- Waardering
- 12.184
Nou mooi, rustig aan he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou mooi, rustig aan he.
Ja ik post wel updates, hoewel alleen een afspraak niet zo'n spannende melding is denk ik.
Wie weet komt er ooit een update dat ik door alle trajecten ben en ze er achter zijn gekomen dat er niks mis met mij is en ik de diagnose lui en onwillend zijn krijg en iedereen toch gelijk had, dan laat ik dat ook weten.
maar dat is aan jou natuurlijk om te delen of niet.Doe mij dat alsjeblieft niet aan. Dan moeten we hier weer daadwerkelijk de turk gaan gebruiken. Takenboeker UitRoei Knuppel.Ik heb het gevoel, dat toen de dienstplicht nog bestond, er minder jeugd met problemen rondliep. Van mijn mogen ze weer 14-24 maanden dienstplicht invoeren, en niet met huidige Woke cultuur.
(denk dat het nu anders is dan in 1988 toen ikzelf naar dienstplicht moest)
Our OpenUp platform provides employees and their families access to mental well-being check-ins, online courses, articles, videos, interactive group sessions, mindfulness sessions, and a team of experienced experts. We believe that physical and mental well-being go hand in hand, and that lifestyle factors such as nutrition, sleep, and stress management are key to achieving balance. By integrating our Lifestyle Experts to the platform with a focus on nutrition, exercise and sleep, we ensure a holistic approach to health. We strive to build high-performing teams that help people develop to their fullest potential.
Two inspiring offices in the center of Amsterdam, as well as the possibility to work part of the time from home as well.
Niet gebeld.Hopelijk heb je vandaag nog contact met de POHGGZ meneerals je wilt, zou je het hier (of prive mag ook) kunnen laten weten? Hoeft natuurlijk niet, maar ik zou het wel fijn vinden.
Hoe gaat de contest?
Ben ik mee gestopt omdat het niet eerlijk gaat. En ze grapjes gingen maken. Geintje maken mag wel alleen bij een ander.

Ben ik mee gestopt omdat het niet eerlijk gaat. En ze grapjes gingen maken. Geintje maken mag wel alleen bij een ander.![]()
Mailtje ontvangen met afspraak in september.
Ik snap ook niet dat iedereen altijd wil bellen we hebben dus toch betere techniek beschikbaar.
Ik snap ook niet dat iedereen altijd wil bellen we hebben dus toch betere techniek beschikbaar.
nou gelukkig een afspraak voor september, het is nog ff weg, maar het is niet met spoed nodig toch? Dit is een psycholoog

Neuh. Ben wel benieuwd hoe het gaat.
In mijn ervaring is het situatie-afhankelijk welk communicatiemiddel beter is. Met bellen heb je bijvoorbeeld vaak sneller kleine onduidelijkheden uit de weg dan met email. Met email is het makkelijker dat je elkaar niet stoort, enz. enz.Mailtje ontvangen met afspraak in september.
Dit is de andere kant van de medaille, ook herkenbaar.Dit is een psycholoog
Maar, ja.
Maar ook veel andere mensen omtrent werk en zorg enzo. En dan hun eigen belafspraken niet nakomen, bellen zonder afspraak altijd als ik iets aan het doen ben (jaja druk), of zijn zelf nooit bereikbaar als je terugbelt, etc etc.
Mailtje/berichtje is toch veel makkelijker.