- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Imo is het bovenstaande bericht vrij gesloten qua vraagstelling en als opdrachtgever zou ik ook niet de indruk krijgen dat er enigsinds interesse is om mee te denken daarin. "Ik las dat jullie de opdracht 50/50 remote en op kantoor hebben uitgezet. Momenteel werk ik volledig remote en dit komt mijn productiviteit ten goede. Ik zou graag kijken naar een constructie op langere termijn, zodat we dit wellicht alsnog werkbaar kunnen maken." komt al een stuk sympathieker over en geeft ook weer dat je bereid bent mee te denken - dat lees ik uit de bovenstaande conversatie niet echt terug.
Ompraten is niet het juiste woord, er zijn voor beide kanten voor- en tegenargumenten te geven. Het is belangrijk dat je dan tot elkaar komt en elkaars punten begrijpt. Voor mij heeft thuis werken buiten het hele reistijd verhaal ook een groot positief effect op mijn productiviteit en focus. Als er een hoge workload is, komt dat dus in het voordeel van de opdrachtgever. Daarnaast is kwaliteit een aspect waar ik binnen mijn werk en opdrachtgevers veel voor word teruggevraagd: Dit kan ik mede door een hoge productiviteit bieden op het niveau waar ik zelf achter sta. Voor mij zijn dat redelijk sterke argumenten en tot dusver heb ik ook nog nooit een afwijzing daarop gehad. Het ligt er volledig aan hoe je het communiceert.
Ompraten is niet het juiste woord, er zijn voor beide kanten voor- en tegenargumenten te geven. Het is belangrijk dat je dan tot elkaar komt en elkaars punten begrijpt. Voor mij heeft thuis werken buiten het hele reistijd verhaal ook een groot positief effect op mijn productiviteit en focus. Als er een hoge workload is, komt dat dus in het voordeel van de opdrachtgever. Daarnaast is kwaliteit een aspect waar ik binnen mijn werk en opdrachtgevers veel voor word teruggevraagd: Dit kan ik mede door een hoge productiviteit bieden op het niveau waar ik zelf achter sta. Voor mij zijn dat redelijk sterke argumenten en tot dusver heb ik ook nog nooit een afwijzing daarop gehad. Het ligt er volledig aan hoe je het communiceert.

Zo voorspelbaar.
Gezegd dat dat misschien lastig ligt, ik moet maar kijken wat ik ervan kan maken.