MuscleMeat

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker kuurtje, ik volg.

Ga je ook foto's posten?

• Topic Starter Topic Starter

Denk dat dit inderdaad wel nuttig is, ook al hou ik ze privé. Ik ben niet zo'n voorstander van publiekelijk foto's van mijzelf plaatsen. Heb tevens ook geen facebook en dat soort ongein. In het echt ben ik namelijk een huurmoordenaar vandaar. ;)
j/k

Denk dat dit inderdaad wel nuttig is, ook al hou ik ze privé. Ik ben niet zo'n voorstander van publiekelijk foto's van mijzelf plaatsen. Heb tevens ook geen facebook en dat soort ongein. In het echt ben ik namelijk een huurmoordenaar vandaar. ;)
j/k
Jij ook al?
Succes,ben benieuwd wat dit gaat doen als eerste kuur.
Meer dan de mijne,anavar op 40 mg:o

Log is worthless without picz :(

Waarschijnlijk ben ik straks zo trots dat ik het jullie allemaal ga laten zien. :)

Ik zit momenteel met andere prioriteiten, heb nog geen degelijk trainingschema wat ik aan jullie wil presenteren. Het zit allemaal in me hoofd.
Als ik mijn verplichte sollicitaties de deur uit heb deze maand ga ik aan de slag voor jullie. Voor nu moeten jullie het doen met dit. :devilnana:

Laatst bewerkt:
Als je gear goed is moet je heel veel gainen aangezien je al boven de 1 gram anabolen zit.
Alle 3 compound steriods zorgen ook voor vochtretentie en oestrogeenvorming.

jammer, had gehoopt dat het een complete log ging worden.
Geen trainingen, geen pics... wat dan wel? :(

jammer, had gehoopt dat het een complete log ging worden.
Geen trainingen, geen pics... wat dan wel? :(

Waarschijnlijk ben ik straks zo trots dat ik het jullie allemaal ga laten zien.

Ik zit momenteel met andere prioriteiten, heb nog geen degelijk trainingschema wat ik aan jullie wil presenteren. Het zit allemaal in me hoofd.
Als ik mijn verplichte sollicitaties de deur uit heb deze maand ga ik aan de slag voor jullie. Voor nu moeten jullie het doen met dit.

De tweede keer dat ik dit post, maatje..

Meer AAS in je 1e kuur is niet perse meer gains, is niet voor niks dat de meeste op hun eerste 500 mg test e only al gauw een kilo of 10 pakken. Is niet alsof hij dan nu 25 kg pakt omdat er veel meer in gaat :P

Anyways succes ermee man!

Waarschijnlijk ben ik straks zo trots dat ik het jullie allemaal ga laten zien.

Als ik mijn verplichte sollicitaties de deur uit heb deze maand ga ik aan de slag voor jullie. Voor nu moeten jullie het doen met dit.

De tweede keer dat ik dit post, maatje..

maatje

maatje

maatje

maatje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen een ejaculatie van 0,5 mL Sustanon tegen het plafon! :eek: Dat luchtbelletje was erg onvriendelijk. :) De volgende keer de lucht verwijderen als de syringe met naald nog in de vial zit. :p
Heb meteen de IM injectieprocedure aangepast in de sticky.

Laatst bewerkt:
AAS Misbruik! :D

Ik kon wel janken, echt. Ik ben al zo perfectionistisch.

• Like
Waarderingen: Vonk
Meer AAS in je 1e kuur is niet perse meer gains, is niet voor niks dat de meeste op hun eerste 500 mg test e only al gauw een kilo of 10 pakken. Is niet alsof hij dan nu 25 kg pakt omdat er veel meer in gaat :P

Anyways succes ermee man!
Dit is mij dus ook verteld. Zou wel is willen weten of je nou echt zoveel meer heb gegained als dat je een kuurtje deed met wat lagere doseringen..

Dit is mij dus ook verteld. Zou wel is willen weten of je nou echt zoveel meer heb gegained als dat je een kuurtje deed met wat lagere doseringen..

Jammer dat je dat niet kunt testen hehe, er is maar 1 eerste keer. Ik vind wel dat zoals TS bijna 1.5 gram aan AAS als 1e kuur veel te veel is en ik ben ook best van de zware kuren.

De volgende knul die een log bijhoud van ze eerste kuur kunnen we vergelijken met mijne indien hij lagere doseringen toepast.
Inderdaad, vind ik ook. Als ik de logjes hier van andere bekijk en ook flink gainen op lagere doseringen en al helemaal voor zijn 1e kuur. Achja haha:P

Zou kunnen maar elk lichaam reageert toch anders op AAS? Zouden met mij kunnen vergelijken maar dan moeten we nog 'n jaar en 3 maanden wachten haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven