Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
behoorlijk volume met stevige gewichten weer hardcore training
thnx man ging wel lekker ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
behoorlijk volume met stevige gewichten weer hardcore training
Haha lekker is dat Train 'al' 2,5 jaar serieus ongeveer, wel met veel ups en downs waardoor ik nooit echt sterker ben geworden. Maar ben ook pas 18 dus heb nog tijd genoeg![]()

Ik bedoel juist dat 2.5 jaar best lang is voor zulke kracht stats.hahaha ik train nog geen anderhalf jaar en train nog zwaarder, dus dat is geen excuus.
ps lekkere reactie Daan, subtiel![]()

Ik bedoel juist dat 2.5 jaar best lang is voor zulke kracht stats.
Erg fijn voor je dat je een stuk sterker bent, ik geef persoonlijk niet zo veel om gewichten![]()

Bench je nooit met losse barbell? Of heb ik dat ergens gemist![]()
hahaha ik train nog geen anderhalf jaar en train nog zwaarder, dus dat is geen excuus.
ps lekkere reactie Daan, subtiel![]()

Dutch Bodybuilding Forum,
Geen flauw idee hoe zwaar al die gewichten zijn, want dat soort machines heb ik geen ervaring mee. Maar het volume is wederom zeer netjes. Chest press in de smith is gewoon banken in de smith neem ik aan?
---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------
Het gewicht wat je verplaatst is totaal irrelevant voor een bodybuilder. De mensen die ik 150kg+ zie banken hebben trouwens vaak een fysiek waarmee ik voor de trein zou springen.![]()
Klopt imo niet, het is zeker niet totaal irrelevant. Je zal toch met gemiddeld tot zware gewichten moeten trainen wil je echt massa gaan pakken. En die mensen die 150 banken en er mager uitzien die ken ik toch echt niet hoor! Maar misschien bedoel je heel erg buff (vet)..
Oké, ik bedoelde het niet zo letterlijk. Natuurlijk heeft je lichaam een flinke weerstand nodig om vezels aan te spreken, maar je snapt wel wat ik bedoel..
Met die mensen bedoelde ik indd de gemiddelde powerlifter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oké, ik bedoelde het niet zo letterlijk. Natuurlijk heeft je lichaam een flinke weerstand nodig om vezels aan te spreken, maar je snapt wel wat ik bedoel..
Met die mensen bedoelde ik indd de gemiddelde powerlifter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou er ook voor geen geld vd wereld zo willen uitzien, hoe sterk ze ook zijn. Bweh.
Nope, tijd gedaan, maar isoleer liever meer..wel af en toe losse dumbbells, vorige week nog inclines met 42 kg dumbbells, maar dan merk ik dat ik mn schouders meer ga inzetten.
---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------
heej Pim! Aangekomen zie ik? Dat schiet wel op he nu ook met meer en beter eten! Maar jij bent wel vrij sterk hoor voor je leeftijd en trainingsduur! Wanneer train je een keer mee in Waalre?
maar ik heb nog een lange weg te gaan. Dat word denk ik in het nieuwe jaar. Ik heb volgende week en de week daarna vakantie dus, moeten we ff kijken
hoe gaat het met jou, en met je elleboog nog last van gehad?
Ja elleboog is niet wat t zijn moet. Liggende extensions, waarbij de rek er op komt kan ik niet doen. Alle push oefeningen wel en de rest ook. Ga 20-01 toch naar sportarts, dus meteen ff over hebben.
ik sms nog wel een keer over t traine in waalre
oke ja is misschien verstandigik sms nog wel een keer over t traine in waalre
![]()
Erg lekker bezig man!
Die BOR vind ik vooral aardig ziek.
Ga zo door.