DDoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin nogal last te krijgen van extreme coïtusuele verlangens. Elke keer als ik "per ongeluk" een foto zie van een schaars geklede dame ontploft dat ding in mijn broek en krijg ik echt lichamelijke reacties. Ik vind het nogal onprettig eerlijk gezegd.![]()
Hahah in de hoeveelste dag zit je nu?Ik begin nogal last te krijgen van extreme coïtusuele verlangens. Elke keer als ik "per ongeluk" een foto zie van een schaars geklede dame ontploft dat ding in mijn broek en krijg ik echt lichamelijke reacties. Ik vind het nogal onprettig eerlijk gezegd.![]()

Ik begin nogal last te krijgen van extreme coïtusuele verlangens. Elke keer als ik "per ongeluk" een foto zie van een schaars geklede dame ontploft dat ding in mijn broek en krijg ik echt lichamelijke reacties. Ik vind het nogal onprettig eerlijk gezegd.![]()

Sorry zat op me telefoon en hij laadde 't niet!Dag 5, ken je ook halen uit log.
Even op SPOILERS: TOON drukken.
Of extreem in de zin van: ik heb opvallend veel ranzige, smerige, beest-achtige coïtusuele verlangens?

(tevens de reden dat ik weer begonnen ben met bodybuilding.). Dus ben inmiddels zo vrij als een vogeltje, ben dus wel in voor wat gekkigheid. 
Hahah...die vervelende bijwerkingen ook altijd!!! ;p
Maare Extreem in de zin van: ik heb opvallend vaker coïtusuele verlangens. Of extreem in de zin van: ik heb opvallend veel ranzige, smerige, beest-achtige coïtusuele verlangens? Of beide?![]()
Recent ben ik mijn vriendin kwijt geraakt, na een relatie van ongeveer 6,5 jaar.. bijna 7..(tevens de reden dat ik weer begonnen ben met bodybuilding.)
Niet om te zeiken bro, maar sinds hoe lang train je pas weer dan? Na slechts een korte periode zo'n kuur erin rossen is vragen om blessures...

Als je het onprettig vind kun je test verminderen. Dan heb je meer kans op decadick![]()
Ik zit nog behoorlijk te fantaseren over coïtus. Ik denk dat het tijd word om wat meer vrouwelijke contacten te gaan ondernemen. Met deze hoeveelheid hormonen in het lijf, denk ik een behoorlijke prestatie te kunnen leveren.