Zou juist bang zijn dat ik na een klapper/groot bedrag te bezitten van bijvoorbeeld 100k+ helemaal niet meer tot werken te branden zou zijn omdat het dan niet meer hoeft. Tot het op is I guess.
Nouja als het echt heel makkelijk en weinig werk kost dan blijft het wel aantrekkelijk, maar snel makkelijk rijk worden bestaat denk ik niet echt. Niet betrouwbaar in elk geval.
Weinig echt goede ideeën. Sowieso niet voor een origineel project of webshop of iets dergelijks, alles rond mijn interesses zijn er al tig van.
Ik had een idee voor een game programmeren en een stukje gebouwd maar het is eigenlijk al overbodig gemaakt door een aanpassing in een andere game die is uitgekomen, en standaard techniek in de nieuwste versie van game engines zijn wat ik zelf wou maken ook alweer voorbij. Zoiets kan ook makkelijk jaren kosten om te bouwen, dus niet heel praktisch zonder inkomen. Ook altijd zeer kleine kans dat iets winstgevend wordt, 1 op 10 projecten misschien?
Iets met een praktische skill spreekt me wel aan ja, maar dan wil ik het niet ergens op locatie moeten doen maar gewoon thuis wanneer het me uitkomt. Dat zou programmeren dus eigenlijk al moeten zijn.