MuscleMeat

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik begin nogal last te krijgen van extreme coïtusuele verlangens. Elke keer als ik "per ongeluk" een foto zie van een schaars geklede dame ontploft dat ding in mijn broek en krijg ik echt lichamelijke reacties. Ik vind het nogal onprettig eerlijk gezegd. :p

Ik begin nogal last te krijgen van extreme coïtusuele verlangens. Elke keer als ik "per ongeluk" een foto zie van een schaars geklede dame ontploft dat ding in mijn broek en krijg ik echt lichamelijke reacties. Ik vind het nogal onprettig eerlijk gezegd. :p

Haha ach zolang je maar geen vrouwen bespringt

Hahah in de hoeveelste dag zit je nu?

Dag 5, ken je ook halen uit log.

Even op SPOILERS: TOON drukken.

Tja anderhalf gram is niet niks als eerste kuur, het zal in ieder geval niet gaan tegenvallen denk ik zo! Maar hoe ga je dat in je tweede kuur doen? Naar 2 gram? Je bent zo al snel met flinke dosissen aan het juicen.. Ik denk dat er zat logjes te vinden zijn met resultaten, dus vergelijkingsmateriaal is er :D

Hahah...die vervelende bijwerkingen ook altijd!!! ;p

Maare Extreem in de zin van: ik heb opvallend vaker coïtusuele verlangens. Of extreem in de zin van: ik heb opvallend veel ranzige, smerige, beest-achtige coïtusuele verlangens? Of beide? :)

Of extreem in de zin van: ik heb opvallend veel ranzige, smerige, beest-achtige coïtusuele verlangens?

Ik ben al heel erg pervers, heb behoorlijk wat fetishes. Ik heb echt ontzettend veel zin in een gangbang of iets dergelijks. :D
Recent ben ik mijn vriendin kwijt geraakt, na een relatie van ongeveer 6,5 jaar.. bijna 7.. :janken: (tevens de reden dat ik weer begonnen ben met bodybuilding.). Dus ben inmiddels zo vrij als een vogeltje, ben dus wel in voor wat gekkigheid. :)

Laatst bewerkt:
Hahah...die vervelende bijwerkingen ook altijd!!! ;p

Maare Extreem in de zin van: ik heb opvallend vaker coïtusuele verlangens. Of extreem in de zin van: ik heb opvallend veel ranzige, smerige, beest-achtige coïtusuele verlangens? Of beide? :)

Dat laatste krijg ik ook op deca :'). Dromen gaan dan ook constant alleen nog maar over coïtus, echt niet normaal meer.

Jaaaah, ik weet er alles van, ik heb normaal al een hoog libido maar als ik on ben ben ik echt de hele dag ****ing geil. Dan wordt mijn vriendin ook echt gek van me.
Ik ontwikkel ook zoveel zelfvertrouwen dan, dat als ik ga stappen ik elk wijf wel denk te kunnen grijpen. (Niet alleen met stappen, zelfs in de AH denk ik dat als ze langer dan een seconde omkijken).

Recent ben ik mijn vriendin kwijt geraakt, na een relatie van ongeveer 6,5 jaar.. bijna 7.. :janken: (tevens de reden dat ik weer begonnen ben met bodybuilding.)

Niet om te zeiken bro, maar sinds hoe lang train je pas weer dan? Na slechts een korte periode zo'n kuur erin rossen is vragen om blessures...

Niet om te zeiken bro, maar sinds hoe lang train je pas weer dan? Na slechts een korte periode zo'n kuur erin rossen is vragen om blessures...

Gaat allemaal goed komen, ik weet hoe me lichaam werkt.

Ik heb 98 kg gewogen bij 10-12% BF, ik kwam van 68 kg af. Ik train inmiddels weer een 4 maanden, ik voorspel dat ik na deze kuur weer op me oude gewicht zit.

Laatst bewerkt:
Heb een CONCEPT trainingschema gepresenteerd op de eerste pagina. Ik dien nog allerlei details in te vullen, maar zo ziet het er ongeveer uit.
Mocht je het document willen, zodat jezelf aanpassingen kan maken dan is de mogelijkheid aanwezig deze te downloaden. Onder de eerste post bevinden zich twee schema's; het Kuurschema en het Trainingschema.

Het document is nog NIET af, maar het geeft ongeveer een beeld wat ik zoal doe op een trainingsdag. Heb bijvoorbeeld nog niet alle spiergroepen ingevuld, de kilogrammen aan gewicht, kuiten staan er nog niet in, enzovoort.

Laatst bewerkt:

Als je het onprettig vind kun je test verminderen. Dan heb je meer kans op decadick :D

Ik zit nog behoorlijk te fantaseren over coïtus. Ik denk dat het tijd word om wat meer vrouwelijke contacten te gaan ondernemen. Met deze hoeveelheid hormonen in het lijf, denk ik een behoorlijke prestatie te kunnen leveren.

In b4 deca-d*ck fail. :D

Ik zit nog behoorlijk te fantaseren over coïtus. Ik denk dat het tijd word om wat meer vrouwelijke contacten te gaan ondernemen. Met deze hoeveelheid hormonen in het lijf, denk ik een behoorlijke prestatie te kunnen leveren.

Zo herkenbaar :D:D

Succes met je kuur man! Ik volg ieder geval :)

Laatst bewerkt:
Heren,

Mijn tepels zijn iets gevoeliger geworden. Nou denk ik dat dit komt omdat ik recent mijn tepelhaar geëpileerd en geschoren heb. Nou komt bij mij de volgende vraag op.

Dien ik "pas" bij weefselvorming tamoxifen in te zetten? Of moet ik dit bij hoge sensitiviteit al doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven