AndroidHealthClinic

Log crash

Lekkere supersetjes man! :D

• Topic Starter Topic Starter
Weekje ziek geweest nu terug. Heb de afgelopen week tijd gestoken in het lezen waarbij ik op het schema van kelei ben gekomen wat me zeker aanspreekt. Dus vanaf nu over naar het kelei schema v2.0

Frontsquat 30 kilo
Chinups bw
Bp 45kg
Seated row 35kg
Concentratie curls 13kg
Cafl raise 22 kg
Pressdown 25kg
Upright row 20kg

Reps volgens kelei schema alles 30 reps.
Nu langzaam opbouwen. Naar 45 reps per oefening per training.

Thxn bro!

30 reps per set? u wot m8?

edit

oh lees net 30 reps in totaal, maakt niet uit hoeveel sets.

Dus je gaat dan alleen progessie maken met aantal reps itt gewicht?

30 reps per set? u wot m8?

edit

oh lees net 30 reps in totaal, maakt niet uit hoeveel sets.

Dus je gaat dan alleen progessie maken met aantal reps itt gewicht?

Eerste set 10 reps 11 rep zou je niet meer moeten kunnen maken fail. Daarna Kort rusten zodat je er dan 3 kan doen daarna weer rust tot je er 3 kan en zo verder tot de 30 reps mee de tijd uitbouwen tot 45 reps.

Gewicht gaat daarbij ook omhoog moet nu eerst het goeie gewicht zien te vinden voor 10 rm.

Ben benieuwd hoe het schema je gaat bevallen

In! Benieuwd wat het voor jou doet

Eindelijk me 2de Training kunnen doen. Afgelopen week ineens een extra storingsdienst moeten draaien en was nog al druk.

Rdl 60kg lang niet gedaan techniek wat verbeteren

Latt pulldown 45kg

Flyes 13kg

Db row 15 kg

Legg exst 25kg

Incline Db curls 10 kg

Triceps rope pull down 25kg

Side raise 8 kg

Training ging opzich wel lekker Flyes ga ik dan toch vervangen voor een press oefening. Db row chest support vond ik niet lekker gaan. Bankje is er ook niet geschikt voor volgende keer Bor doen denk ik.

Nu alleen morgen naar school en woensdag examen voor me vca. Daarna lekker door knallen.

Ben benieuwd hoe het schema je gaat bevallen

Hopenlijk beter dan het voorgaande.

In! Benieuwd wat het voor jou doet

Welkom, ben zelf ook benieuwd!

Kun je dan niet je flyes vervangen voor een ander inner chest oefening? Zo'n oefening hoort er altijd bij man! Maar wel mooie training :D

Kun je dan niet je flyes vervangen voor een ander inner chest oefening? Zo'n oefening hoort er altijd bij man! Maar wel mooie training :D

Robberts tripple is een schema waarmee je goed de binnenkant borst kan aanpakken. Succes.

Ontopic: Vraag me af of Kelei wel het meest geschikte schema is voor jou op dit moment crash...

Hmm dacht altijd meer massa betere binnenkant borst. Binnenkant is niet los te isoleren.

Robberts tripple is een schema waarmee je goed de binnenkant borst kan aanpakken. Succes.

Ontopic: Vraag me af of Kelei wel het meest geschikte schema is voor jou op dit moment crash...

Of het het meeste geschikt is geen idee verder tijd zal het uit wijzen.

Haha nee dat inner chest moet je even vergeten :o
Maar vind zelf dat flyes/peck deck altijd wel in een borst training horen, ik krijg daar de fijnste burn van :p

Haha nee dat inner chest moet je even vergeten :o
Maar vind zelf dat flyes/peck deck altijd wel in een borst training horen, ik krijg daar de fijnste burn van :p

Een brandend gevoel heb je niks aan. Kan 100 psuhups gaan doen en dan brand alles, maar of ik er wat kracht of massa mee win.

In de woorden van Mark Ripptoe

(in reference to a bicyclist who seemed to be saying that riding was similar to squats since they both made your legs hurt):

Yes they both hurt, but so do burning your hand and burying your bulldog. The differences are actually quite significant.

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Wit_and_Wisdom_of_Mark_Rippetoe

Training van vanavond.

Frontsquat 32,5 kg
Chinups 7xbw plus 7x3
Incline Bp 40kg
Wide grip cable row 40kg
Poging tot glute ham raise benen klemmen lukte niet echt goed. Nog iets op verzinnen.
Concentration curls 14kg
Tricep push down 30 kg
Calf raise 24 kg
Wide grip Upright row 22,5 kg

Training ging goed op been gedeelte na. Deze waren verzuurd door het vele tap lopen 3 x per dag 60 meter hoge tank op geweest vanaf maandag tot vandaag.

Verder nu bij deze training Incline Bp bij de andere routine zat ik te denken aan Decline bp.

Training van gisteren.

Rdl 65kg
Lat pulldown 50kg
Decline Bp 50kg
Bb row chest support 30kg
Legg exst 25kg
Incline db curls 10 kg
Tricep pulldown 25kg
Side raise 8 kg

Training ging lekker 1ste set 10 tot 12 reps daarna 10x3 reps dus nu een totaal van 40 reps. Hier een daar volgende ronde verzwaren.

Update,

Trainingen gingen goed tot vorige week sinds afgelopen vrijdag pijn aan me ribben. Vanochtend naar de huisarts geweest en zoals het eruit zie heb ik me 2 onderste ribben aan de rechterkant gekneusd. Daar bovenop ook nog is verkouden grauwe keel wat eten pijnlijk maakt. Verstopte neus wat weer zorgt dat je als je slaapt ademd door he mond wat je keel weer verder irriteert.

Met nu alleen vanmiddag nog naar het Ziekenhuis bloed laten prikken voor nieren en lever waarde om dat uit te sluiten.

Ai gekneusde ribben, dat is balen. Je wordt er doodmoe van omdat je niet diep kan ademhalen, en het duurt wel een paar weken voor het helemaal over is. Hoe is het gebeurd? Sterkte in elk geval.

Nog maar is een update.

Eerst het belangrijkste voor mij dan toch vanmiddag is onze dochter Sofie geboren!

Verder wel alsmaar getraind na het herstellen van me ribben. Ondertussen bijna op de 90 kg. Voeding heeft wel ups en downs gehad. Train nu alsmaar op 4 daagse split. Borst schouder front. Rug met zij en achterkant schouders . Benen en een dag armen gaat opzich lekker barbbel BP zijn eruit alleen maar dumbells hier.

Verdere stats.
Db BP 24 kg x10
Db schouder press 15 kg x10
Squats 85 kg x8
Deadlift 110kg x5
Bor 70 kg x10

Ga kijken om weer wat actiever te zijn al denk ik dat het tijd zal kosten.

Verder verander ik in september van baan ga in België gaan werken. Als dit goed bevalt zal ik tegen eind van het jaar naar de nieuwe sportschool gaan die 24. Op 7 open is.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Gefeliciteerd man!! Gewichten zien er ook goed uit, trouwens. Flink vooruit gegaan?

Terug
Naar boven