Fitness Seller

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Laatste 2 trainingen niet gelogd vorige week.

Vandaag ub

Decline bp
3x8x60kg

Flyes
3x8x15kg

Db schouder press
3x8x17kg pr

Tricep exst
3x8x12kg

Pull ups
3x6

Bor
3x8x70kg

Bb curls
3x8x32,5kg

Training ging lekker een soepel vanmiddag ook nog een paar knoopjes uit me lats laten halen bij de Fisio helpt toch weer een beetje.

Sterke bor! Zolang je geen pijn krijgt kan naar mijn mening wel verhogen maar wel goed op passen.

Thxn blijf opletten

Netjes weer, ook ivm onderrug. Ik sta nu ook op 85kg met de bedoeling om langzaam verder omhoog te gaan en idd in het voorjaar misschien een cut.

Thxn man

Thxn man

wordt er niet meer gelogt crashcool?

wordt er niet meer gelogt crashcool?

Is er beetje bij ingeschoten door alle drukte. Is op het werk erg druk laatste weken. Daarbuiten om ook erg druk. Train nog wel 3 x per week fb nu.

Training van net dan bij deze.

Squat
3x5x67,5 kg

Decline bp
3x8x60kg

Peck deck
3x8x35kg

Mp
3x8x35kg

Lat pulldown
3x8x75kg

Seated wide grip row
3x8x45kg

Bb curls
3x8x35kg

Push down
3x8x35kg

Vandaag 86 kg bij 11% 3 punt meeting alleen heb ik het idee dat hij hoger ligt rond de 15%

Zal binnen Kort nog is foto's maken.

Nette curls vriend !

Mooie decline bp al kerel! Goeie training ;)

mooie training hoor!

we zijn er toch niet mee gestopt?

Ja hoe zit het?

we zijn er toch niet mee gestopt?

Even vlug klein berichtje dan.
Vanwege me Werk ben ik nu al een tijdje niet veel online online geweest af en toe 10 min volg de meeste logjes nog wel.

Trainingen zijn er 2 soms 3 per week maar zijn op een soort van onderhoud heb het gewoon te druk op het moment half 7 beginnen met werken tot 5. Uur 6 uur thuis eten kinderen douche en naar bed doen daarna. Eten klaar zetten en maken effe bankhangen en slapen maar.
De dagen dat ik me s avonds nog goed dit voel train ik dan.

Deze periode gaat nog tot de kerst duren ongeveer.

Nog een update,

Laatste zware week komt eraan. Momenteel weer een week storingsdienst. Vrijdag middag begonnen om half 5. Ondertussen 6 keer geweest 17 uur gewerkt waar bij ook in de nacht. Na deze week wil ik er weer vol in gaan. Gezien ik afgelopen 2 weken maar 1 keer heb getraind voel me nu ook alsmaar vermoeid. Ook het beeld in de spiegel is droevig deze periode heeft me niks goeds gebracht. Vet is flink gestegen ook al heb ik veel moeite gedaan om me voeding enig sinds redelijk op orde gehad. Lang weken te weinig eten mee hebben honger en dan.... Juist junk:(.

Nu twijfel ik alleen op wat voor schema ik terug ga beginnen. Heb 3 avonden minimaal om te trainen. Iemand met een goeie suggestie?

Zelfde schema als ik (antagonisten) dan heb je 3 trainings dagen 1. Borst/rug 2. Benen 3. Schouders/armen. Dan heb je alles aangepakt in een week :D

Full body uiteraard crash, of evt. een push pull met de basis compounds. Betere bang for you back ga je niet krijgen.

Oh en wb brah!

idd lekker fullbody met compounds, ik zal elk geval niet anders willen, ben niet zo van de assist en isolatie oefeningen...maar iedereen heeft zijn eigen ding...

Zelfde schema als ik (antagonisten) dan heb je 3 trainings dagen 1. Borst/rug 2. Benen 3. Schouders/armen. Dan heb je alles aangepakt in een week :D

Full body uiteraard crash, of evt. een push pull met de basis compounds. Betere bang for you back ga je niet krijgen.

Oh en wb brah!

idd lekker fullbody met compounds, ik zal elk geval niet anders willen, ben niet zo van de assist en isolatie oefeningen...maar iedereen heeft zijn eigen ding...

Thxn mannen.

Zal dan toch terug gaan naar fb met,
Squats
Deadlift
Bor
Mp
Bp

Dag 1

Squats
Bp
Fly
Mp
Bor
Cgbp
Hamer curls

Dag 2
Deadlift
Front squat
Bor
Lat pulldown wide grip
Side raise
Incline db bp
Tricep push down ss cable curls.

1 ste training vanavond, voeding vanaf vandaag ook weer terug omhoog. Nu lekker pasta met tonijn en ketchup

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Training van vandaag fb

Squats 3x5x50kg

Bp 3x5x50kg

Flyes 3x8x12kg

CGBP 3x8x40kg

Mp 3x5x25kg

Bor 3x5x50kg

Hammer curls 3x8x12kg

Gewichten alle gereset af gelopen tijd te weinig getraind en af en toe maar wat aan gerommeld.
Vandaag ook eten in geslagen. Rijst kip broccoli tonijn pasta kwark noten melk Brinta eieren dus we kunnen er weer tegen aan.

Compounts hou ik voorlopig op 3x5 kracht verlies is zeker aanwezig squatten was alweer zwaar op 50 kg eveneens als voor de Bp.

toch goed bezig! ik rommel nu ook wat aan hoor :P Je wild niet weten wat ik vandaag op heb

Training van vandaag + doelstelling 2014

Deadlift 3x5x60kg

Frontsquat 3x5x30kg

Bor 3x5x55kg

Wide grip pulldown 3x8x45kg X... Door katrol systeem

Side raise 3x8x8kg

Incline db bp 3x8x17kg

Triceps pushdown ss cable curls

2x8x20kg 2x8x20kg
1x8x25kg 1x8x25kg

Training ging lekker afgerond op een uurtje.

Doelen voor 2014.

Geen lange tijd zonder training.
Squat naar 3x5x100kg atg.
Deadlift 5x150kg
Bp 5x80kg
Mp 5x60kg
Bor 5x100kg
1x een goeie cut tegen de zomer:D
Bw tegen het eind van het jaar 95kg

En dan de meest belangrijke NIET ROKEN!!! Vanavond word de laatste gerookt. Dit jaar aal eerder gestopt geweest maar telkens gebeurt een dan wel iets waardoor we terug beginnen deze keer moet het lukken. Zowel voor mijn eigen gezondheid als dat van me kinderen.

Tevens word ons gezin in 2014 uitgebreid met een 3 de kleine verwacht eind juni.

Eerste training van het nieuwe jaar.

Squats 3x5x52,5kg

Bp 3x5x52,5kg

Flyes 3x8x13kg

Mp 3x5x27,5kg

Bor 3x5x57,5kg

Hammer curls ss singel tricep pushdown

3x8x13kg ss 3x8x10kg

Training ging goed alleen moeite met de mp blijf vrij onstabiel met het pushen boven me hoofd. Verder 2 oefening gewisseld gcbp gaat naar de andere dag en de tricep pushdown naar deze.

Voeding van vandaag was vrij clean op de 2 olie bollen na dan:D.

Het niet roken lukt ook nog goed hoewel ik nu niet de gezelligste ben.

Een voor iedereen de beste wensen en goeie gezondheid en mooie gains voor 2014!!!

Aah nice training man! Ook goed van je dat je gestopt met roken bent. Respect. Beste wensen voor 2014!

Gefeliciteerd met de verwachte gezinsuitbreiding en met het stoppen met roken! Hou vol!!

Terug
Naar boven