Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt voor het advies. Ik ben begonnen met de incline db bench omdat ik de indruk kreeg dat mijn schouders achterlopen en dit een krachtimpact heeft op mijn flat bench press. Ik dacht er dus aan incline db bench te doen met lichte dumbells, om de binnenkant van de schouder (het kapsel?) te versterken. Ik had trouwens toch iets meer last van de pectoral fly op de machine (gevoel van instabiele schouder of zo. Gaat nog jaren duren eer die volledig zal hersteld zijn. Ik vermoed trouwens een labrum scheur want na een jaar revalideren zou deze schouder volledig genezen moeten zijn. Ik ga binnen een maand eens een MRI vragen.als je ooit een schouderblessure hebt gehad lijkt het me beter om steile inclines te vermijden (45° en meer). Het plaatst de schouder in een mogelijk onveilige positie: Als je vermoeid geraakt bij de zwaardere reps kan je lichaam niet compenseren door bvb achteruit te leunen zoals bij staande press, dus krijg je het volle gewicht te verduren in een positie waarin de schouders niet heel sterk zijn. Ik parafraseer Starting Strength Ed. 2 maar, dus als je de niet-retarded uitleg wilt zul je die even moeten opzoeken bij het hoofdstuk incline press
met de Barbell is valt dat al bij al wel mee hoor trouwens, maar voor zware dummels is deze waarschuwing zeer terecht me dunkt.
Jup, ik heb ooit mijn rechterscheenbeen gekwetst tijdens eeen verhuis en net onder de huid, net onder de knie zitten twee zenuwen, en als daar iets tegenbotst,dan is het net alsof ik een elektrische schok krijg. Dus heb ik de neiging of de gewoonte ontwikkeld om daar te veel op te letten en dus minder naar me toe te trekken; De knee sleeves beschermen deze plek maar enkel bij lichtere gewichten. Vanaf 140 kilo, als de barbell tegen de kneesleeve glijdt, voel ik de pijn. Ik zal toch nog meer op mijn techniek moeten letten. Zal eens naar Nederland moeten komen voor bijlesJe duwt bij de lift off precies de barbell weg van je terwijl je 'em eigenlijk naar je toe moet trekken.

Ik ben gewoon een Belg hoor
Je bent altijd welkom om eens naar SMTK (Herentals) te komen !Super. Ik checkte net en zag dat het maar een uurtje rijden is. Als ik de 150 kilo bench en de 200 deadlift, en de 150 squat, kom ik langsAuch, dat is ook goed kut.
Ik ben gewoon een Belg hoorJe bent altijd welkom om eens naar SMTK (Herentals) te komen !

Niemand ligt wakker van je stats daar hoor, er trainen ook een paar absolute beginners mee zelfsSuper. Ik checkte net en zag dat het maar een uurtje rijden is. Als ik de 150 kilo bench en de 200 deadlift, en de 150 squat, kom ik langs![]()

Beginners trainen daar ook? Ja vermoedelijk... die worden als log gebruikt voor ohp.Niemand ligt wakker van je stats daar hoor, er trainen ook een paar absolute beginners mee zelfs![]()