- Waardering
- 12.185
Een kritische blik mag en ieder mag z'n eigen mening hebben (zijn dan wel veelal fout maar goed dat is hun tekortkoming) maar er komt bij dit onderwerp nogal veel afgunst kijken en er wordt niet tot nauwelijks geluisterd naar wat ik zeg dat nou eenmaal de harde realiteit is. Als iemand een probleem heeft en vragen stelt dan begin je bij erkennen/achterhalen hoe het voor diegene is, om daarvanaf constructief op te bouwen, dan ga je niet gewoon een eigen voorkeur/mening rondbazuinen omdat er een plasje over gedaan moet worden. (ik zeg niet dat jij dat doet)Er is toch niks mis mee als anderen er anders over denken en kritisch kunnen zijn, dat zou juist moeten in een eerlijk advies. Het moet wel een positief gesprek blijven, maar kritisch moet kunnen.
Het is echt bizar hoe velen reageren. En dat zou dan mij af te rekenen zijn ofzo.
Ik vroeg om verdere ideeën voor in mijzelf te investeren, als je die niet hebt en niet wilt luisteren zeg dan gewoon niks en laat anderen het erover hebben.Heb je het wel over mij en per ongeluk niet over jezelf? Alle ideeën die niet exact aan jouw veelal onrealistisch eisen voldoen sla je direct in de wind.

) Meestal zeg ik iets van hoe handig het is om flexibel te werken en ook dingen nog savonds of in het weekend op te kunnen pakken. Tarief er nog bij? Ik weet niet het kan heel kort maar net de juiste verwoording vind ik lastig, super kortaf als puur een benoeming van de feiten is ook weer niks.
Is voor veel mensen super handig en wordt het werkleven een stuk beter te combineren met een gezin hebben. Vroeg me vooral af of het relevant is voor jou... Aangezien je een ZZP-er bent en ik je het niet 6 maanden op een kantoor vol zie houden.