MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Ik eet vandaag 640 gram witte rijst, 300 gram kipfilet en 2 kleine whey isolaat shakes...ik verdeel het over 7 maaltijden

08.00 100 gram rijst + shake
10.30 100 gram rijst + 60 gram kip
13.00 100 gram rijst + 60 gram kip
15.30 100 gram rijst + 60 gram kip
18.00 80 gram rijst + shake
20.30 80 gram rijst + 60 gram kip
22.30 80 gram rijst + 60 gram kip

• #2.063
Ben je trouwens niet heel misselijk als je ineens zoveel weer gaat eten? Geen lichamelijke klachten?

Nee joh het is net of je drie korrels in je linkerkies stopt zo leeg ben je. Ik heb heel de dag honger gehad vandaag...over een half uurtje mag ik weer gelukkig!
Shape veranderd nu heel snel, vocht verdwijnt rap, krijg overal strepen, terwijl dit pas de eerste zoutloze dag is. Vanaf morgen wordt er echt weinig gedronken dus gaat het nog sneller hoop ik. Morgenvroeg kijken we even hoe en wat en bekijken we of ik eventueel met hogere doseringen moet laden of niet.
Verder vandaag heerlijk boodschappen gedaan en lekker voedsel gehaald; lekkere afbakbroodjes, brood van de bakker, ontbijtkoek van de verse bakker, muffins, worstenbroodjes, duo penotti en ga zo maar door voor een goed ontbijt de maandagmorgen.

Laatst bewerkt:
Verdomme Daan, lekker bezig! Nog even door bikkelen!

klinkt goed daan!

• #2.066
Verdomme Daan, lekker bezig! Nog even door bikkelen!

Thnx...last 2 days idd!! Zondag D-day!!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 20:17 ----------

Dat eten? Ja he!!! Kan me gewoonweg niet voorstellen dat ik weer fftjes alles gewoon kan gaan eten, echt raar!!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 20:18 ----------

Morgen wordt de hoeveelheid rijst verhoogd naar 720 gram jammie!!

Nee joh het is net of je drie korrels in je linkerkies stopt zo leeg ben je. Ik heb heel de dag honger gehad vandaag...over een half uurtje mag ik weer gelukkig!
Shape veranderd nu heel snel, vocht verdwijnt rap, krijg overal strepen, terwijl dit pas de eerste zoutloze dag is. Vanaf morgen wordt er echt weinig gedronken dus gaat het nog sneller hoop ik. Morgenvroeg kijken we even hoe en wat en bekijken we of ik eventueel met hogere doseringen moet laden of niet.
Verder vandaag heerlijk boodschappen gedaan en lekker voedsel gehaald; lekkere afbakbroodjes, brood van de bakker, ontbijtkoek van de verse bakker, muffins, worstenbroodjes, duo penotti en ga zo maar door voor een goed ontbijt de maandagmorgen.

Lekker he daan weer wat kh eten!
Ik ga zaterdag boodschappen doen, word een duur lijstje hahaah.
Maar idd afbakbroodjes mhhhh:D
Al een btje zin in?

• #2.068
och mannnnn

• #2.069
Alweer klaar wakker!!

Vanaf nu is het volop genieten Daan!
Geniet er van.

• #2.071
Klopt doe ik ook...sliep jij ook zo beroerd? Lichaam wekt me continue en ik slaap veel minder...

moggeh....eten?

• #2.073
Morgen vriend....ga zo dr maar eens uit en koken idd en jij??

Maaltijd 1 300 gr aardappels en 200 gr tilapia.....daarna weer het bed ingedoken.
Beetje beroerd ziekig laatste dagen,maar ben vanaf vandaag vrij.

Nog 2dagen Daan, 2dagen goed eten en dan is het showtime!
Morgen heb je een shoot toch? Hoop echt voor je dat dat mooie fotos worden.
Dit is toch wel iets waar je de rest van je leven op terug kan kijken man.
Probeer me iedere keer voor te stellen hoe het is om volgend jaar in dezelfde positie als jou te zitten, kijk er echt naar uit maar weet ook dat de weg ernaar toe zeker niet makkelijk zal zijn.
Heb veel geleerd uit je log Daan, kijk uit naar zondag!

Hij gaat lekker zo te zien.
Wel fijn dat je tot de wedstrijd vrij hebt, dan kun je echt 100% focussen op zondag en natuurlijk je voeding :p
Zet em op zondag, wat de uitkomst zondag ook wordt de reis er naar toe zal voor jou vast net zo bijzonder zijn geweest als de wedstrijd an zich.

foto's??

• #2.078
Vooruit dan..van mn kuit

2n7pmbq.jpg

omg...

kkr hard sta je al gek :D

veel succes zondag! en meer foto's mogen altijd haha

hard!!!!

Terug
Naar boven