Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Lekker die t bar rows.
Op machine of barbell in een hoek?
Barbell met schijven, hebben een mooie buis om hem in te schuiven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker die t bar rows.
Op machine of barbell in een hoek?
ok stoer ben erg beniewd hoe je het gaat aanpaken allemaal!In feite ben ik dat natuurlijk al, omdat ik weet dat ik er over een jaar wil staan, maar vanaf de week van 10-01 begin ik met het 1e deel van het schema, dit zal voornamelijk actieve rust en voorbereiden van lichaam zijn op de volgende fase. 8-1 heb ik 1e bijeenkomst.
---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------
Dank je wel man!
puuuf lekker volume daan machtig goed werk! en goeie jaarwisseling he
niet teveel oliebollen he![]()
niks joh daan? helemaal niks lekkers?
respect!!nope!!! Ja misschien 1 klein worstenbroodje voor de smaak na 12en, maar ga niet weer vreten. Eet nog voor dat ik wegga en neem een reep mee hehe. Ik rijd dus geen drank. Heb met kerst al genoeg gevreten. Morgen ook niet. Zondag pas weer junkdag en dan....paar maaltijden bij de Burger King!
Waaaat geen oliebol, hardcore!!!
Ik heb lekker gezondigd vandaag, appelbeignets, oliebollen, friet, jammie...
En morgen gewoon weer op dieet ;(
Ziet er goed uit man, je lijkt een stuk groter & massiever dan je vorige front pics. Alleen het lijkt me qua bodyfatt wel iets hoger dan 10 %.
ziet er netjes uit daan, had ik niet is ergens gelezen dat jij met een wedstrijd zou meedoen?
Thnx. Nou ik plaats ook deze slechte foto's. Zoals je ziet, slecht licht, niet opgepompt niks he...ik trek nu wat vocht zo op t einde vd dag. A.s. zaterdag vetmeting.