XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

In feite ben ik dat natuurlijk al, omdat ik weet dat ik er over een jaar wil staan, maar vanaf de week van 10-01 begin ik met het 1e deel van het schema, dit zal voornamelijk actieve rust en voorbereiden van lichaam zijn op de volgende fase. 8-1 heb ik 1e bijeenkomst.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Dank je wel man!
ok stoer ben erg beniewd hoe je het gaat aanpaken allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
En de laatste training van deze week. 4 dagen achter elkaar ivm met al die k*tdagen haha, ach we zullen het er op houden dat het flink afwisselend is. Vandaag een totaal ander soort beentraining gedaan als normaal. Was al flink moet, dus de zware gewichten even gelaten voor wat ze zijn en meer hoog intensief gegaan door supersetjes met lichter gewicht en veel herhalingen, mega lekkere pomp, ga ik toch weer vaker doen...

Leg extensions i.c.m. walking lunges BW;

5 sets, 15 x 70 kg, meteen daarna 25 stappen walking lunges.
Totaal; 75 reps leg extension @ 70 kg, 125 reps uitstappen meteen na elkaar.

Seated leg press i.c.m. seated leg curl zware machine;

5 sets, 15 x 150 kg, meteen daarna 15-17 reps leg curl @ 35 kg aan schijven
Totaal; 75 reps leg press @ 150 kg, 80 reps leg curl meteen na elkaar.

seated leg curl lichtere machine i.c.m. walking lunges;

3 sets, 15-17 x 80 kg, meteen daarna 27 stappen walking lunges
Totaal; 50 reps leg curl @ 80 kg, 80 reps uitstappen meteen na elkaar.

1 set pompen leg extension alles leeg maken, 16 x 50 kg.

Seated calf raises;

7 sets 18-22 reps @ 50 kg.

puuuf lekker volume daan machtig goed werk! en goeie jaarwisseling he:D
niet teveel oliebollen he:D

goede jaarwisseling daan!!

niks joh daan? helemaal niks lekkers?

nope!!! Ja misschien 1 klein worstenbroodje voor de smaak na 12en, maar ga niet weer vreten. Eet nog voor dat ik wegga en neem een reep mee hehe. Ik rijd dus geen drank. Heb met kerst al genoeg gevreten. Morgen ook niet. Zondag pas weer junkdag en dan....paar maaltijden bij de Burger King!

nope!!! Ja misschien 1 klein worstenbroodje voor de smaak na 12en, maar ga niet weer vreten. Eet nog voor dat ik wegga en neem een reep mee hehe. Ik rijd dus geen drank. Heb met kerst al genoeg gevreten. Morgen ook niet. Zondag pas weer junkdag en dan....paar maaltijden bij de Burger King!
respect!!

Waaaat geen oliebol, hardcore!!! :D
Ik heb lekker gezondigd vandaag, appelbeignets, oliebollen, friet, jammie...
En morgen gewoon weer op dieet ;(

Waaaat geen oliebol, hardcore!!! :D
Ik heb lekker gezondigd vandaag, appelbeignets, oliebollen, friet, jammie...
En morgen gewoon weer op dieet ;(

hehe nou heb met kerst al als een gek gevreten, ik denk als ik dan weer heel dit weekend doe, dan wordt t te veel. Wordt dus veel afslaan vanavond en morgen. Zondag hebben we echter nog een nieuwjaarsreceptie met lekkere hapjes, dus dan ga ik junken en s' avonds naar de Burger King.

Ziet er goed uit man, je lijkt een stuk groter & massiever dan je vorige front pics. Alleen het lijkt me qua bodyfatt wel iets hoger dan 10 %.

ziet er netjes uit daan, had ik niet is ergens gelezen dat jij met een wedstrijd zou meedoen?

Ziet er goed uit man, je lijkt een stuk groter & massiever dan je vorige front pics. Alleen het lijkt me qua bodyfatt wel iets hoger dan 10 %.

Thnx. Nou ik plaats ook deze slechte foto's. Zoals je ziet, slecht licht, niet opgepompt niks he...ik trek nu wat vocht zo op t einde vd dag. A.s. zaterdag vetmeting.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

ziet er netjes uit daan, had ik niet is ergens gelezen dat jij met een wedstrijd zou meedoen?

klopt, Flex Cup, december dit jaar. Begin a.s. zaterdag met de begeleiding.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Vorige foto's zijn ook al weer half jaar geleden ruim

zo lekker dikke traps daan netjes jonge!!! mooi fysiek

heb zoiets gelezen, beginnerswedstrijd voor mensen met een iets hoger vetpercentage...?

Ziet er netjes uit daan.
Denk dat ik qua massa wel behoorlijk gelijk aan je zit.

Maar denk je dat nu rond de 13-14% zit ofzo?

Wie gaat je begeleiden? Wil ooit ook nog is onder begeleiding komen te staan,voor net even die extra motivatie.

Maar ga zo door,je bent lekker buff man!

Flink buff op die foto Daan!:thumbs:
En natuurlijk de beste wensen voor 2011!!

Terug
Naar boven