AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
respect dan! snap dat je dan een beetje onzeker begindt te worden maar rene weet wel wat hij doet dus dat gaat echt wel goed komen met jou!

We shall see....

Vandaag eerste van 3 eiwitdagen + een depletetraining van ongeveer een uur. Nog 2 van zulke dagen en dan vanaf donderdagochtend KH laden met witte rijst en wat kip. Eerste dag zal ik zo'n 600-650 gram ongekookte rijst wegeten, ik kan niet wachten, dagen erna verhogen naar zo'n 730 gram en even op gevoel kijken hoe alles valt.

spannend man. je zegt het zelf al, je hebt je voor 110% gegeven en de rest is moeilijk om volledig onder controle te houden. houd nog even vol en dan kun je echt gaan knallen!

Go for it Daan!
Je hebt het tot nu toe goed gedaan en een heel leuk log bijgehouden :)
Wat je plaatsing ook zal worden, ik denk dat veel mensen je als de publiekslieveling zullen zien.
Even doorbijten en knallen!

• #2.044
spannend man. je zegt het zelf al, je hebt je voor 110% gegeven en de rest is moeilijk om volledig onder controle te houden. houd nog even vol en dan kun je echt gaan knallen!

Thnx Sjaak! Zo is het maar net en zo voel ik het nu ook wel...

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 12:10 ----------

Go for it Daan!
Je hebt het tot nu toe goed gedaan en een heel leuk log bijgehouden :)
Wat je plaatsing ook zal worden, ik denk dat veel mensen je als de publiekslieveling zullen zien.
Even doorbijten en knallen!

Dank je Rob!! Ben benieuwd wat mijn shape gaat doen de laatste dagen....

Daan Wij geloven in je!!! je gaat knallen de 11de!

• #2.046
Daan Wij geloven in je!!! je gaat knallen de 11de!

Dank je wel man!! Kom je kijken?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 17:10 ----------

Zo boys and girls, dat wassie dan; net mijn laatste (deplete)training van deze voorbereiding afgehandeld!!! Man wat voelt dat goed, kan ff geen ijzer meer zien hahaha.
Vanaf morgen koolhydraat laden met witte rijst en een beetje kip, wat een vooruitzicht is dat al haha. De laatste drie dagen en dan hopen op een mooie zondag...vocht begint nu al af te drijven, terwijl ik vandaag nog hoog in zout zit en nog 6-7 liter heb gedronken....vanaf morgen geen zout meer en elke dag de helft minder drinken; denk dat het dan heel snel gaat. Vrijdagavond nog naar een masseur om mijn benen onderhanden te laten nemen (vocht), zaterdag shoot en dan hoop ik er zondag helemaal klaar voor te zijn!!!

Laatst bewerkt:
succes bro..de laatste loodjes wegen het zwaarst maar je hebt een mooi vooruitzich! 6 a 7 liter water drinken hoe ist mogelyk eh om de 10min plassen word je toch gek van..volgens my heb j deze weel vry toch das wel erg lekker ofniet..ben benieuwd hoe je er by gaat staan zondag..ik denk in echt super shape dat moet wel met je voorbereiding..

De wedstrijd is bijna geweest daan, nu lekker genieten van het podium en even energie sparen om op het podium te klimmen :D

ben benieuwd naar je performance zondag (aangezien ik toch besloten heb om te gaan), hoe dan ook, je hebt alles gegeven en mag daarom sowieso al met trots het podium op!
enjoy

• #2.050
Thanx guys! Natuurlijk kom je Koen, is toch gezellig! Spreek me maar aan als je me ziet lopen en herkent!

• Like
Waarderingen: KEUN
precies de zondag genieten daan! jij kan zeker zegen dat je er alles aan hebt gedaan! top voorbereiding gedaan daan!

Dank je wel man!! Kom je kijken?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 17:10 ----------

Zo boys and girls, dat wassie dan; net mijn laatste (deplete)training van deze voorbereiding afgehandeld!!! Man wat voelt dat goed, kan ff geen ijzer meer zien hahaha.
Vanaf morgen koolhydraat laden met witte rijst en een beetje kip, wat een vooruitzicht is dat al haha. De laatste drie dagen en dan hopen op een mooie zondag...vocht begint nu al af te drijven, terwijl ik vandaag nog hoog in zout zit en nog 6-7 liter heb gedronken....vanaf morgen geen zout meer en elke dag de helft minder drinken; denk dat het dan heel snel gaat. Vrijdagavond nog naar een masseur om mijn benen onderhanden te laten nemen (vocht), zaterdag shoot en dan hoop ik er zondag helemaal klaar voor te zijn!!!

Loop nog steeds op krukken, het geneesproces gaat echt niet goed tijdens het dieet.
Als ik een chauffeur heb ben ik aanwezig. Maat ik duim voor je !

• #2.053
eetsmakkelijk morgen vroeg:D

• #2.055
Pfff slapen gaat zo onrustig nu...ga dr idd uit en 650 gram rijst koken!!

Oh wat zal die smullen vandaag :-)

Die hoeveelheden rijst bevatten nog heel wat vocht... of is dat te verwaarlozen?

Goed geDAAN :D

Heel veel suc6 en plezier Big D.

Geniet van de rijst vandaag Daan!

Daan gaat CARB loaden njommie njommie

• #2.060
Echt niet normaal, het is heerlijk alleen het is serieus binnen 4 minuten op....nog 1.5 uur dan mag ik weer hahahaha

Terug
Naar boven