- Waardering
- 12.185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik hoop door zoveel mogelijk irritaties uit voeding weg te nemen dat de heftigheid van die hooikoorts ook wat afneemt.
Bij kleine visjes kan je alle graatjes die erbij zitten gewoon opeten.Olijfolie mijd ik dus ook. Zijn hele visjes een voordeel? Heb je dan geen graatjes en oogjes en ingewanden enzo?![]()
Ik ben niet zo van de graatjes en ingewanden en veel gedoe moeten doen om iets te kunnen eten. Stukje vlees op het vuur, eitje koken, klaar vind ik heerlijk. Eitje koken kost eigenlijk al erg veel tijd en moeite, water koken, dan nog 7 minuten, dan nog pellen pff. Eitjes zijn ook lekker, beetje zout er op klaar mmm.Bij kleine visjes kan je alle graatjes die erbij zitten gewoon opeten.
Een zak diepvries sardientjes (met Spaanse en Portugese weken ook bij de Lidl) is bij een groothandel of Oost-mediterrane supermarkt niet zo door.
Het ontschubben en het eruit halen van ingewanden, en evt. de graat (die eet je niet, maar hoeft er niet uit bij bereiding) is vrij makkelijk als je het eenmaal kan.
Ei in de magnetron:Ik ben niet zo van de graatjes en ingewanden en veel gedoe moeten doen om iets te kunnen eten. Stukje vlees op het vuur, eitje koken, klaar vind ik heerlijk. Eitje koken kost eigenlijk al erg veel tijd en moeite, water koken, dan nog 7 minuten, dan nog pellen pff. Eitjes zijn ook lekker, beetje zout er op klaar mmm.
Kun je ei op een of andere manier makkelijk de volgende dag opwarmen? Dan maak ik het savonds samen met m'n vlees klaar voor de volgende dag en hoef ik niet m'n hele lunch tijd op te offeren aan koken en pellen. In de magnetron ploffen ze toch?

Denk je dat ze hiermee niet meer verder groeien, of dat ze helemaal geen prikkel meer krijgen omdat andere spieren het overnemen?Meh voel niks nuttigs meer van side raises, alleen maar traps. Was ooit zo geweldig, hele delts werden er mooi rond en 3-dimensionaal van.
Beide dan hoewel het me niet zo om nog verdere groei gaat maar dat ze na een goede stimulans er tenminste uitzien alsof ik ooit wel eens train en anders niet. Alleen maar chest en trapsDenk je dat ze hiermee niet meer verder groeien, of dat ze helemaal geen prikkel meer krijgen omdat andere spieren het overnemen?

Wat misschien helpt is (af en toe) een variant van de side raises te doen met het accent op de negatieve fase; significant zwaardere gewichten nemen. Die zwaai je naar boven, waarna je je armen wat verder spreidt en de gewichten langzaam laat zakken. Deed ik vroeger graag in een hemdje, je schouders zien er dan altijd erg goed uit onder die excentrische belasting.incline, paused
81 x 13
91 x 6-6-6-6-6
pushups, parallettes
24-12-12-12
side raises
12.5+ x 15-15----
// banded side raises
// niet y+ 20---
band pull apart // keertje samen met plate flys of trx flys proberen?
niet // y x --
Meh voel niks nuttigs meer van side raises, alleen maar traps. Was ooit zo geweldig, hele delts werden er mooi rond en 3-dimensionaal van.![]()
Kan zoiets wel weer met 1 hand side raises doen, maar al dat zware werk is zo zwaarWat misschien helpt is (af en toe) een variant van de side raises te doen met het accent op de negatieve fase; significant zwaardere gewichten nemen. Die zwaai je naar boven, waarna je je armen wat verder spreidt en de gewichten langzaam laat zakken. Deed ik vroeger graag in een hemdje, je schouders zien er dan altijd erg goed uit onder die excentrische belasting.

Hoe bedoel je dit? Over een periode van zwaar gewicht minder reps naar lichter gewicht meer reps werken?