XXL Nutrition

log Christian, papa van Yasmine

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Jup. Dat ja. Ik gok er op dat ze mijn SI willen gaan fixeren. Ik heb continu pijn sinds mijn auto ongeluk. Echt elke dag.
Soms, als ik b.v te diep heb gebukt, kom ik echt een paar dagen om van de pijn.
Hoe gaat het trouwens nu met je si gewricht?

• #1.042
Vond een leuke foto van me terug, van net na de operatie:

346s3lv.jpg

69 kilo

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 00:14 ----------

Nu, 87 kilo. Cutten zal ik pas eind maart starten.

2i9o84w.jpg

Leuk om dit terug te zien. Ben naar al mijn oude videootjes aan het kijken. Afschuwelijk soms.

• #1.043
Lijkt op mijn verhaaltje. Ben ook geschept door een automobilist die dronken was. Ook mijn wervel vernaggeld. En afgegleden. Nu nog steeds bezig met revalideren. Hoop ooit ook weer een beetje kunnen fitnessen. Maar zoals het er nu naar uitziet zit dat er niet meer in.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 17:59 ----------

Vind het dan wel leuk,motiverend en inspirerend dat er dus gevallen zijn waarbij het goed komt zoals bij jou!
Hoe gaat het nu met je?

• #1.044
Straks doen voor de squat wat ik gisteren deed voor de bench press, een pr-poging
wat staat er gepland:

3x60
3x60
1x80
1x80

1x95
1x105
1x125 zal dan een pr zijn sinds hherstart (life time pr is 130 of 135)
Indien dit lukt,
1x135

Daarna gewoon terug de sets afwerken (dus eens omgekeerde piramide of hoe heet dat)
5 x 110
5 x 105
5 x 100
5 x 90

En dan deadlift
5 x 140

I'll report back at 4 :00 PM

• #1.045
Deadlift

Vandaag een pr poging

1x60
1x100
1x120
1x140
1x160

1x 175 lifetime pr. Superblij

Db row

5x40
5x42
5x44
5x46
5x48

Met uitgestrekte armen aan de adjustable pulley een torsie beweging doen voor de core en buikspieren
10x17,5
10x22,5
10x27,5
10x30
Face pull, 1 arm per keer aan zelfde toestel
10x30
10x35
10x40
10x45

Eigenlijk was.ik na de deadlift al leeg

Blij met mijn lifetime pr. Ik merkte dat de 1x175 ook de volgende keren zal lukken.
Volgende keer een 5x145 set

Laatst bewerkt:
  • #1.046
Vandaag trainde ik in de gym omdat ik thuis onvoldoende schijven heb voor een deftige deadliftsessie.
My god, wat is het kut om in een gym te trainen. 5 a 6 steroid heads, die meer keuvelen, banken bezetten, dan trainen. Eerlijk waar, ik begrijp niet hoe die zo groot worden. Ik was er een 90 tal minuten en heb 90 minuten afgezien, ze zijn daar na 40 minuten vetrokken met nog zelf geen diepe zucht; Vreemd;
Stoort me niet, alleen kut dat ze hun schijven niet opruimen, dumbell curls doen aan het rack zellf. Zelf één van de kerels die er werkt had zijn bank zo dicht bij he db rack gezet dat ik mijn voet tussen zijn twee dumbellls (die natuurlijk op de grond lagen tussen z"'n bench en rack, om mijn 48 kilo zware dumbell op het rack te plaatsen. Ik begrijp het niet. Hebben deze mensen geen inzicht? Beseffen ze dat nu echt niet?

mooi deadlift pr, congrats
stevige doelen voor 2018, succes daarmee

Vandaag trainde ik in de gym omdat ik thuis onvoldoende schijven heb voor een deftige deadliftsessie.
My god, wat is het kut om in een gym te trainen. 5 a 6 steroid heads, die meer keuvelen, banken bezetten, dan trainen. Eerlijk waar, ik begrijp niet hoe die zo groot worden. Ik was er een 90 tal minuten en heb 90 minuten afgezien, ze zijn daar na 40 minuten vetrokken met nog zelf geen diepe zucht; Vreemd;
Stoort me niet, alleen kut dat ze hun schijven niet opruimen, dumbell curls doen aan het rack zellf. Zelf één van de kerels die er werkt had zijn bank zo dicht bij he db rack gezet dat ik mijn voet tussen zijn twee dumbellls (die natuurlijk op de grond lagen tussen z"'n bench en rack, om mijn 48 kilo zware dumbell op het rack te plaatsen. Ik begrijp het niet. Hebben deze mensen geen inzicht? Beseffen ze dat nu echt niet?

kmoet zelf zeggen, ik train nu ook al vier maanden in een gym omdat ik verhuisd ben en één van de meest frappante dingen is dat je niemand echt hard ziet trainen, zo eens sporadisch zie je iemand squatten en/of DLen maar heel zwaar zien die sessies er niet echt uit en ze gaan met een droge Tshirt naar huis.

• #1.050
training 21 december

Bench press
opwarming
2 x 15 x barbell
6 x 40
3 x 60
1 x 80
Werksets

5 x 95
5 x 100
5 x 100
5 x 105
5 x 105

extra set

1x115

stop op 17u50, straks verder doe

gepland deze avond:

Squat
Opwarming
5x40
3x60
1x80

Werksets
5x85
5x95
5x100
5x105
5x105

barbell row
5 x 70
5 x 80
5 x 85 of 90

Laatst bewerkt:
  • #1.051
Sinds een aantal dagen barstende koppijn en tandpijn. Wellicht is de hoofdpijn deze keer toch gelinkt aan de tandijn. Een groot stuk van de premolair is afgebroken en daardoor is de vulling er uit gevallen.De zenuw ligt zo goed als bloot; Deze nacht, net als vorige nacht maar een paar uurtjes kunnen slapen.

Ik ben er vandaag toch in geslaagd me naar de gym te sleuren. En ik verraste mezelf op de bench press

Eerst 5 min de armen en schouders goed opgewarmd op zo'n technogym "arm crosstrainer " waarbij je met je armen via hendels als het ware cirkeltjes maakt.

Daarna

Bench press

Opwarming
5 x 60
3 x 60
1 x 80
1 x 100

werksets (was zwaarste werkset, in zijn totaliteit, sinds herstart 3 maand geleden)

5 x 105
5 x 110 (was nog niet voorgekomen in mijn schema en is goed gelukt)
5 x 105 (want ik dacht "110 nog eens 5 keer zal niet lukken)
5 x 105 (ging terug lekker vlot)
4,8 x 110 ( gefaild bij de laatste rep, op de laatste 3 cm van de rep, wat kut) maar toch opmerkelijk goed vandaag

Deze bench press sessie had me echt wel redelijk moe gemaakt gezien de slechte nachtrust.

ik wou squatten maar een jonge kerel, ééntje die WEL goed en diep squatte, nam het squatrack 45 min in beslag en daarna was een koppeltje me voor Ik besoot dus maar the next best thing te doen en dat was de hex bar deadlift

Hexbar deadlift (was lang geleden)
5 x 100 zeer makkelijk
5 x120 zeer makkelijk
5 x 140 voelde plots opmerkelijk zwaar aan, ik voelde de vermoeidheid nu echt toeslaan: trillen en beven en hartslag daalde niet meer onder de 130

wou normaal dan ook nog 5 x 160 en 5 x 180 doen maar dat zou echt niet gelukt zijn. Heb dus toen besloten te kijken hoe vaak ik 180 kon trekken.

1 x 180 was zeer zwaar door vermoeidheid;

Wou toch nog niet stoppen of opgeven en besloot dan maar barbell row te doen

Barbell row

5 x 60 makkelijku25
5x70 makkelijk
5 x 80 voelde hier opnieuw de uitputting

Dumbell row, om af te sluiten
5 x 48 vlot en perfect uitgevoerd.

Conclusie van deze training:

ondanks slechte nachtrust afgelopen dagen, toch een opmerkelijk goede training, en voor op schema voor de bench press.
De rest van de training was niks opmerkelijk.

Lichaamsgewicht blijft stabiel maar ik blijf sterker worden.

Duur van de training: 1u25 min, 912 kcal, dus een deftige training.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Planning volgende training:

squat
5 x 5 x95
ohp
5 x 60
5 x 65
5 x 65
5 x 70
5 x ?

power clean, uit nieuwsgierigheid
5 x 60
5 x 70
3 x 80
1 x 90? We zullen zien.

• #1.052
Ik kan pas morgen naar de tandarts. Slaap nu al vier nachten slechts een paar uur en slik enorm veel zware pijnstillers.

Gisteren mijn broer geholpen met een zware verhuis dus ik zag vandaag op tegen de training. Wakker sinds 3 uur vannacht, gesurfd op het internet tot 8u00, dan ontbeten en rond 10u30 vertrokken naar de gym.

Gestart met de training om 11u00, met bonkende tandpijn en daardoor ook hoofdpijn.

Gestart met 10 min opwarming crosstrainer.

Daarna

Bench press
20xbarbell
3x60
3x80

3x100 zwaar maar vlot
3x105 zz slecht geconcentreerd. Geen legdrive gebruikt
3x110 zeer goed geconcentreerd en.uitgevoerd
3x115 idem vorige set (was me nog niet eerder gelukt sinds herstart denk ik)
1x125 fail maar met minder zware opbouw kan dit lukken.
Ik voelde hier al het effect van de slechte nachtrust en pijn.

Toch doorgebeten en besloten een beetje te.deadliften om af te.sluiten met een 5 repper. Halverwege besloten dit niet te doen en een pr te pogen
Vorig record 1x175

Deadlift
1x100
1x120
1x140
1x180 lifetime PR
Dit record heeft me enorm verbaasd.

Video van record

Db row
5x48 perfect form (rug horizontaal)
5x48 perfect form
Dit gewicht is duidelijk te licht geworden maar ze hebben geen zwaardere dumbells.

Volledig leeg door die drie uur slaap en crazy tandpijn.
Voor de.lol afsluiten met barbell curl

Barbell curl
5x 40
3x50 (verrassend dat dit lukte ondanks dit nooit te trainen en reeds leeg te zijn)

LEEG!!!!!!

85 min getraind
723 kcal

Laatst bewerkt:
Dat ging nog best vlot :)

• #1.054
Ja, toen ik het filmpje bekeek vond ik dat ook; Maar het voelde echt aan alsof dit het max was. Vreemd dat de deadlift zzo goed vooruit blijft gaan ondanks het feit dat ik het helemaal niet consequent train;

Lachen man dat je me nog herkend. Nu gaat het goed! Ben geopereerd dus kan eigenlijk alles weer! Af en toe wel last van spit maar dat is met dingen zoals verhuizen of langdurig lang sjouwen. Dus niet heel boeiend. Sinds rugklachten over zijn en serieus zijn genomen destijds ook gelijk stuk gelukkiger. Dus ja mag niet klagen man!

Ps. Jij gaat ook lekker man. Succes alleen met je tandpijn

• #1.056
Lachen man dat je me nog herkend. Nu gaat het goed! Ben geopereerd dus kan eigenlijk alles weer! Af en toe wel last van spit maar dat is met dingen zoals verhuizen of langdurig lang sjouwen. Dus niet heel boeiend. Sinds rugklachten over zijn en serieus zijn genomen destijds ook gelijk stuk gelukkiger. Dus ja mag niet klagen man!

Ps. Jij gaat ook lekker man. Succes alleen met je tandpijn
Dat is goed nieuws. Succes verder met het trainen en nog ssteeds ged opletten op de form.

Nu om 14u30 naar de tandarts. En maandag dan eindelijk terug deftig kunnen trainen en eten.

• #1.057
1 uur lang bij de tandarts op de stoel. De verdoving sloeg niet aan omdat er teveel i dont know what is. Moet nu tien dagen medicatie nemen. Antibiotica en ontstekingsremmers. Benieuwd naar de impact op de training.

1 uur lang bij de tandarts op de stoel. De verdoving sloeg niet aan omdat er teveel i dont know what is. Moet nu tien dagen medicatie nemen. Antibiotica en ontstekingsremmers. Benieuwd naar de impact op de training.

Het zal jou eens een keer mee zitten... :rolleyes:

Keep up the good spirit!

Wat een gedoe man. Sterkte gab

• #1.060
Amai, de antibiotica hakt er hard in. Heb mezelf naar de gym moeten sleuren.

5 min opwarming op crosstrainer, 50 kcal

Bench press
10 x 60
8 x 70
6 x 80

5 x 90
5 x 95
5 x 100
3 x 105 (zielig al had ik slechter verwacht)

Nog drie dagen antibiotica, en dan hoop ik binnen 15 dagen de schade terug hersteld te hebben.

Na de bench press was ik heel hard aan het zweten en trillen, wat ik bijna nooit heb.

Ik wou squatten maar er was me net iemand voor en aangezien ze met twee waren ging dat te lang duren.

Dus...

Hexbar deadlift (doe ik heel graag)

5 x 100 makkelijk
5 x 140 zwaar maar vlot
5 x 140
2 x 180 (ik reken de hexbar als 20 kilo maar ik vermoed dat ze heel wat zwaarder is)

Ik was doodmoe na deze oefening, wat echt niet mijn gewoonte is;

Dumbell row, om af te sluiten. Wou drie sets doen maar na 1 set besefte ik dat ik meer kwaad dan goed deed;

5 x 48 perfecte uitvoering. 48 kilo is geen uitdaging meer.

Overmorgen terug de big three starten maar 80 procent van wat het schema vereist om me niet uit te putten.

Echt aan het balen.

Terug
Naar boven