- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kcal 650 + 50kcal (opwarming) = 700 kcal (op 1 uur toont aan dat het toch een pittige training was).
Thanks.Hoe weet/meet je dit? Ben ik wel benieuwd naar. Lekker trouwens die bench![]()
Thanks.
Ik heb een uurwerk, van Garmin, die je hartslag bijhoudt, en samen met je persoonlijke stats zoals lichaamsgewicht en lengte, en zo'n dingen, kan berekenen hoeveel kcal je verbruikt.
nou, het meten van je calorieverbruik is op zich niet zo moeilijk, en of je nu fiets of gewichten tilt, het is de hartslag en lichaamsgewicht waar rekening mee gehouden wordt; Dus het is even accuraat voor gewichtheffen als voor fietsen.Ok is dat heel accuraat? Heb weleens ergens gelezen dat deze wel goed zijn voor fietsen, lopen en hardlopen (meer cardio-dingen dus), maar niet zo voor krachttraining.
Ziet er trouwens wel aan te denken dat het voor mij niet verstandig is om zoiets aan te schaffen, want als ik dat dan zie heb ik een extra excuus om toch wat meer te eten hahaha
what the f**k? De laatste 20 dagen van mijn log zijn verdwenen!

hahaha, ik had het op de verkeerde plek gepost. Mea Maxima Culpa/
Ik kan hier zien tot vrijdag en zover ik kan zien zijn er geen posts verwijderd hier, ik heb wel net een training van je in het XXL topic verwijderd en hier gepost...
Ik zie dat je die training nu zelf hier heb geplaatst dus ik doe die andere post terug weg.hahaha, ik had het op de verkeerde plek gepost. Mea Maxima Culpa/
Mijn trainingen zijn inderdaad niet verdwenen maar de laatse 5 trainingen of zo staan op "9 januari". Vreemd.

Bedankt Sanca. Ja, inderdaad, ik heb de post die je verplaatst had gekopieerd, zodat ik de links naar de video's kon toevoegen.Ik zie dat je die training nu zelf hier heb geplaatst dus ik doe die andere post terug weg.
Raar, hier niet![]()