Alle sets die ik doe noteer ik. Wat ik wel doe is doorgedreven stretchen. En bijvoorbeeld alvorens te squatten doe ik dit, en dit helpt echt enorm:
http://www.youtube.com/watch?v=J-6W2B7vS28
En bij benchen doe ik eerst shoulder dislocates met een kree wrap. en ook en warm ik de schouders op door wat rotator cuff oef te doen en wat met een schijfje van 2.5 dan 5 dan 10 kilo te "spelen".
---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------
PS: voor iedere training warm ik eerst mijn hele lijf op door tien min ter plekke cardio te doen. Dat wil zeggen: 3 min touwtje springen, en ohp bewegingen doen zonder gewichten, snel en veel reps, in alle richtingen. Gewoon gedurende 10 min de hartslag wat opdrijven. Na de 10 min rust ik 4 min en dan begin ik er aan.
---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
PS: voor iedere training warm ik eerst mijn hele lijf op door tien min ter plekke cardio te doen. Dat wil zeggen: 3 min touwtje springen, en ohp bewegingen doen zonder gewichten, snel en veel reps, in alle richtingen. Gewoon gedurende 10 min de hartslag wat opdrijven. Na de 10 min rust ik 4 min en dan begin ik er aan.
---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Calimera, mag ik je iets vragen?
Als die 3 x 5 x 90 te zwaar blijkt, hoe pas ik die dan aan in de volgende training?
---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------
Morgen dus terug bench, squat en deadlift. maar dacht er aan de squat reeds deze avond te doen.