- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie trainingen! Ik heb wel een vraagje; net als jij heb ik ook in verhouding veel sterkere schouderspieren dan borstpieren en dus heb ik met bankdrukken wel het probleem dat mijn schouders te veel gaan meedoen..Hoe kan ik mijn borstspieren dan het beste trainen zodat ik echt meer mijn borstpieren moet gebruiken?

Kan het zo zijn dat je dit probleem alleen hebt met bankdrukken en niet met schuin bankdrukken?
Mooie trainingen! Ik heb wel een vraagje; net als jij heb ik ook in verhouding veel sterkere schouderspieren dan borstpieren en dus heb ik met bankdrukken wel het probleem dat mijn schouders te veel gaan meedoen..Hoe kan ik mijn borstspieren dan het beste trainen zodat ik echt meer mijn borstpieren moet gebruiken?
Kan het zo zijn dat je dit probleem alleen hebt met bankdrukken en niet met schuin bankdrukken?
he daan succes of moet ik zegen sterktevoor je benen training morgen met renee!
De echte hack squat met een losse halter?
Heb je enig idee op hoeveel kcals ew en kh je voeding zit?
Hacksquat machine, staand die je altijd ziet ook bij de pro's zeg maar.
Ik zit denk ik ongeveer op 4200 kcal schat ik, wilde binnekort ff alles op een rijtje zetten. Binnekort moet mijn lichaam de eerste fase in van het schema en train ik maar 2 keer per week, de rest actieve rust (cardio) om het klaar te maken voor de strijd, dus dan heb ik een heel ander voedingsschema.

Zo op het eerste gezicht leek het minder, maar ik kan ernaast zitten. Is makkelijker als je je rijst ongewogen weegt.![]()
Zo op het eerste gezicht leek het minder, maar ik kan ernaast zitten. Is makkelijker als je je rijst ongewogen weegt.![]()

Maar 75 gram ongekookte rijst levert niet zoveel kh's hoor, misschien 55 gram ofzo? Ananas levert ook niet zoveel. Je ontbijt is miss 100 kh, maar totaal zul je niet boven de 300 gram zitten zo lijkt het.. of zit ik er helemaal naast..![]()

lekker daan lekker zware gewichten man!goed werk wil ook wel is een x met je trainen