Sinds donderdagavond voelde ik me ziekjes en zwak. Ik had keelpijn, en het voelde aan alsof ik koorts had (ik had er geen).
Vandaag toch besloten om te trainen, denkende dat het niet al te denderend ging zijn. MY GOD!!! Was I wrong!!!!
Opwarming : crosstrainer 1,4 km op 10min en 30 sec, 70 kcal
Conventional deadlift
5 x 70
3 x 120
5 x 130
5 x 135
5 x 140
5 x 157,5 !!!!!
Vier zware werksets waarvan de laatste volgens mij nog nooit eerder heb gedaan (al heb ik een licht vermoeden, twee jaar geleden toen ik 5 x 160, 3 x 170 en 1 x 180 trok )
De deadlift is EXTREEM snel opgeschoten en ik heb een sterk vermoeden dat de box squat en hexbar deadloft /squat er voor iets tussenzitten want het van de vloer krijgen (het eerste deel van de pull gaat supervlot). Echt crazy!!!!
PENDLAY ROW
5 x 70
5 x 80
Dan barbell row
5 x 80
dan terug
pendlay row
5 x 90
POWER SHRUGS
5 x 90
5 x 100
POWER CLEAN
5 x 70 vlotjes
dan een poging gedaan om een lifetime PR te doen: 1 x 95 : Dit is niet gelukt maar bijna WEL; Ik was net niet snel genoeg onder de bar.
Opmerkelijk gezien ik dit bijna nooit train en ik reeds een absurd zware training achter de rug had.
Dan eens een lid van dit forum nagedaan met zijn "5 x 70 power barbell curls " of hoe je ook zoiets noemt. Een soort barbell curl maar met een serieuse cheat door de heupen te gebruiken=
3 x 70 is gelukt.
De training afgesloten met
BARBELL CURL EDIT8!!! Barbell row bedoelde ik.
8 x 70
-------------------------
Lekkere training.
Conclusie:
ik moet twee schijven van 10 kilo kopen want ik moet mijn pijlen nu richten op 5 x 180 deadlift.