde redenaties en gedrag.
Ik heb zijn nummer en naam niet ik had het via via gehoord daarom zou hij mij bellen. Ik zat te kijken wat ik er nog mee kon doen, weer de huisarts bellen heeft uren wachtrij dus dat kan even gaan duren en ik denk dat zij ook maar afhankelijk zijn van hem wanneer hij beschikbaar is. Was net even de deur uit blijkt hij op het huisnummer gebeld te hebben. Dat is natuurlijk niet handig en hij zou mij mobiel bellen maar goed. Hij belt straks nog zei hij, en gaat daarna op vakantie.Heb jij GGZ begeleider al gebeld vandaag om een afspraak te maken, of een notitie te laten maken dat je gebeld hebt? Of was er weer iets waardoor het wederom niet gelukt is?
Niemand is vrij van beperkingen, maar ja als jij dat erkend ben je je eenhoorn status kwijt.Lijkt mij zo fijn, om geen beperkingen in het leven te hebben![]()
Je hebt alle tijd toch?
Ik zou denken omdat ze dan/eigenlijk de freelancer zelf moeten laten bepalen hoe hij zijn werk als zelfstandig ondernemer voor hun als klant doet en die vele opdrachten die er nu zijn en ik verder wel op pas mij daar dan niet meer onnodig op uitsluiten.En dan kom je in een keer om in goed betaalde opdrachten omdat ….?
Komt er niet door man, het loopt over tot de volgende dag.

Waarom ben je nog niet bij je doel dan? Als je wil, dus je wil het niet genoeg. Zonde weer, maar wel denken op anderen die ook nog niet bij hun doel zijn te kunnen wijzen.He?
Waar moet ik jaloers op zijn? Welke skills & welk niveau?
Ik heb verder geen smoesjes, als ik iets wil dan werk ik daar zelf naartoe. Iets met eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid.
Van mij mag je oordelen wat je wilt, maar je redenaties en onderbouwingen blijven slecht. Kun jij denk ik ook niks aan doen hoor, zo'n beperkt redenatievermogen hebben.Dat mag maar als je een vertekend beeld van de werkelijkheid/realiteit hebt hebt moeten we die beoordeling dan ook andersom opnemen?