MuscleMeat

Log Fanatic Daan

je staat mooi in de mucle en fitness daan!

jip heb hem vandaag gekocht achterin staat een foto van jouw bij renee dat je met 5jongens daar staat denk bij een meting een keer op de zaterdag wat je wel vaker had

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.386
oh ja toen waren we nog niet in shape hehe

in de januari tot en met april bladen van zowel flex als muscle zijn wel meer pics en verslag te vinden:)

ga je ook naar de Fibo Daan

Ben wel benieuwd naar een front relax pose!

• #2.391
201tmw.jpg

Derde van links...Front Relaxed.

stoere foto! welke was de winnaar op deze foto?

volgens mij ken ik jou. Maar als je strongman interessant vindt kom eens langs.

• #2.395
Vandaag rug/schouders getraind, **** dat is lekker heavy! Alle twee de spiergroepen 5 oefeningen, waaronder optrekken, T-bar rows, rackpulls etc. Rackpulls op 200 kg voor 6 reps dus ging wel lekker. Morgen vroeg er uit en naar het NK in Schiedam...

200 rackpulls is netjes Daan! vanaf hoe hoog pak je ze?
Helaas moet ik vanmiddag werken anders was ik ook naar het NK gaan kijken.

Thnx voor pic! Verdomde smalle taille!

• #2.398
Zo de laaste vakantie zit er op, lekker paar dagen naar Sevilla geweest met mijn vader. Vanaf nu geen biertjes, wijntjes etc meer, maar perfecte focus richting 2-12-12!
Begin vanaf maandag met het 3YT traininsschema van Neill Hill. Principes spreken me erg aan en ik vind er veel terug van hoe ik train, maar dan met een ander sausje zeg maar. Ik ben benieuwd! Vanmiddag nog even rug, kuiten en onderarmen pakken.

zie je backstage over een tijdje!
hoe zit het trouwens met je kracht, is die weer goed terug gekomen?

Goede vakantie gehad Daan?
Y3T is toch 3 verschillende weken, week 1 compounds op 6/8reps, week 2 combinatie compounds/isolatie 10-15reps en week 3 hoge intensiteit met dropsets/rus-pauze etc en hoog in herhalingen?
Heb er laatst wat overgelezen en het filmpje gezien waarin Neil Hill zelf de "annihilation" training voor benen deed, zag er wel pijnlijk bruut uit met dat volume, 30/40 herhalingen legpress!

Terug
Naar boven