XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
heb zoiets gelezen, beginnerswedstrijd voor mensen met een iets hoger vetpercentage...?

??? hahahahaha eikel!!

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

gewone C- wedstrijd, de D- wedstrijd is toegevoegd als echte beginnersmogelijkheid

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Ziet er netjes uit daan.
Denk dat ik qua massa wel behoorlijk gelijk aan je zit.

Maar denk je dat nu rond de 13-14% zit ofzo?

Wie gaat je begeleiden? Wil ooit ook nog is onder begeleiding komen te staan,voor net even die extra motivatie.

Maar ga zo door,je bent lekker buff man!

aah oke, ben benieuwd, zie geen foto's bij je dus kan t niet zien haha. Ben zker geen 13 a 14%, foto is genomen om 21.15 in de avond net nadat ik mn junkdag had gehad en terug kwam van de Burger King, dus ja...haha. Rene Groenen gaat begeleiden.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Flink buff op die foto Daan!:thumbs:
En natuurlijk de beste wensen voor 2011!!

Thnx en t zelfde he!

hoho vriend...ik bedoelde iets, niet jou....en het zijn toch wedstrijden voor beginnende atleten. om een beetje podium-ervaring te krijgen? toegevoegd...ik bedoel d-wedstrijd dan zeker...

als ik jou een vetz*k vind zeg ik het wel:D

Laatst bewerkt:
hoho vriend...ik bedoelde iets, niet jou....en het zijn toch wedstrijden voor beginnende atleten. om een beetje podium-ervaring te krijgen? toegevoegd...ik bedoel d-wedstrijd dan zeker...

als ik jou een vetz*k vind zeg ik het wel:D

T is een gewone wedstrijd. Met als toevoeging dat Harry en Rene een D-klasse hebben toegevoegd om mensen eerder die stap naar t podium te laten maken, omdat t niveau bij de C wedstrijden al hoog is. Maar wat dat met vet% te maken heeft?

dat je op dat soort wedstrijden wat meer kans maakt met een iets hoger VP....niet iedereen staat gelijk op 4 %....ik niet in ieder geval:)

Training of today chest & triceps;

Incline chest press machine;

13 x 80 kg (gewicht schijven)
11 x 100 kg
8 x 110 kg
9 x 100 kg

Incline dumbbell fly;

15 x 22 kg dumbbell
14 x 24 kg
12 x 24 kg

Chest press Smith machine;

13 x 120 kg
12 x 130 kg
11 x 140 kg, drop naar 6 x 110 kg

Peck Deck fly;

15 x 40 kg
15 x 45 kg
15 x 45 kg
15 x 45 kg

Triceps cable pushdown;

15 x 70 kg
15 x 80 kg
12 x 90 kg

Dippen;

12 x BW
13 x BW
14 x BW

Overhead tricep extensions with rope;
(aan hoge latpulley)

15 x 20 kg
15 x 25 kg
15 x 25 kg

Was net een ballon, zo opgeblazen! Heerlijk. Had eigenlijk ff foto's moeten nemen ipv koud na drie dagen rust hahaha.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

dat je op dat soort wedstrijden wat meer kans maakt met een iets hoger VP....niet iedereen staat gelijk op 4 %....ik niet in ieder geval:)

Doe je mee!!

Incline dumbbell fly;

15 x 22 kg dumbbell
14 x 24 kg
12 x 24 kg

puuuf jaloers ik dee vandaag met 14kilo setjes jij gewoon 10kilo meer lekker hoor!

Dikke traps man op die picca. Goede trainingen ook en leuk om te lezen hoeveel discipline je hebt.

hoe gaatie daan?

Zo was ff afwezig. Mijn comp is gecrashed, klotezooi! Nu nog paar dagen weg ter reparatie, dus ff update vanaf mn ouders comp.

Dinsdag rug getraind;

Optrekken brede greep;
11 x BW
10 x BW

Pulldown, smalle greep, triangel;
13 x 70 kg
10 x 80 kg

Rack pull;
12 x 100 kg
10 x 140 kg
8 x 160 kg
4 x 160 kg, k*tgrip

Low Row;
14 x 120 kg
14 x 120 kg
14 x 120 kg

Seated cable row, brede greep;
15 x 60 kg
15 x 70 kg
14 x 80 kg

Straight arm puldown met stang;

15 x 30 kg
14 x 30 kg
14 x 30 kg

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Woensdag benen. Begin last te krijgen van mn aanhechtingen. Zoals eerder vermeld mijn rechterelleboog en nu ook linkerknie, pfff baal er van! Toch gaan squatten, niet getopt, iets meer op herhalingen, uiteindelijk door de pijn heen getraint..

Squat;
15 x 60 kg
12 x 100 kg
8 x 120 kg
11 x 120 kg
12 x 120 kg

Lunges;
4 sets, 10 reps per been met twee 22 kg dumbbells, toch zwaar gegaan haha.

Seated leg curl, zware machine;

4 sets met 40 kg aan schijven, 15 reps per set.

Leg extension;

4 sets, 80 kg, 13 reps

Weer leg curl;

15 x 80 kg
12 x 100 kg Lichte machine
3 x 15 x 40 kg, zware machine

seated calf raises;

6 sets, 20-22 reps, 50 kg

2beestachtige training daan hoest nu kwa voeding?

jip check me topic kijk maar of het zo goed is heb een schema gemaakt voor crab cycling

zoals gewoonlijk weer een pak reps met big weights hier :D

nice!

thnx Rob. Zo jarig geweest, 30 jaar geworden jaja ouwe lul..computer hopelijk maandag gemaakt...van de week 1e fase vd challenge, 2 keer licht fullbody op 50% van je 1 RM en 1 keer cardio heel licht....update volgt. Voeding is aangepast waarin de nadruk lig op veel KH en weinig EW als voorbereiding op week 3 wanneer er een opbouw gaat volgen, gewict 108 kg opt moment

oke dan nu gaat het intressant worden daan!leuk dat je het bijhoudt!en gefeliciteerd jonge!

Nog gefeliciteerd en lijkt me interessant om die stappen te volgen :)

Gefeliciteerd maat! Da ge maar een grote jongen mag worden, haha. Gaat goed met de training zie ik, ben benieuwd hoe de vooruitgang zal zijn dit jaar bij jou, in ieder geval TRAIN ZE!
grtz Gerrit.

dank jullie wel! Computer schiet nog ff niet op, dus vandaar wat stil op t moment..

Voeding deze week en volgende week;

120 gram brinta
75 gram whey
2 bananen
5 el olijfolie
300 gram kip
100 gram biefstuk
25 gram night protein
400 gram rijst, omgekookt (ruim 1 kg gekookt)
60 gram dextrose
8 schijven ananas
200 gram groenten
30 gram walnoten

dank jullie wel! Computer schiet nog ff niet op, dus vandaar wat stil op t moment..

Voeding deze week en volgende week;

120 gram brinta
75 gram whey
2 bananen
5 el olijfolie
300 gram kip
100 gram biefstuk
25 gram night protein
400 gram rijst, omgekookt (ruim 1 kg gekookt)
60 gram dextrose
8 schijven ananas
200 gram groenten
30 gram walnoten
Lekkere voeding daan ziet er goed uit man gaat een mooi jaar worden voor je

Zo de computer doet t weer, mede met dank aan mijn broer! Morgen 2e training deze week, fullbody, op 50 % van 1RM

Terug
Naar boven