- Waardering
- 110
Heb t wel een tijd gedaan, maar hier groeit mn borst beter op. Schuine DB presses doe ik wel zo nu en dan.
Blijf je bench in de smith bruut vinden, goed bezig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb t wel een tijd gedaan, maar hier groeit mn borst beter op. Schuine DB presses doe ik wel zo nu en dan.
Blijf je bench in de smith bruut vinden, goed bezig.
Je bent een goed voorbeeld voor bodybuilders Daan. Je doet waar jij je goed bij voelt en waar jij lekker progressie op boekt. Veel bodybuilders kijken toch naar de gewichten die ze verplaatsen, en moeten persé zwaar bankdrukken squatten en deadliften. It's about the mind muscle connection! En als die met Smith drukken beter is, dan moet je dat doen.
Ik volg ook de trainingen van Jay op zijn eigen website, en ik zie hem zelden tot nooit squatten of deadliften. Zijn coach heeft ooit gezegt dat ze (en zeker pre contest) die oefeningen niet doen om de kans op blessures te verminderen.
Om je rug kapot te maken? Nou ja duidelijk lijkt me!Omdat die mannekes zich groot voor willen doen tegenover vrienden en andere mensen in de sportschool.... die trainen ook vaak alleen maar het bovenlichaam... je zult ze ook niet in een korte broek zien trainen omdat ze van die tandenstokers als poten hebben. Van die discobodybuilders zijn dat, haha. Maar de training gaat lekker zo te zien, Daan! Zet hem op, en doe de groeten maar aan Rene! grtz Gerrit.
ik hou zelf ook van strict trainen, maar bepaalde oefening vind ik fijn aanvoelen om iets ruiger te doen - t-bar bijvoorbeeld. doorknallen zo kerel! wellicht sta ik volgend jaar naast je op het podiummooi punt altijd over hoe er getraind wordt - doen waar je zelf goed bij voelt is gewoon het allerbeste man! ook omdat ieders doelen verschillen. maar ff zonder dollen kerel, 13x120 T-bar rows? dan ben je wel ****ing sterk als je dat met goede vorm en mind muscle connection doet...dit is geen flame trouwens hoorik hou zelf ook van strict trainen, maar bepaalde oefening vind ik fijn aanvoelen om iets ruiger te doen - t-bar bijvoorbeeld. doorknallen zo kerel! wellicht sta ik volgend jaar naast je op het podium
Goed man. Hoeveel kilo schijven hang je er aan dan bij die smith press?
Netjes man, je schouders zijn zo te zien wel één van je sterkste spiergroepen?
Facepulls nice, ik zie hem in maar weinig schema's terug maar vind het een heerlijke oefening!
nogsteeds erg netjes, ik deed hem vroeger welleens in mijn powerrack deed iets van 3x100 op me top tot dat ik last kreeg van me schouders toen heb k hem uit me schema gehaald