MuscleMeat

log chrisk

Als je goed tegen afwisseling kan, kun je heel leuk en op een leuke manier je centjes verdienen. En het verdient echt niet slecht. Zit nu rond de 2900bruto zonder reiskosten en onkosten.
1 of 2 overuurtjes per dag en je hebt echt wel een heel leuk salaris die niet onderdoet voor sommige kennisberoepen. Ken hele dag lullen en koffie drinken, bellen, radio, eten wanneer en waar ik wil. Ze staan om mensen te springen en hebben allerlei lokkertjes om je te hebben en ook te houden. Mijn werk betaald zelfs de helft van de gymcontributie in het kader om gezondheid te ondersteunen.
Met 2 overuren per dag zit je wel op de 50 uur pw. Hem kennende van zijn berichten zit hij hier niet op wachten zoveel uren.

Als je goed tegen afwisseling kan, kun je heel leuk en op een leuke manier je centjes verdienen. En het verdient echt niet slecht. Zit nu rond de 2900bruto zonder reiskosten en onkosten.
1 of 2 overuurtjes per dag en je hebt echt wel een heel leuk salaris die niet onderdoet voor sommige kennisberoepen. Ken hele dag lullen en koffie drinken, bellen, radio, eten wanneer en waar ik wil. Ze staan om mensen te springen en hebben allerlei lokkertjes om je te hebben en ook te houden. Mijn werk betaald zelfs de helft van de gymcontributie in het kader om gezondheid te ondersteunen.
Jij ervaart het als vrijheid, iemand die dat werk niet ligt niet. Ik ervaar ook veel vrijheid op mijn werk, maar ik moet me aan het rooster houden, moet op vaste tijden beginnen en ik het weekend en ‘s nachts werken. Ik zou niet willen ruilen met een 9 tot 5 baan, dan moeten ze met echt wel meer gaan betalen.

Jij ervaart het als vrijheid, iemand die dat werk niet. Ik ervaar ook veel vrijheid op mijn werk, maar ik moet me aan het rooster houden, moet op vaste tijden beginnen en ik het weekend en ‘s nachts werken. Ik zou niet willen ruilen met een 9 tot 5 baan, dan moeten ze met echt wel meer gaan betalen.

Ik ben dan ook geen goede referentie. Ik zat op mn 2e al in de kinderstoel naast mn pa. Ben al jong verpest.

Jij ervaart het als vrijheid, iemand die dat werk niet. Ik ervaar ook veel vrijheid op mijn werk, maar ik moet me aan het rooster houden, moet op vaste tijden beginnen en ik het weekend en ‘s nachts werken. Ik zou niet willen ruilen met een 9 tot 5 baan, dan moeten ze met echt wel meer gaan betalen.
5 ploegen is echt ideaal. 2 dagen snipperen en je bent 6 dagen vrij. Gemiddeld werk je 33 uur pw. Werkt natuurlijk wel 6 acter elkaar maar bent dan ook 4 vrij. En redelijk wat vrijetijd, van middag naar nacht heb je ook een hele dag de tijd.

En weer een generatie verpest😇

Laatst bewerkt:
Ik zou die cabine juist als heel benauwend ervaren.

Je moet er tegen kunnen. Ik geniet werkelijk als ik em smorgens aanslinger. Met mn dampend bakje koffie en muziekje aan naar mn klantjes. Niemand belt en niemand vraagt wat. Dan ben ik echt in mn sas.

Pff hoe doen jullie het, willen werken? Een paar zonnestralen en graden warmer en ik heb alleen maar zin om te chillen. Hoogstens nog trainen maar dan moet er verder wel nog wat leuks buiten gedaan worden. Elke dag maar de hele dag binnen zitten of waar je ook moet zijn, pfff moet er niet aan denken. M'n hersens zijn zo gewoon fysiek niet in staat om een nuttig lid van de maatschappij te zijn. Eigenlijk geen bestaansrecht zo, maar wat kan ik er aan doen wat ik wil?

Wat is chillen voor jou, wat zijn de momenten dat je het naar je zin hebt? Voor mij zijn dat momenten zonder stress, op een vakantie of momenten zonder al te veel verplichtingen. In tijden van drukte en stress lukt het mij wel om de paar uur dat ik die niet heb te pakken en even te genieten om niks te hoeven doen.

Ik heb een stel bij mij werken in de zomer, in de winter trekken ze met hun camper door Zuid Europa. Staan overal gratis in ruil voor wat dieren te verzorgen etc. en genieten van de vrijheid en hechten geen enkele waarde aan materialisme. Mocht ik ooit alleen komen te staan en ik kan geen huis meer kopen zou ik best in een camper kunnen wonen. Geef mij vrijheid, geen stress en een goede laptop met wifi en ik vermaak me kostelijk.

5 ploegen is echt ideaal. 2 dagen snipperen en je bent 6 dagen vrij. Gemiddeld werk je 33 uur pw. Werkt natuurlijk wel 6 acter elkaar maar bent dan ook 4 vrij. En redelijk wat vrijetijd, van middag naar nacht heb je ook een hele dag de tijd.
Heerlijk, alleen met kleine kinderen valt het toch een beetje tegen.

Terug
Naar boven