Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorkomen beter dan verhelpen zeggen ze

Heren,

Mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Nou denk ik dat dit komt omdat ik recent mijn tepelhaar geëpileerd en geschoren heb. Nou komt bij mij de volgende vraag op.

Dien ik "pas" bij weefselvorming tamoxifen in te zetten? Of moet ik dit bij hoge sensitiviteit al doen?

Gevoeliger in de zin van? Pijnlijk?
Ik zou niet eerder gaan starten met Nolva totdat je zeker weet dat je gyno begint te krijgen, zoals ik uit je post begrijp heb je nog geen harde plekken rondje tepels?

Heren,

Mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Nou denk ik dat dit komt omdat ik recent mijn tepelhaar geëpileerd en geschoren heb. Nou komt bij mij de volgende vraag op.

Dien ik "pas" bij weefselvorming tamoxifen in te zetten? Of moet ik dit bij hoge sensitiviteit al doen?
Nog niets doen, en niet over nadenken. Als je denkt dat ze nog gevoeliger gaan worden en er steeds aan gaat zitten, dan gebeurt dat ook misschien. Pas nolva gebruiken als je zeker weet dat er gyno ontstaat.

• Topic Starter Topic Starter
Gevoeliger in de zin van? Pijnlijk?
Ik zou niet eerder gaan starten met Nolva totdat je zeker weet dat je gyno begint te krijgen, zoals ik uit je post begrijp heb je nog geen harde plekken rondje tepels?

Ver van pijnlijk. Heb absoluut geen schijfvorming of harde plekken.

Ik zal voorlopig de tamoxifen laten voor wat het is. :)

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de dokter om maandag te stoppen met roken. Dat zal alleen maar mijn gains ten goede komen. :p
Door het kuren voel ik mij veel beter, waardoor ik dus maar meteen veel meer sigaretten rook, heb dus wat last van mijn bronchiën hierdoor gekregen.

Is zo'n nieuwe hype. Betaal je 300 euro, die gast spreekt Voodoo over je uit, je stopt 2 weken met roken en daarna begin je zo weer. De mensen die ik ken iig.

Oo :D

Met mijn eigen risico van 850 per jaar, kom ik eigenlijk nooit meer bij de dokter :D

Ik heb zojuist gelezen dat als ik het via de dokter speel het door de verzekering vergoed word. Vandaar.. :p

Ik heb momenteel last van mijn bronchiën en heb in het verleden als kind zijnde hevige bronchitis gehad, hierop speel ik mijn kaarten, in de hoop dat hij nicotine vervangers voorschrijft.

De farmacologische middelen en psychologische trainingen om te stoppen met roken.

Denk bij farmacologische middelen aan nicotine vervangers zoals pleisters, tabletten en kauwgom en bij psychologische trainingen aan een vorm van therapie.

Je gaat dus niet stoppen, maar een nieuwe bron van nicotine gebruiken? :D

Je gaat dus niet stoppen, maar een nieuwe bron van nicotine gebruiken? :D

Nou, voor de purist. ;) Ik stop wel degelijk dan met het roken ook al zou de nicotine uit een pleister komen. :p

Ik was vrij recent vier dagen gestopt met roken met behulp van pleisters, alleen toen maakte mijn vriendin het uit. Een kwartier later stak ik een sigaret op. :(

Gewoon in 1 keer stoppen, pleisters etc is bs. Zojuist alweer bijna 3 weekjes (abrupt) gestopt na 10+ jaar gerookt te hebben. Succes kerel!

Die pleisters werken goed als je hem gebruikt om je mond dicht te plakken dan kun je niet meer roken.

Die pleisters werken goed als je hem gebruikt om je mond dicht te plakken dan kun je niet meer roken.

Die heb ik eerder gehoord. :p

Over de pleisters was ik best tevreden, ik had op zich geen nicotinezucht meer. Het hielp mij ontzettend om te stoppen met roken.

Gezien ik mij nu over het algemeen vrij goed voel zou ik het heel gemakkelijk moeten kunnen laten staan.

Of het valt je allemaal zwaarder en reageert heftiger door de AAS in je lichaam.. :P Hoop dat 't goed voor je uitpakt man.

Of het valt je allemaal zwaarder en reageert heftiger door de AAS in je lichaam.. :P Hoop dat 't goed voor je uitpakt man.

Zo zou het inderdaad ook kunnen uitpakken. :D Ik zal jullie op de hoogte houden via hier en het log zelf in ieder geval. :p

Vanochtend een zenuwbaan aangeprikt, mijn gehele linkerbeen kreeg een reflex. Het meest beroerde gevoel tot nu toe.
Ik prikte tot iets verder dan 3/4e van de naald en vervolgens kreeg ik een fikse pijn steek en mijn gehele been spande aan. Me onderbeen ging zeg maar omhoog. :p

Heeft iemand tips om dit te voorkomen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven