Hey guys!!
Ff wat radiostilte geweest, heb op FB wel wat geupdate, maar had idd ff helemaal geen zin om ook nog eens achter de computer te kruipen!!
Ik ben afgelopen week al begonnen met depletetrainingen en heb echt een hele zware week fysiek en mentaal gehad met gisteren als "hoogtepunt"...ik heb op 1 dag na elke dag twee cardiosessies afgewerkt, waarvan 1 op nuchtere maag en 4 depletetrainingen op ma, wo, vrij en zaterdag. 51 sets per training met steeds max 30 sec rust. Ik ben maandag begonnen met zoutopvoer en woog donderdagavond en nu ook nog zo'n 3/3.5 kg zwaarder door vocht wat ik vasthoudt. Dit betekent psychisch nogal wat doordat dan heel je shape "weg" is. Ik had het idee vetter te zijn geworden, terwijl ik wel weet dat dit nooit kan, maar het is omdat ik mentaal zowat op het randje zit. Gisteravond even bij Rene geweest en de laatste week doorgesproken; zout toch gewoon blijven toevoegen t/m woensdag, er zal dus waarschijnlijk in de laatste dagen heel wat gaan veranderen in mijn fysiek. Ik ben benieuwd en kan het nu ook wel loslaten; ik weet dat ik meer dan 110% heb gegeven, dus ben afhankelijk van wat mijn lichaam gaat doen. Vanaf donderdag zoutloos en KH laden. ma, di en wo gaat de vochtinname naar minimaal 6 liter, vanaf donderdag steeds halveren. ma, di en wo worden KH loos en worden de laatste 3 depletetrainingen afgewerkt die wel minder zijn dan die van vorige week, namelijk slechts 4 setjes per spiergroep per x (3 x full body). Vandaag de laatste cardiosessie op nuchtere maag er opzitten (yessss) en vanavond de allerlaatste van deze voorbereiding. Ik hoef alleen morgenvroeg nog even te werken en ben dan vrij t/m de dag na de wedstrijd (= heel de dag eten!!!). Ik ga nu rustig naar de wedstrijd toewerken, alle stappen nog netjes opvolgen; het echte werk zit er zo'n beetje op. Ik zal van de week nog wat updates geven.