Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heren,
Mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Nou denk ik dat dit komt omdat ik recent mijn tepelhaar geëpileerd en geschoren heb. Nou komt bij mij de volgende vraag op.
Dien ik "pas" bij weefselvorming tamoxifen in te zetten? Of moet ik dit bij hoge sensitiviteit al doen?
Nog niets doen, en niet over nadenken. Als je denkt dat ze nog gevoeliger gaan worden en er steeds aan gaat zitten, dan gebeurt dat ook misschien. Pas nolva gebruiken als je zeker weet dat er gyno ontstaat.Heren,
Mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Nou denk ik dat dit komt omdat ik recent mijn tepelhaar geëpileerd en geschoren heb. Nou komt bij mij de volgende vraag op.
Dien ik "pas" bij weefselvorming tamoxifen in te zetten? Of moet ik dit bij hoge sensitiviteit al doen?
Gevoeliger in de zin van? Pijnlijk?
Ik zou niet eerder gaan starten met Nolva totdat je zeker weet dat je gyno begint te krijgen, zoals ik uit je post begrijp heb je nog geen harde plekken rondje tepels?

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de dokter om maandag te stoppen met roken. Dat zal alleen maar mijn gains ten goede komen.![]()
Is zo'n nieuwe hype. Betaal je 300 euro, die gast spreekt Voodoo over je uit, je stopt 2 weken met roken en daarna begin je zo weer. De mensen die ik ken iig.

Indeed, waarom? Gewoon stoppen haha heb je geen dokter voor nodig

Ik heb zojuist gelezen dat als ik het via de dokter speel het door de verzekering vergoed word. Vandaar..![]()
Je gaat dus niet stoppen, maar een nieuwe bron van nicotine gebruiken?![]()
Ik stop wel degelijk dan met het roken ook al zou de nicotine uit een pleister komen. 

Die pleisters werken goed als je hem gebruikt om je mond dicht te plakken dan kun je niet meer roken.

Of het valt je allemaal zwaarder en reageert heftiger door de AAS in je lichaam..Hoop dat 't goed voor je uitpakt man.
Ik zal jullie op de hoogte houden via hier en het log zelf in ieder geval.