- Waardering
- 12.185
db ohp, seated, one arm
25 x 20-20-20-20-- // VPR
triceps extensions, overhead, ez bar
43.5 x 8-8-8-8-8-8
pushdown, bands, bar attachment
b x 30
b+y x 30
b+o x 30
b+r x 30 // ging net
Wou op seated one hand ohp even 4x20 reps halen omdat ik dat ooit met 24 gedaan had. Gaan we niet meer doen met compounds want gaat wel ten koste van kwaliteit. Voortaan weer verder met submax in een range reps verhogen en aan het eind alleen de eerste set amrap voor een pr.
Misschien light day wekelijks mp / neck press / arnold press afwisselen en heavy day staand en zittend one hand press...
25 x 20-20-20-20-- // VPR
triceps extensions, overhead, ez bar
43.5 x 8-8-8-8-8-8
pushdown, bands, bar attachment
b x 30
b+y x 30
b+o x 30
b+r x 30 // ging net
Wou op seated one hand ohp even 4x20 reps halen omdat ik dat ooit met 24 gedaan had. Gaan we niet meer doen met compounds want gaat wel ten koste van kwaliteit. Voortaan weer verder met submax in een range reps verhogen en aan het eind alleen de eerste set amrap voor een pr.
Misschien light day wekelijks mp / neck press / arnold press afwisselen en heavy day staand en zittend one hand press...
Laatst bewerkt:

Ik dacht ja als je dat bent dan mag je gewoon zelfstandig thuiswerken. Net zo makkelijk klanten/werkgevers vinden als normaal. En dat klopt ook wel, er is zat werk te vinden, maar ze willen me wel op kantoor hebben. In mijn ogen is dat juist schijnzelfstandigheid. Zou immers denken dat Zelfstandige Zonder Personeel ook zelfstandig moet werken. Anders ben je niet "voor jezelf" begonnen. Werklocatie en andere autoritaire verhoudingen zijn ook voorwaarden voor de belastingdienst of je wel echt zelfstandige bent en geen fraude pleegt. Als ik van die carière sites lees of gewoon met mensen erover praat zou het de normaalste zaak van de wereld moeten zijn. Maar als ik er bij vacatures over navraag houd het gesprek al op.