AndroidHealthClinic

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Zo training van vandaag

Sq 3x5 50 kilo ging lekker filmpje staat ook op het forum.

Bp 3x5 46 kilo pr. In vorig schema km ik ook uit op dit gewicht maar kwam toen niet verder dan 3 reps.

Dl 1x5 60 kilo ging opzicht ook lekker ook heb ik nu en topic aangemaakt voor form check blijf en lichte bolling houden.

Triceps lying exst. 10 kilo eerste set 9 reps. Tweede set 7 reps deze eerste opbouwen met 10 kilo tot ik 2x12 reps kan.

Nu weekend lekker uitrusten.

Heb je deadlift filmpje bekeken. Borst hoger houden en je nek neutraal houden. Je heupen gaan namelijk te snel omhoog waardoor je benen nauwelijks mee tillen. Stamp die poten in de grond en trek de bar omhoog/naar achter. Met je nek neutraal houden bedoel ik dat je schuin omlaag moet kijken, nek in lijn met je rug.

Verder vraag ik me af wat je eet op een dag want je bent wel erg dun met deze lengte. Ik ben ooit nog dunner geweest dus weet hoe het is. Ik adviseer je de komende maand 4L melk per dag te gaan drinken naast je voeding.

Laatst bewerkt:
Dank je ga weer volgende keer opletten en ja ben zeker dun weeg nu rond de 75 kilo denk ik toen ik begin met trainen woog ik 67 kilo dus begin wel al goed aan te komen hoop tegen aankomende zomer wegrent in de 80 te zitten met niet al te hoog vet percentage.

Verder vraag ik me af wat je eet op een dag want je bent wel erg dun met deze lengte. Ik ben ooit nog dunner geweest dus weet hoe het is. Ik adviseer je de komende maand 4L melk per dag te gaan drinken naast je voeding.

Bij deze even me voeding schema,

1 ste

500ml melk
70gr brinta

2de

2 boterhammen met pindakaas.

3de

100 gr rijst
200 gr wokgroenten
200 gr kip

4de

2 boterhammen kipfilet

5de flinke warme maaltijd verschild altijd heb en vrouw en 2 kinderen die ook mee eten.

6de

3 eieren met 2 boterhammen.

7de

250 gr magere franse kwark.

Tussendoor minimaal 2 liter water 3 stukken fruit. 2 muesli repen.
50 gram ongezouten noten.

3de kan ook zijn.

100 gr pasta
200 gr rundergehakt
150 gr groenten en tomatensaus.

Aantal voorbeelden van de 5de maaltijd.

Aardappel bonen en rundertataar.

ovenschotels

maaltijd met vis.

Kijk altijd wel of het en beetje in me schema past.

Ziet er niet verkeerd uit hoor, hangt een beetje van hoe snel je stofwisseling af, maar ik denk dat je wel wat meer moet eten. Zou beginnen met meer melk te drinken. Is een erg makkelijke manier om lekker veel kcal binnen te krijgen. Is die 100gr rijst en pasta wel ongekookt? 100gr gekookt zit namelijk een stuk minder minder in.

Je kan anders ff naar mijn schema kijken, we zijn vrij gelijk qua beginstats, dus misch kan je een iets mildere versie gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 15:24 ----------

Net je DL filmpje gekeken, ik kon eerst m'n rug ook niet goed krijgen, dagelijks je hamstrings stretchen zou een groot verschil moeten maken.

Dank je ga weer volgende keer opletten en ja ben zeker dun weeg nu rond de 75 kilo denk ik toen ik begin met trainen woog ik 67 kilo dus begin wel al goed aan te komen hoop tegen aankomende zomer wegrent in de 80 te zitten met niet al te hoog vet percentage.

Ben je sinds september dit jaar begonnen?
Is dat het geval dan is 8kg in 3 maanden tijd netjes.
Je voeding is helemaal niet verkeerd.

Ja ben dit jaar september begonnen. Me eten weeg ik zonder te koken bv 500 gr rijst 1kg groeten 1kg kip en als het dan klaar is delen door 5 in bakjes en de vriezer in. Ik zou inderdaad onder tussen wel weer wat mogen verhogen schema was toen gemaakt op 67 kilo.

Goede progressie hoor, en training gaat ook lekker. En twee kids ook nog!

Ja inderdaad 2 kids dochter van 3 jaar en zoontje van 1 jaar. Belangrijkste vind ik dat die 2 goed eten en dus ook gevarieerd eten. Avond maaltijd verschild dus altijd.

En me training begint inderdaad alsmaar beter en beter te gaan gelukkig maar moeten nog heel wat kg bij in lichaamsgewicht. Liefst zou ik richting de 90 a 95 gaan dus er is nog een lange weg te gaan.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer getraind ging niet echt lekker.

Sq 2x4 en 1x3 54 kilo volgende keer nog eens zelfde gewicht.

Mp 3x5 28 kilo bij de laatste reps begon me schouder terug zeer te doen wel afgemaakt.

Bor 3x5 46 kilo ging goed alleen laatste set voelde ik hem niet op de juiste plek.

Chinups 1x8 en 1x5 veel minder dan voorheen.

Training in het algemeen vond ik zelf niet lekker gaan hopelijk volgende training weer beter.

Mindere dagen zitten er altijd tussen, vaak zonder aanwijsbare reden. Gewoon lekker doorgaan en volgende keer beter! Die training was trouwens best goed, alleen de squats wat minder.

Ja klopt alleen me gevoel erbij was niet goed zal verder wel andere redenen gehad hebben en het was ook al echt laat vanavond weer lekker trainen kijken of de squat dan beter wil gaan. Alleen het idee dat ik dan niet meer recht kan komen is niet fijn gezien ik alleen train en geen safety bars heb die de barbbell op kunnen vangen toch maar eens kijken wat weer daar op kunnen verzinnen zodat er geen angst voor fail meer is.

Ja, veiligheid is wel belangrijk, al is het idd alleen maar voor het idee. Heb je geen losse schragen of zoiets?

Nee heb nu niks liggen van de week op me werk is kijken misschien iets van unistrut is lekker sterk en makkelijk op hoogte te verstellen dan dmv glijmoeren

Net me training gedaan was weer zwaar klootten. Squat op 54 kilo kreeg er amper 3 reps uit dus nog minder als laatste keer. Bp 50 kilo 2 reps en me schouder knakte vreselijk toch goed opwarmt met 3 sets. Dl niet meer gedaan teveel laat van me schouder. Denk dat ik even rust ga nemen voor me schouder en is goed ga kijken wat ik er mee ga doen. Misschien toch over naar ander schema met minder gewicht en meer reps meer aan massa ga werken. Sinds dit schema ben ik meer vet gaan aanzetten op me buik en me armen en borst lukken te slinken wat niet me bedoeling is en me voedingsschema is het zelfde gebleven. En nu hopen dat me schouder niet te lang aanhoud.

Dat klinkt niet goed nee :( Als je maar drie reps voor elkaar krijgt in de eerste werkset is het gewicht te zwaar, maar aan de andere kant heb je vrijdag nog 3x5x50kg gedaan die goed gingen. Met Stronglifts moet je steeds met 2.5kg verhogen ipv met 4kg, misschien moet je geleidelijker ophogen? Ook is Stronglifts 5x5 ipv 3x5, dus wat hoger volume, wat misschien ook wel goed is in jouw geval.

Of inderdaad een tijdje zoals je zegt met lager gewicht en hogere reps. 3 sets van 10 of zoiets. Is goed voor de techniek en voor de conditie. Moeilijk te zeggen wat de beste koers is. Misschien iemand met meer ervaring? Sterkte met de schouder in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Zonde man, niet een idee om misch nog 1 maand door te gaan en als het dan echt niets is switchen naar iets anders? Dan heb je het tenminste 2 maanden geprobeerd....

Voor je schouders, stretch je wel? Doe je shoulder dislocations? Ik heb ook nog steeds last maar ik merk dat het minder word.

Maar goed gelukkkig wel een Ub/Lb schema :) waar is het op gebasseerd?

Nee blijf elke keer opnieuw last krijgen van me schouders. Doe elke keer ook de dislocation oefeningen. Maar haalt tot nu niks uit.

keuze is gemaakt voor ub lb na nog veel lezen onder andere dat stuk wat je begin had gepost.

Hou dit weekend nog me rust en maandag begin ik met me nieuwe schema zal de trainingen gewoon blijven posten.

Laatst bewerkt:
Suc6 ermee Crash!

Terug
Naar boven