XXL Nutrition

log chrisk

Zit er ook aan te denken om weer van paused bench/presses af te stappen naar gewoon unpaused.

Scheelt toch richting 10% gewicht, bijvoorbeeld sets tot 101 ipv 91 incline of tot 120 ipv 110 decline, zal zwaarder en meer reps toch ook beter zijn voor hypertrofie? Heb wel het gevoel dat de stimulans van zwaardere gewichten mist.

Maar wil ook wel wat paused er in houden.. afwisselen of door een cycle heen van paused naar unpaused werken?

Kan zoiets wel weer met 1 hand side raises doen, maar al dat zware werk is zo zwaar :(

Die zijn ook iets meer voorover gebogen.

Hoe bedoel je dit? Over een periode van zwaar gewicht minder reps naar lichter gewicht meer reps werken?

Drop of superset met bijv. 8 reps zwaar, en dan een lichter gewicht heel strikt tot bijna falen.

Per arm is dat ook prettig. 8 reps zwaar staand, daarna direct deze variant met dezelfde arm en een licht gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
db ohp, one hand, standing, paused
32.5 x 9
40 x 4-4-4-4-4 // volgende keer 1 set 40 + dropsets 32.5

pushdown //afwisselen met lying ext?
50 x 12-11-10-9--

ss

face pull, bands, seated
o+ x 22-20----

// curls, twist
// niet 25 x 10-8-8-8-8-

Ik denk deze ohp juist andersom loaden (conventioneel) dus eerst een zware set en dan lichtere dropsets. Bij decline/incline bench lijkt lichte rep progressie set + zware volume sets wel ok en passend qua periodisatie.

Laatst bewerkt:
  • #1.303
bench, bridged decline
amrap 96 x 20 // PR
paused 113.5 x 5-5-5-5-

//db incline
//32.5+ x 12---

pushups, decline, paralletes
15-12-10-10-10

// lu raises
// niet 12.5+ db x 12-12-12-12-12-

side raises, one hand, bands
// niet y 25----

band pull apart
niet // o x 50-

thoracic stretch vs bench
niet 20-15-

• #1.304
db seal row
60+ x 8-6-6-6-6-

//bor, hang
//96 x 14-10-8-8-

pulldown, one hand
35 x 24-15-11-

curls naar morgen verplaatsen samen met extensions

• #1.305
Ik denk dat de berkenpollen zijn begonnen, toch aardig wat last sinds vanmiddag

• #1.306
db ohp, one hand, seated, paused
27.5 x 8*8

triceps extensions, overhead, ez bar
38.5 x 15-12-10-

curls, leaning sideways, one arm
22.5 x 8-8-8-

face pull, lying
niet 27.5 x 32-21--

Laatst bewerkt:
  • #1.307
toe raise, one foot, bands
y x 15
o x 15
r x 17

hip abduction, bands
standing b x 40
seated b x 50
squatted b x 60

atg squat, paused
31 x 3
51 x 3
71 x 3
91 x 3
111 x 7-3-3-3-

gm
niet 71 x --
//pancake mob band/cable

natty hamstring curl
// niet 12-10-8-

//volgende keer supersetten

calf raises, standing
// niet 113.5 x 9-8-8

Volgende keer veel minder rust tussen de warmup/ramping sets, meer tijd voor volume triples.

• #1.308
incline, paused
81 x 13 // fail had 15 willen halen zal wel vermoeid zijn van decline amrap van de week
93.5 x 6-6-5-5-5

//volgende keer side raises tussen incline en pushups/dips, ik denk 3?4-5*1 handed en dan 3?4-5*met bands
//lijkt alsof rechtop staand met armen 90gr gebogen de side delts beter aanspreekt net als 45gr voorover gebogen met armen recht of pull aparts met armen recht en duim omhoog

pushups, parallettes
22-12-12-12

//wekelijks met dips afwisselen

ss

side raises, bent over
12.5+ x 15-12-12-15-- //volgende keer 1handed zo licht doen

//raises verder voorover buigen en of 1handed doen?

// banded side raises
// niet y+ 20---

band pull apart
niet // y x --

Laatst bewerkt:
  • #1.309
Laptop crasht steeds, stervende ;_; nu op een veel zwakkere heel veel oudere laptop dus die kan denk ik ook elk moment de pijp uit gaan.

Heb precies nog 2k euro spaargeld waarvan ik een nieuwe zou kunnen kopen maar ik moet daar ook nog een tijdje van eten enzo dus kan eigenlijk net niet.

Moet nog 1k belasting terugkrijgen, maar dat kan tot juni duren?

Zou over een maand moeten horen of die app waar ik voor bezig was nog een 2e fase krijgt. Maar dat is dan ook weer 8k verspreid over wat maanden dus verre van genoeg om echt wat aan te hebben. Dat had vorig jaar aan een stuk door gemoeten, maar duurde tot nu om inhoud geleverd te krijgen en men gaat nu pas testen.

Eigenlijk moet ik voor die tijd al wat anders zien te vinden en aannemen en dan heb ik zeker geen tijd voor hun meer. Maar dat vinden lukt ook niet. Maar dan voor hun bezig gaan stel ik opdrachten die m'n leven kunnen fixen kunnen aannemen ook weer zoveel maanden uit, zou ik dus eigenlijk niet moeten doen.

Zucht alles blijft maar kut gaan.

Laatst bewerkt:
  • #1.310
// chinups, deadstop
// niet 13-11-9---

pullups
13-10-9--

// inverted rows, trx, feet on floor
// niet 21-15-12--

inverted rows, trx, feet elevated
10-10-10--

Naar andere dagen verplaatsen.

• #1.311
db ohp, one hand, standing, paused
40 x 5
32.5 x 10-8-8-8-

pushdown //afwisselen met lying ext?
52.5 x 12-10-9-8--

ss

curls, twist
25 x 11-8-8-8--

//face pull, bands, seated
// niet o+ x 22-20----

// face pull, lying
// niet 27.5 x 32-21--

Volgende keer pushdown en curls neit supersetten maar elk supersetten met iets van schouder isolatie.

Laatst bewerkt:
  • #1.312
Pff hoe doen jullie het, willen werken? Een paar zonnestralen en graden warmer en ik heb alleen maar zin om te chillen. Hoogstens nog trainen maar dan moet er verder wel nog wat leuks buiten gedaan worden. Elke dag maar de hele dag binnen zitten of waar je ook moet zijn, pfff moet er niet aan denken. M'n hersens zijn zo gewoon fysiek niet in staat om een nuttig lid van de maatschappij te zijn. Eigenlijk geen bestaansrecht zo, maar wat kan ik er aan doen wat ik wil?

--

Vervangende laptop gekocht, best het uiterste voor een betaalbare prijs van 1.5k weten te vinden. Nog beter zou leuk zijn maar de echte stap omhoog is pas ver voorbij de 2k en dat heb ik niet. Weet ook niet of ik er zoveel aan zou willen besteden zelfs als ik het weg te gooien had.

Nu nog net een paar honderd euro over voor een maand eten. Straks maar vragen hoe die opdracht verder kan verlopen, of dat bij het nieuws de komende maand ook echt meteen opgepakt kan worden met de eerste betaling vooruit of dat zij nog ergens op willen wachten. Anders maar weer uitkering? Of alvast aanvragen voor als het niet door gaat? Of toch oppeens een goede baan vinden, maar lijkt me onwaarschijnlijk en die opdracht zit nu nog in de weg dus weet niet echt wat ik daar op dit moment mee aan kan. Zelfs als ik dat nu vind zal dat vaak eerst een maand werken en dan nog een maand of meer wachten op de eerste betaling zijn, dus dat red ik al niet.

• #1.313
bench, bridged decline, paused
98.5 x 8
116 x 5-5-5-5-5 // naar 118.5 x 8 paused x 12 unpaused werken

//volgende keer side raises na decline en pullaparts na pushups, ik denk 3?4-5* gewoon en dan 3?4-5* 45gr bent over raises
//lijkt alsof rechtop staand met armen 90gr gebogen de side delts beter aanspreekt net als 45gr voorover gebogen met armen recht of pull aparts met armen recht en duim omhoog

//db incline
// niet 32.5+ x 12---

pushups, decline, paralletes
16-12-11-11-10

// lu raises
//niet 12.5+ db x 12-12-12-12-12-

side raises, one hand, bands
// niet y 25----

band pull apart
niet // o x 50-

thoracic stretch vs bench
niet 20

Wat geprobeerd voor schouders maar niks voelt nuttig.

Laatst bewerkt:
Pff hoe doen jullie het, willen werken? Een paar zonnestralen en graden warmer en ik heb alleen maar zin om te chillen. Hoogstens nog trainen maar dan moet er verder wel nog wat leuks buiten gedaan worden. Elke dag maar de hele dag binnen zitten of waar je ook moet zijn, pfff moet er niet aan denken. M'n hersens zijn zo gewoon fysiek niet in staat om een nuttig lid van de maatschappij te zijn. Eigenlijk geen bestaansrecht zo, maar wat kan ik er aan doen wat ik wil?

--

Vervangende laptop gekocht, best het uiterste voor een betaalbare prijs van 1.5k weten te vinden. Nog beter zou leuk zijn maar de echte stap omhoog is pas ver voorbij de 2k en dat heb ik niet. Weet ook niet of ik er zoveel aan zou willen besteden zelfs als ik het weg te gooien had.

Nu nog net een paar honderd euro over voor een maand eten. Straks maar vragen hoe die opdracht verder kan verlopen, of dat bij het nieuws de komende maand ook echt meteen opgepakt kan worden met de eerste betaling vooruit of dat zij nog ergens op willen wachten. Anders maar weer uitkering? Of alvast aanvragen voor als het niet door gaat? Of toch oppeens een goede baan vinden, maar lijkt me onwaarschijnlijk en die opdracht zit nu nog in de weg dus weet niet echt wat ik daar op dit moment mee aan kan. Zelfs als ik dat nu vind zal dat vaak eerst een maand werken en dan nog een maand of meer wachten op de eerste betaling zijn, dus dat red ik al niet.
Ik leef niet om te werken. Ik werk om te leven.

Als ik het zo lees is bij jou van beiden op het moment geen spraken. Een uitkering aanvragen zorgt er voor dat je niet uit deze cirkel komt dus gewoon gaan solliciteren. Zeker met jouw achtergrond.

Op de lange termijn zullen sociale contacten en stabiliteit je goed doen. Het binnen zitten is zo erg niet als de werksfeer goed is. En anders ga je fysiek werk doen? Genoeg vraag weinig aanbod en het geeft je structuur en ritme.

• #1.315
Ik leef niet om te werken. Ik werk om te leven.

Als ik het zo lees is bij jou van beiden op het moment geen spraken. Een uitkering aanvragen zorgt er voor dat je niet uit deze cirkel komt dus gewoon gaan solliciteren. Zeker met jouw achtergrond.

Op de lange termijn zullen sociale contacten en stabiliteit je goed doen. Het binnen zitten is zo erg niet als de werksfeer goed is. En anders ga je fysiek werk doen? Genoeg vraag weinig aanbod en het geeft je structuur en ritme.
Nouja dan heb je gewoon een eigenschap die het prima of zelfs leuk vind om binnen met anderen te zitten werken, of fysiek werk ik weet niet wat je doet. Ik niet.

Als ik moet werken wil ik sowieso met rust gelaten worden en mijn eigen tijd en plek kiezen. Mag ook fysiek werk zijn, maar dat is niet thuis mogelijk lijkt mij.

Zat nog wat te denken en dan zou ik het tegen een eerlijke marktconforme vergoeding niet eens zo erg vinden om een paar uur per dag te werken, dat heb ik zo lang niet gehad dat ik dat vergeten was. Alleen nog lastig om alles wat ik wil doen te combineren.

Kon ik maar wat minder slaap nodig hebben. Wat zou echt genoeg hebben aan 6-7 uur slaap schelen zeg.

Pff hoe doen jullie het, willen werken? Een paar zonnestralen en graden warmer en ik heb alleen maar zin om te chillen. Hoogstens nog trainen maar dan moet er verder wel nog wat leuks buiten gedaan worden. Elke dag maar de hele dag binnen zitten of waar je ook moet zijn, pfff moet er niet aan denken.
Dat kan wanneer je nog jong bent maar op een gegeven moment moet je er toch aan geloven. Of je moet genoegen nemen met weinig

--

Heb er een hekel aan, werk alleen omdat het moet. Ga liever hele dag blowen, trainen en vreten maar dat is niet gegunt.

Nouja dan heb je gewoon een eigenschap die het prima of zelfs leuk vind om binnen met anderen te zitten werken, of fysiek werk ik weet niet wat je doet. Ik niet.

Als ik moet werken wil ik sowieso met rust gelaten worden en mijn eigen tijd en plek kiezen. Mag ook fysiek werk zijn, maar dat is niet thuis mogelijk lijkt mij.

Zat nog wat te denken en dan zou ik het tegen een eerlijke marktconforme vergoeding niet eens zo erg vinden om een paar uur per dag te werken, dat heb ik zo lang niet gehad dat ik dat vergeten was. Alleen nog lastig om alles wat ik wil doen te combineren.

Kon ik maar wat minder slaap nodig hebben. Wat zou echt genoeg hebben aan 6-7 uur slaap schelen zeg.
Continue binnen werken is niet gezond dat klopt en ik kan je een ding verklappen wat betreft mijn karakteristieke eigenschappen. Ik sta niet bekend als moeders sociaalste.

Maar als ik je verhalen zo lees door de weken heen. Wat heb je te verliezen? In het ergste geval ben je een stuk ervaring rijker en heb je meer inzichten gekregen. In de huidige vorm doorgaan gaat je ook niet brengen wat je wilt?

Je kan er ook voor kiezen om maatschappelijk vrijwilligers werk te doen. Voor anderen je bed uit moeten als ze op je rekenen gaat bij 9 van de 10 mensen makkelijker dan wanneer ze eruit moeten voor een cardio sessie o.i.d.

Als je een stabiel inkomen wilt en met rust gelaten wilt worden. Tja geen idee. Je zal altijd met een baas te maken hebben tot het kantelpunt dat je zelf de baas bent. Of je moet als ZZP op de vrachtwagen gaan zitten. Ik zie @MikeBlok altijd met veel lof over zijn beroep schrijven en hij ervaart veel vrijheid.

Als je goed tegen afwisseling kan, kun je heel leuk en op een leuke manier je centjes verdienen. En het verdient echt niet slecht. Zit nu rond de 2900bruto zonder reiskosten en onkosten.
1 of 2 overuurtjes per dag en je hebt echt wel een heel leuk salaris die niet onderdoet voor sommige kennisberoepen. Ken hele dag lullen en koffie drinken, bellen, radio, eten wanneer en waar ik wil. Ze staan om mensen te springen en hebben allerlei lokkertjes om je te hebben en ook te houden. Mijn werk betaald zelfs de helft van de gymcontributie in het kader om gezondheid te ondersteunen.

Terug
Naar boven