XXL Nutrition

log chrisk

Keertje doornemen
Maar niet binnen een uur voordat je naar bed gaat en pas op met blauw licht! :D

Slaap is wel iets waar veel mensen iets laten liggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Maar niet binnen een uur voordat je naar bed gaat en pas op met blauw licht! :D

Slaap is wel iets waar veel mensen iets laten liggen.
Uurtje voor het slapen nog lezen moet toch kunnen? Ik heb wel altijd blauw licht filter aan vanaf 22:00, vaak verschil van gemerkt. Probeer nu ook ZMA en heb het idee dat ik nu de hele nacht door droom dus veel diepe slaap?

Wordt alleen nog veel wakker vanwege op lamme armen liggen en last van m'n rug krijgen. Een beetje vroeg uitgerust wakker worden gaat nog niet.

• #1.444
Wat voor nuttigs om het leven vooruit te helpen zou ik met 6-7000 euro kunnen doen?

Een job/ondernemers coach lastig vallen staat op de lijst.

Laatst bewerkt:
De uren voor 12 uur savond's tellen dubbel dus als je vroeger gaat slapen ben je fitter dan laat slapen en uitslapen.

• #1.450
Ik zou zeggen...start vast met die coach. Van daaruit zal ook.een lijstje groeien.

• #1.452
Ja maar het is interessant om over te brainstormen en alvast inspiratie op te doen van m'n matties hier. Anders wordt het nog wel wat maanden wachten.

Ja maar het is interessant om over te brainstormen en alvast inspiratie op te doen van m'n matties hier. Anders wordt het nog wel wat maanden wachten.
Gewoon maandag starten met een job coach bellen.
Hier wachten op antwoorden kan ook wel maanden duren.
En ik denk dat je bij elke tip wel ergens een beer op de weg zal zien. En daar komen dan discussies uit die ook de tijd weer rekken.
Niet lullig bedoeld ofzo maar dat zit wel in de aard van t beestje ;)

• #1.454
Nouja als die jobcoach niet s'avonds of in het weekend werkt dan zal dat toch echt moeten wachten tot ik weer klaar ben met het werk.

En niet lullig opgevat. Het ligt ook aan de tips en de mate waarin mensen niet luisteren naar hoe de realiteit is maar reflexief hun eigen ongeconfronteerde existentiele onzekerheden op mij projecteren.

De enkeling die wel luisterd en oprecht reageert is ook gewoon vrij om los van andere bronnen (waarvan ik geen idee heb of ze er iets mee kunnen) hierover te antwoorden als zij dat interessant vinden.

• #1.456
Je zou ook zelf in de avond of in het weekend kunnen werken om zo overdag tijd vrij te maken.
Ik weet niet of dat lukt, sochtends werkt toch het beste en zelfs zonder werk vind ik het al moeilijk om tijd te vinden. En weekend werk ik ook al door anders zou er helemaal geen tijd zijn.

Werken trainen eten slapen ik weet niet hoe je daar tijd in gaat vinden om even een dagdeel ergens heen te gaan.

Ik weet niet of dat lukt, sochtends werkt toch het beste en zelfs zonder werk vind ik het al moeilijk om tijd te vinden. En weekend werk ik ook al door anders zou er helemaal geen tijd zijn.

Werken trainen eten slapen ik weet niet hoe je daar tijd in gaat vinden om even een dagdeel ergens heen te gaan.
Druk, druk, druk.

Wat zal je in het buitenland wel gaan vinden wat je hier mist en hoe ga je dat financieel bewerkstelligen, zonder dat het moeite gaat kosten en je alles in eigen tijd kan doen?

Het klinkt een beetje als de Arnold fysiek te willen krijgen zonder harde zware sets te maken en te trainen wanneer en hoe lang je zelf wilt met enkel de oefeningen die je leuk vindt.
Ik zie geen reële uitweg zonder enige verplichtingen aan te gaan. Meestal hebben gelukszoekers een bepaalde gedachte hoe ze hun leven gaan indelen en welke doelen ze willen gaan bereiken met onrealistische voorstellen, maar het doel en de inzet is er dan wel, de kans dat het zwaar tegen valt of faalt vaak 90% maar wie niet waagt zal niet winnen.
Bij jou mis ik dat totaal, de wil om iets te beginnen om je doelen te bereiken. Wil je wel echt iets behalve dagdromen hoe het zou zijn om de loterij te winnen, terwijl je niet eens van plan bent om een lot te gaan kopen?

Wat zal je in het buitenland wel gaan vinden wat je hier mist en hoe ga je dat financieel bewerkstelligen, zonder dat het moeite gaat kosten en je alles in eigen tijd kan doen?

Het klinkt een beetje als de Arnold fysiek te willen krijgen zonder harde zware sets te maken en te trainen wanneer en hoe lang je zelf wilt met enkel de oefeningen die je leuk vindt.
Ik zie geen reële uitweg zonder enige verplichtingen aan te gaan. Meestal hebben gelukszoekers een bepaalde gedachte hoe ze hun leven gaan indelen en welke doelen ze willen gaan bereiken met onrealistische voorstellen, maar het doel en de inzet is er dan wel, de kans dat het zwaar tegen valt of faalt vaak 90% maar wie niet waagt zal niet winnen.
Bij jou mis ik dat totaal, de wil om iets te beginnen om je doelen te bereiken. Wil je wel echt iets behalve dagdromen hoe het zou zijn om de loterij te winnen, terwijl je niet eens van plan bent om een lot te gaan kopen?
In de loterij helpt een lot kopen ook niet (behalve de uitschrijvers van de loterij dan).

• #1.460
Je zou ook zelf in de avond of in het weekend kunnen werken om zo overdag tijd vrij te maken.
Ohja en zolang meneer niet gratis werkt zal het sowieso een maand of 2 moeten wachten tot ik er geld voor heb.

Tot die tijd heeft het geen enkel nut om het over dagindelingen of maandag bellen te hebben.

Terug
Naar boven