Fitness Seller

Log Fanatic Daan

oke dus je armen vast zetten ofzo tussen je schouders ofzo

oke dus je armen vast zetten ofzo tussen je schouders ofzo

ja, ik neem de rope in mijn handen, en dan zo een beetje een bokshouding zeg
maar. Handen tegen de kin bijna, ellebogen tegen je zijdes.

Desnoods steek je even een ketting tussen de pulley & het rope als het niet lang genoeg is.

ja, ik neem de rope in mijn handen, en dan zo een beetje een bokshouding zeg
maar. Handen tegen de kin bijna, ellebogen tegen je zijdes.

Desnoods steek je even een ketting tussen de pulley & het rope als het niet lang genoeg is.
tanks!

• Topic Starter Topic Starter

thanx, voel mn buikspieren weer eens goed! Lekker is dat!

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

daan die cable crunch met touw hoe pak jij die? op je knieen zitten en dan het touw boven op je schouders toch? en dan met je neus na je knieen gaan toch? alleen toen ik het een x probeerde voelde ik het alleen in me armen omdat ik daar mee trok wat doe ik dan fout?

Ik houd het touw vast boven/tegen mijn hoofd. En dan niks bewegen met je armen he. Puur door aanspanning van je buik naar beneden komen.

thanx, voel mn buikspieren weer eens goed! Lekker is dat!

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Ik houd het touw vast boven/tegen mijn hoofd. En dan niks bewegen met je armen he. Puur door aanspanning van je buik naar beneden komen.
nou toch is een x proberen dan!

Even de voeding van een dag als gisteren;

1 banaan
1 glas appelsap met glutamine
1 whey shake 50 gram
75 gram brinta
0,5 liter water
multi, zinc, omega 3-6-9

4 hele eieren

200 gram basmatirijst (gekookt gewogen)
200 gram kipfilet
2 schijven ananas

200 gram basmati
200 gram kip
2 schijven ananas

1 whey shake 20 gram
50 gram brinta

1 whey shake 40 gram
0.4 ltr AA drink multi nine
creatine
glutamine
paar winegums

200 gram tonijn op waterbasis
200 gram fusilini pasta (gekookt)
halve appel
1,5 tomaat
knoflook, halva mayo en magere yoghurt er door.

20 gram time released shake (12 hours)
30 gram walnoten

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

zinc en omega's ook nog s' avonds

waarom neem jij van die rijst? is die beter in de bulk ofzo dan..?lekker veel trouwens mmmmmm heerlijk:P

wil mn vet% sowiezo tot max 12% laten oplopen, maar blijf t liefst op de 10% van nu. Eet schoon. Als ik op 10% de dieetfase in ga dan duurt die zo'n 12/13 weken, dus zeg maar begin september...

en dan onder de 4% duiken lijkt me wel kicken voor de 1e keer

Vanaf 10% naar 4% moet te doen zijn in 3 maanden. Als je echt dedicated te werk gaat en geen cheatdagen houd kan het zelfs wat sneller is mijn ervaring. :)

Goed getraind, en lekker gegeten. Enig idee hoeveel kcals en kh's dit is?

Trouwens, een 12 uur released night-whey-shake.. waar haal je die vandaan? De normale caseine heeft een release tijd van 8 uur. :eek:

Goede voeding zou alleen meer eiwitten nemen bij je laatste shake

Goede voeding zou alleen meer eiwitten nemen bij je laatste shake

mwah, ik krijg al ruim 300 binnen op trainigsdagen..ben die shake gaan pakken, om van de melkproducten af te zijn.

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Vanaf 10% naar 4% moet te doen zijn in 3 maanden. Als je echt dedicated te werk gaat en geen cheatdagen houd kan het zelfs wat sneller is mijn ervaring. :)

Goed getraind, en lekker gegeten. Enig idee hoeveel kcals en kh's dit is?

Trouwens, een 12 uur released night-whey-shake.. waar haal je die vandaan? De normale caseine heeft een release tijd van 8 uur. :eek:

http://www.muscletotaal.nl/supplementen/elite-12-hour-protein-2-01kg.html

150gram pindakaas, for real:eek: kan je beter wat meer noten nemen lijkt mij eet zich ook makkelijker:p
abbo trouwens

Zo net terug van een super goeie beentraining. Nog een keer (laatste keer) in mn oude gym met mn ouwe trainingsmaatje van de laatste tijd.

FST-7

opwarmen 2 sets leg extentions, 20 reps 35 kg + 2 sets squat in smith 60 kg, 15 reps

Squat in smith;

10 x 100 kg
10 x 120 kg (yeah!)
7 x 140 kg (oke)
8 x 140 kg (yeah!)

allemaal tot minimaal parallel.

Leg Press 45 graden

14 x 200 kg
14 x 200 kg
15 x 200 kg

allemaal gecontroleerd en knieen helemaal terug op buik (en dat bij 1.92 is burning!!!)

Leg Extention;

7 sets, 30 sec rust, 15 reps, 50-70 kg.

Romanian deadlift voor hams losse dumbbells;

3 sets, 15 reps, 32 kg dumbbells.

Seated Leg Curl;

7 sets, 30 sec rust, 15 reps, 65 kg

Benen echt heerlijk vol!

Seated Calf raises in Smith;

6 sets, 100 kg, 20 + reps, ooh man branden en ik ben zo blij, want mn kuiten beginnen echt te groeien nu ik ze 2 x per week goed aanpak!! Heerlijk gevoel! Fijn weekend iedereen!

Brutale squatsessie daar :thumbs:

Gewicht Smith is dat ex of incl stang, zowiezo sterke training

Wat voor sportschool ga je naartoe ?

Terug
Naar boven