Fitness Seller

log chrisk

Van mij mag je oordelen wat je wilt, maar je redenaties en onderbouwingen blijven slecht. Kun jij denk ik ook niks aan doen hoor, zo'n beperkt redenatievermogen hebben.
Maar het ironische is dat jouw redenaties en onderbouwingen nog veel slechter zijn :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.523
Maar het ironische is dat jouw redenaties en onderbouwingen nog veel slechter zijn :roflol:
Ja een "nee jij" is dus ook een beetje dom. Jij hebt dus wel gedemonstreerd niet het vermogen te hebben dat logisch te kunnen beoordelen. Maar ik val in herhaling.

Waarom ben je nog niet bij je doel dan? Als je wil, dus je wil het niet genoeg. Zonde weer, maar wel denken op anderen die ook nog niet bij hun doel zijn te kunnen wijzen.
Nog niet bij je doel zijn maar wel keihard eraan werken en niks eraan doen om je doel te bereiken zijn 2 verschillende dingen, vriend

• #3.527
Maar laten we stellen dat het na zo veel proberen met steeds weer hetzelfde gezeik wel duidelijk is dat enkelen gewoon beperkt zijn en niks kunnen bijdragen, toch niet willen luisteren, zitten te trollen of wat dan ook.

Geeft ook niet als jullie als jullie het gewoon niet kunnen he.

Maar ik hoor dat er topic bans mogelijk zijn, misschien is het ook maar beter om jullie voor jezelf in bescherming te nemen hier niet zoveel nutteloos je tijd te verdoen. Is toch allemaal zonde.

Even kijken wie wil in aanmerking komen? Ik denk dat @Steks, @portonia, hoe het heet @Turouise @Mindcontrol nooit gaan luisteren of iets zinnigs gaan zeggen. Dat is het denk ik wel? Dan kan ik jullie aanvragen geloof ik?

• #3.529
Maar laten we stellen dat het na zo veel proberen met steeds weer hetzelfde gezeik wel duidelijk is dat enkelen gewoon beperkt zijn en niks kunnen bijdragen, toch niet willen luisteren, zitten te trollen of wat dan ook.

Maar ik hoor dat er topic bans mogelijk zijn, misschien is het ook maar beter om jullie voor jezelf in bescherming te nemen hier niet zoveel nutteloos je tijd te verdoen. Is toch allemaal zonde.

Even kijken wie wil in aanmerking komen? Ik denk dat @Steks, @portonia, hoe het heet @Turouise @Mindcontrol nooit gaan luisteren of iets zinnigs gaan zeggen. Dat is het denk ik wel? Dan kan ik jullie aanvragen geloof ik?
Oh sorry, @Portonia1 waarom heb je zo'n nummer in je naam dat onthoud ik toch niet.

Doe wat je laten kan kerel🤣🤣. Maar je hebt er jezelf meer mee als een ander want dan kies je de mensen uit die naar je mond praten en dus krijg je dan alleen maar aaitjes over de bol terwijl je eigenlijk een flinke schop onder je kont verdient, de goede richting in. Maar het lukt je na 3 jaar nog steeds niet die boodschap eruit te halen.

Hopelijk heb je vandaag nog contact met de POHGGZ meneer :) als je wilt, zou je het hier (of prive mag ook) kunnen laten weten? Hoeft natuurlijk niet, maar ik zou het wel fijn vinden.

Ik verdien ondertussen gewoon mn centjes hoor. Zoals met crypto bijv.
Heb jij die kans gepakt afgelopen week in die mooie dump? Hoe gaat het met die carriere want ik heb je een tijdje geleden even gehoord met veel negativiteit en kritiek en het allemaal beter denken te weten in het Cryptocurrency topic dus ik verwacht wel een dik account nu.

Maar laten we stellen dat het na zo veel proberen met steeds weer hetzelfde gezeik wel duidelijk is dat enkelen gewoon beperkt zijn en niks kunnen bijdragen,
IMG_4651.gif

• #3.535
Ja de "nee jij" kennen we nu wel he.

• #3.537

Geen haat naar jullie jongens maar laten we hier wat aan doen. Als er iets is ben ik er voor jullie in PM of in andere topics natuurlijk naar gelang wat daar ontopic is. Knuffel.

• #3.538
Dat jij met je skills niet eens weet dat dat automatisch aangevuld kan worden door de forumsoftware.
Ja dat probeerde ik maar hij kwam even niet en toen was ik alweer door. Met de anderen ook gebruikt. Niet zo boos doen joh, rustig aan.

• #3.540
Hopelijk heb je vandaag nog contact met de POHGGZ meneer :) als je wilt, zou je het hier (of prive mag ook) kunnen laten weten? Hoeft natuurlijk niet, maar ik zou het wel fijn vinden.
Ja ik post wel updates, hoewel alleen een afspraak niet zo'n spannende melding is denk ik.

Wie weet komt er ooit een update dat ik door alle trajecten ben en ze er achter zijn gekomen dat er niks mis met mij is en ik de diagnose lui en onwillend zijn krijg en iedereen toch gelijk had, dan laat ik dat ook weten.

Terug
Naar boven