- Waardering
- 12.185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt toch weer een stuk later wakker en moe en depri. Eind van de dag ook last van m'n buik.Sindsdien geen irritaties meer van ontbijtkoek gevoeld. Misschien dat het zo'n kwestie is van dat het soms iets van tarwe meel of soja troep bevat door contact in de fabriek ofzo, maar vaak of meestal niet.
Redelijk op tijd wakker kunnen worden zonder wekker houd aan dus verder over op ontbijtkoek ipv pizza dan maar.

Misschien een super stom idee, maar als je denkt dat het je bed is dan zou je een fatsoenlijk matras kunnen leasen/huren?Sinds vannacht opeens erg last van m'n rug, zal aan m'n bureaustoel en of bed liggen. Geen geld voor goede nieuwe. Kutleven.
Wtf kun je dat leasen/huren? Maar verspreid betalen maakt voor mij geen verschil, het geld raakt toch op.Misschien een super stom idee, maar als je denkt dat het je bed is dan zou je een fatsoenlijk matras kunnen leasen/huren?
Ja man, word je helemaal mee doodgegooid in reclames op tv.
Ken 1 iemand die dat doet maar lijkt me helemaal kut. Hij zweert er overigens wel bij.Horen we niet op de grond te kunnen slapen met een matje ofzo?
Op z'n zij of rug?Ja man, word je helemaal mee doodgegooid in reclames op tv.
Ken 1 iemand die dat doet maar lijkt me helemaal kut. Hij zweert er overigens wel bij.
Japanners doen of deden dat toch vaak? Maar hoe dan bb'ers en sumo-worstelaars dat dan?Ja man, word je helemaal mee doodgegooid in reclames op tv.
Ken 1 iemand die dat doet maar lijkt me helemaal kut. Hij zweert er overigens wel bij.
Een Japanse futon is geen gek idee. Misschien eentje die anti-allergeen is zoeken.Japanners doen of deden dat toch vaak? Maar hoe dan bb'ers en sumo-worstelaars dat dan?
Scheelt ook enorm in de ruimte, 's ochtends zo de kast in.