AndroidHealthClinic

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Filmpje staat ook op het forum ondertussen. Had nu geen last van me voet. Is na opwarmen conditie is wel echt bagger. Lang gerookt en niks aan sport gedaan. Armen zin altijd wel redelijk geweest komt ook door me werk denk ik.

We hebben allemaal wel eens k*t dagen. Wees niet bang om wat meer tijd tussen je squat reps te nemen. Misch lukt het dan wel. Wel uitkijken met die MP, ik vergat altijd dat het een fullbody oefening was dus ik deed niks met m'n glutes en abs, not a good idea :P

Filmpje gezien. Zoals mensen in dat draadje al zeiden stang wat lager op de schouders en rug wat rechter (kont meer naar achteren), maar ziet er verder wel goed uit.

Het zal idd dan toch wel gewoon conditie zijn. Dat is goed nieuws want kan snel verbeteren. Misschien tijdelijk nog iets van lichte cardio erbij (stevig wandelen, fietsen, joggen)? Goed dat je gestopt bent met roken in ieder geval!

Stang idd op je traps leggen. Voorderest duw je je knieën naar voren als je beneden bent, en dan nog meer als je omhoog gaat, probeer dat te vermijden want dat is echt zwaar klote voor je knieën.

Zo net nieuw filmpje gemaakt stang ligt nu lager en voelde me benen beter dan gisteren is wel op lichter gewicht. Dus kan nog verzuring van gisteren zijn.

Net klaar met me training ging toch nog niet helemaal lekker op Sq kreeg me armen niet ver genoeg naar achter voor me gevoel.

3x5 op 40 kilo eerst techniek goed krijgen nu.

Bp 3x5 38 kilo ging echt lekker begin meer focus op me borst spier te krijgen.

Dl 1x5 50 kilo was mis en voelde me onderrug volgende keer gewoon de 55 kilo:D

Lying triceps exst. 2x8 9 kilo staan lekker vol pomp nu:D

Ik zou dit filmpje even kijken als ik jou was: http://vimeo.com/30763907

Is een erg lange guide van rippetoe hoe je de bar precies vast moet houden, waar je hem precies plaatst etc. etc.

Als je dit volgt zou je armen geen druk meer moeten ondervinden.

Oké ga het vanavond is bekijken en morgen dan proberen.

Nu nog wel wat spierpijn in me onderrug maar niet vervelend verder.

Wees toch maar voorzichtig met die DL. Als het tijdens te oefening niet goed voelde misschien toch nog maar niet verhogen. Goede training verder.

Ja zijn altijd voorzichtig techniek mag niet leiden onder het gewicht. Heb zelf alleen het nadeel dat ik vrij lang ben en dan snel me rug bol komt te staan.

Ik zou dit filmpje even kijken als ik jou was: http://vimeo.com/30763907

Is een erg lange guide van rippetoe hoe je de bar precies vast moet houden, waar je hem precies plaatst etc. etc.

Als je dit volgt zou je armen geen druk meer moeten ondervinden.

Net gekeken en ga dit zeker toepassen hoop dat me Sq dan eindelijk echt goed gaat en geen vreemde spanningen meer voel en polls armen een rug.

Morgen laatste training van de week dus gaan we het zien.

Net laatste training van deze week gehad.

Sq 3x5 44 kilo ging goed deze keer voor zo ver ik zelf kan beoordelen was de techniek ook lekker filmpje volgt.

Mp 3x5 34 kilo is niet gehaald 2de set 4 reps 5de kwam niet meer boven me hoofd.
3de set ook 4reps. Volgende training Mp deload terug naar 25 en dan terug opbouwen.

Bor 3x5 38 kilo ging wel al met wat moeite maar nog goed te doen.

Chinups 2x8 gehaald maar laatste 2 reps was echt zwaar misschien volgende week wat gewicht bij voegen.:D

Laatst bewerkt:
Lekker training, echt onder de indruk van je chinups :P

Bij je squat gaat de bar gaat nog niet helemaal recht naar boven en beneden (als je beneden komt beweeg je naar voren) probeer dat te controleren. Voorderest zijn je polsen nog niet recht met je voorarmen, probeer ook je ellebogen meer omhoog te drukken.

Oh en bij de chinups moet je pas gewicht toevoegen als je 2 setjes van 12 herhalingen kan. Volgende keer dus proberen of je 9 reps kan halen.

Dank je chinups gaan inderdaad lekker. Zal volgende keer kijken hoeveel ik eruit krijg.

Training van vandaag.

Sq 3x5 48 kilo form was nog niet lekker g ga deze deloaden tot form lekker is.

Bp 3x5 42 kilo was lekker zwaar laatste eruit moeten persen.

Dl 1x5 55 kilo ging opzich goed.

Triceps lying exst. 10 kilo 1ste set 8 en 2de set 7 reps.

Goede training! Verstandige aanpak van de squat ook. Evt kan je meer setjes doen zolang je op laag gewicht zit, om het juiste patroon er nog sneller in te slijpen.

Net klaar met trainen.

Sq 2x10 20 kilo goed op techniek gelet en ging echt lekker.

1x10 30 kilo ook weer op techniek gekt en ging ook nog heel lekker naar gevoel.

3x5 50 kilo ook vooral op techniek gelet en ging ook goed rug was mooi recht.

Enige wat ik blijf houden is dat me hand pols niet recht kan houden krijg me schouders niet ver genoeg naar achter. Elleboog blijf echter wel op de juiste plek nu. En me pols doet er ook geen pijn bij.

Mp 3x5 25 kilo ging goed laatste set kreeg ik lichtelijk laat van me linker schouder.

Bor 3x5 42 kilo ging lekker maar voelde wel goed zwaar.

Chinups eerste set 9 keer tweede set 7 keer was al redelijk vermoeid.

Goed bezig weer! Voor je schouders can je shoulder dislocations doen met een bezemsteel oid. Op Youtube staan er filmpjes over. Ik doe die ook, want mijn schouders zijn ook niet erg flexibel.

Goed bezig weer! Voor je schouders can je shoulder dislocations doen met een bezemsteel oid. Op Youtube staan er filmpjes over. Ik doe die ook, want mijn schouders zijn ook niet erg flexibel.

Oké ga ik vanavond zeker is opzoeken doe je dit elke training of alleen met Mp?

De bedoeling is tenminste elke training, maar ik vergeet het nog wel eens...

Terug
Naar boven