- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duurt al lang en is al zwaar en vermoeiend genoeg zo

Vond die van xxl wel prima te doen. Ooit van iemand mogen proberen.Beef protein en egg protein net geprobeerd maar zijn niet te zuipen
Hmm ik heb beide in chocola van xxl. Volgens mij heb ik vanille egg protein ook wel eens geprobeerd, denk dat ik gewoon niet zo'n fan ben van die egg-albumine whatever that is. Misschien neem ik te veel schepjes maarja moet wel genoeg gains krijgen. Misschien met meer water dan. Probeer ze nog wel op te maken.Vond die van xxl wel prima te doen. Ooit van iemand mogen proberen.
Naturel ei eiwit is wel heel makkelijk te verwerken. Maar is puur niet weg te krijgen
Vanille is wel prima te doen.
Ik deed t als extra bijvoorbeeld door lactosevrije yoghurt of met soja of amandelmelk. Extra schep cacao erdoor doet ook veel. Evenals wat kaneel erbij.Hmm ik heb beide in chocola van xxl. Volgens mij heb ik vanille egg protein ook wel eens geprobeerd, denk dat ik gewoon niet zo'n fan van die egg-albumine whatever that is. Misschien neem ik te veel schepjes maarja moet wel genoeg gains krijgen. Misschien met meer water dan. Probeer ze nog wel op te maken.

Wat ik hierboven al zei. Je kan t overal doorheen doen. Door yoghurt of kwark proef je t bijna niet.Oohja egg protein is er ook in naturel. Wat doe je daar dan bij voor de smaak? Of doe je het in een smoothy ofzoiets?