Kan prima hoor. Moet de afgelopen 2 jaar toch wel duidelijk zijn geworden. Er zijn velen freelancers in landen waar geen schijnzelfstandigen aangenomen worden die gewoon 100% remote werken.
Ik heb ook een project 4 jaar lang gedaan waarbij we maar enkele keren hebben afgesproken, meer omdat we toch maar 1 straat van elkaar af woonden, en de latere jaren ervan is het vooral over skype geworden omdat dat eigenlijk ook gewoon kan.
Mijn huidige opdracht heb ik ook maar 2 keer voor afgesproken, en dat kon natuurlijk ook wel over skype.
Mijn werk is code typen dus er is letterlijk geen reden om fysiek contact te hebben met mensen. Vaak zelfs beter om dat niet te doen, veel efficienter en dingen kunnen duidelijker omschreven worden in tickets of email. Ik hoef ook zeker niet met andere programmeurs te zitten om te 'pair programmen' en ik heb ook geen daily standups nodig.
Nouja niet iedereen zal dat kunnen dat is waar, maar ik heb er wel hele goede bewezen ervaringen mee.
Wat moet ik mij voorstellen bij iets opbouwen? Met de opdracht die ik heb staan bijvoorbeeld? Of de andere 15 jaar ervaring in mijn cv?