MuscleMeat

log chrisk

Bezoekers in dit topic

  • dips, rings, paused
    +0 x 10
    +10 x 10
    +20 x 10
    +30 x 6

    incline, paused
    11 x 10
    31 x 10
    51 x 10
    61 x 10

    lu raises
    10 plates x 15-12-

    face pull, lying
    25 x 32-24--

    band pull apart
    y x 50-40-
     
    db seal row
    55+ x 8-8---

    pulldown, one hand
    30 x 26-20--

    curls, incline, deadstop
    15+ x 13-12----
     
    Hey chrisk kun je eens een voorbeeld week posten van een cut schema zoals jij hanteert? Ik lees op meerdere plekken dat jij dat redelijk fijn indeeld voor jezelf alleen nergens echt een voorbeeld :D
     
    Hey chrisk kun je eens een voorbeeld week posten van een cut schema zoals jij hanteert? Ik lees op meerdere plekken dat jij dat redelijk fijn indeeld voor jezelf alleen nergens echt een voorbeeld :D
    Ik doe niet aan cut schema's ik eet altijd hetzelfde en als ik wil cutten ga ik rondjes wandelen/fietsen tot ik weer shredded ben :dunno:

    Iets van 300/600/60 ontbijt melk en bananen, lunch shake pizza snoep, avondeten/na/tijdens trainen shake en bananen, voor het slapen vlees en groente. Ik zoek vervanging voor de troep maar overal zit soya in dus jammer dan.

    Altijd 3xbw in proteïne, carbs voor het trainen, vlees en groente voor het slapen om niet met honger op bed te hoeven liggen.
     
    There they laugh: they do not understand me; I am not the mouth for these ears.
     
    Hen je al nieuwe vrienden gevonden.
     
    upright rows, ez bar
    58.5 x 18-12-12-12

    triceps extensions, overhead, ez bar, paused
    48.5 x 10-8----

    //volgende keer extensions eerst
     
    Laatst bewerkt:
    Hen je al nieuwe vrienden gevonden.
    Nee er is ook niks waarbij dat zou gebeuren. En mensen die moeite en tijd waard zijn zijn zeldzaam.

    Had wel een euro betaald om een meid op badoo hoi te mogen sturen en kreeg voor het eerst in jaren ofzo een reactie met smileys dus dat was ook weer wat. Alleen na 3 zinnen weer stil en geen like gekregen. Wel erg een van mijn types though, zoiets had leuk kunnen zijn als invulling van de vrije tijd natuurlijk. Al is het maar om niet in je eentje doelloos buiten rond te lopen.

    Kans is alleen vrij hopeloos met mijn situatie.
     
    Nee er is ook niks waarbij dat zou gebeuren. En mensen die moeite en tijd waard zijn zijn zeldzaam.

    Had wel een euro betaald om een meid op badoo hoi te mogen sturen en kreeg voor het eerst in jaren ofzo een reactie met smileys dus dat was ook weer wat. Alleen na 3 zinnen weer stil en geen like gekregen. Wel erg een van mijn types though, zoiets had leuk kunnen zijn als invulling van de vrije tijd natuurlijk. Al is het maar om niet in je eentje doelloos buiten rond te lopen.

    Kans is alleen vrij hopeloos met mijn situatie.
    Ja ik wil wel keer fikki stoken
     
    Trouwens het game idee waar ik mee bezig was en lijkt er op dat dat nog wat meer mogelijkheid krijgt om aan te slaan. Het spel waar ik de beweging van over nam heeft een deel van die beweging geschrapt en iedereen in de hele wereld is daar boos/verdrietig om. Zou zomaar eens een demo filmpje van wat ik al nagebouwd heb moeten laten zien aan die community van spelers. Als iedereen maandelijks een euro betaalt kan ik het wel afmaken en hoef ik nooit meer te werken hoera. Of iemand anders/ze doen het na en maken zo'n lame gratis open community project wat hetzelfde doet.
     
    Ik doe niet aan cut schema's ik eet altijd hetzelfde en als ik wil cutten ga ik rondjes wandelen/fietsen tot ik weer shredded ben :dunno:

    Iets van 300/600/60 ontbijt melk en bananen, lunch shake pizza snoep, avondeten/na/tijdens trainen shake en bananen, voor het slapen vlees en groente. Ik zoek vervanging voor de troep maar overal zit soya in dus jammer dan.

    Altijd 3xbw in proteïne, carbs voor het trainen, vlees en groente voor het slapen om niet met honger op bed te hoeven liggen.

    Oke dan had ik wat andere reacties verkeerd geïnterpreteerd :D

    Cutten haast nooit nodig of heel veel dingen al uitgeprobeerd en dit werkt voor je?
    Soya kun je niet handlen of wil je niet handlen?
    Bananen specifieke reden voor je? Appel niet lekker genoeg? ;)
     
    Oke dan had ik wat andere reacties verkeerd geïnterpreteerd :D

    Cutten haast nooit nodig of heel veel dingen al uitgeprobeerd en dit werkt voor je?
    Bijna nooit nodig en wanneer het begint is het zo weer klaar. Moet niet je hele leven aan het cutten zijn. Veel geprobeerd, geoptimaliseerd voor altijd, dan resteert gewoon af en toe een kcal tekort maken met wat cardio wanneer dat gewenst is. Mensen maken het veel te moeilijk.

    Soya kun je niet handlen of wil je niet handlen?
    Bananen specifieke reden voor je? Appel niet lekker genoeg? ;)
    Bananen zijn sowieso goed die horen er altijd bij. Ik at veel appels en peren voor carbs maar

    Ongeveer 50% tot 90% van de personen die een allergie hebben voor boompollen, ontwikkelen in de loop van hun leven ook een kruisallergie voor pit- en steenfruit (appel, peer, kers, perzik …), voor sommige groentesoorten (wortel, selder …) en/of voor noten (hazelnoot, amandelen …) en/of voor pinda, soja ….

    Die dingen eten geeft irritaties. Versterkt weer hooikoorts en huisstofmijtallergie waardoor continu aan het hoesten en proesten bent, of bij het eten irriteert het de keel = ook weer continu hoesten. Soja krijg ik volgens mij ook erg duistere dromen van en versterkt depressie nogal erg.

    En sowieso is soja slecht voor je testosteron/mannelijkheid/als je geen soyboy wil worden.
     
    Laatst bewerkt:
    atg squat, paused, nylon belt
    31 x 3
    51 x 3
    71 x 3
    91 x 3
    111 x 3
    131 x 3

    gm
    71 x 8----

    natty hamstring curl
    ---
     
    Echt totaal fucking doodsmoe de hele dag. Slaap genoeg maar wordt pas laat wakker en ook niet echt fris en fruitig.

    Zit een beetje te kijken en lijkt wel alsof het door luchtvochtigheid komt. Afgelopen paar keer dat ik zo moe ben 85%-90%+ en hier lokaal misschien nog wel hoger. Trainingen waar niks in zat waren ook 90%+. Een dag 60% ertussen en voelde me meteen veel energieker.

    wtf is dat nou weer?
     
    Bijna nooit nodig en wanneer het begint is het zo weer klaar. Moet niet je hele leven aan het cutten zijn. Veel geprobeerd, geoptimaliseerd voor altijd, dan resteert gewoon af en toe een kcal tekort maken met wat cardio wanneer dat gewenst is. Mensen maken het veel te moeilijk.


    Bananen zijn sowieso goed die horen er altijd bij. Ik at veel appels en peren voor carbs maar



    Die dingen eten geeft irritaties. Versterkt weer hooikoorts en huisstofmijtallergie waardoor continu aan het hoesten en proesten bent, of bij het eten irriteert het de keel = ook weer continu hoesten. Soja krijg ik volgens mij ook erg duistere dromen van en versterkt depressie nogal erg.

    En sowieso is soja slecht voor je testosteron/mannelijkheid/als je geen soyboy wil worden.
    Duidelijk thanks!
     
    Back
    Naar boven