XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
Nee 2 en 1 x cardio

wat voor cardio ga je doen?sorry voor al die vragen:D vindt allemaal wel intressant:D

oke duidelijk!

Zo de komende weken gaat er getraint worden volgens onderstaand schema waar ook een opbouw in zit. Voeding gaat verder omhoog, maar zo'n 4600 kcal met weer wat meer eiwitten dan nu.

week 3 week 4 week 5
* Sets per oefening: 3 - 4 4 4 - 5 optionele set
* herhalingen: 8 - 10 10 10 - 12 tot het uiterste
* Intensiteit: 70 - 75% 75 - 80% 80 - 85% deze oefening niet
* Rust tussen de sets: 90 - 120s 60 - 90s 45 - 90s
* Opmerking verzwaar iedere set, doe 2-4 reps minder dan je max zou kunnen verzwaar iedere set, ga 2-4 herhalingen voor max; laatste set tot failure 1e set 2-4 reps minder dan max; andere sets tot failure, laatste set=dropset

10 minuten warming up 65% van je maximale hartslag (220-leeftijd)
Dag 1 week 3 week 4 week 5
Spiergroep Oefening set 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 5
Borst Incline dumbbell press reps
gewicht
Plat dumbbell drukken reps
gewicht
Cable crossover reps
gewicht
incline smith benchpress reps
gewicht
Rug T-bar row breed reps
gewicht
pulldown omgekeerde greep reps
gewicht
pulldown met gestrekte armen reps
gewicht
pulldown met smalle greep reps
gewicht
Onderrug back extensions reps
gewicht
Na elke oefening desbetreffende spier 15 seconden rekken
Dagen 3, 6, 7 rust
Dag 1, 2, 4, 5: 20-30 minuten cardio op 60% van je MH
Dag 2 week 3 week 4 week 5
Quadriceps Squat in smith machine reps
gewicht
Leg press reps
gewicht
Lunges in smith machine reps
gewicht
leg extension reps
gewicht
Hamstrings stiffed leg deadlift reps
gewicht
liggende legcurl reps
gewicht
zittende legcurl reps
gewicht
Kuiten calf raise op leg press reps
gewicht
zittend kuitheffen reps
gewicht
Dagen 3, 6, 7 rust
Dag 4 week 3 week 4 week 5
Biceps pulley curl met stang reps
gewicht
concentratie curl reps
gewicht
Incline dumbbell curl reps
gewicht
Triceps pressdown reps
gewicht
extension boven hoofd met touw reps
gewicht
kickback met lage pulley reps
gewicht
Dagen 3, 6, 7 rust
Dag 5 week 3 week 4 week 5
Schouders Zittend dumbbell press reps
gewicht
Dumbbell lateral raise reps
gewicht
Bent over lateral raise reps
gewicht
Front press met smith reps
gewicht
Trapezius Dumbbell shrug reps
gewicht
Upright row breed reps
gewicht
pulldown met gestrekte armen reps
gewicht
Buik Crunch met kabel reps
gewicht
Schuine crunch reps
gewicht
Dagen 3, 6, 7 rust

oke dan lekker knalluh deze weken dus en nog meer eten lekker toch:D

hoe bevalt dat eigelijk van die fullbody training?is dat nu telkens zo?en waarom is dat?

Nee gaan nu op split trainen. Borst-rug, schouders, benen, biceps-triceps. Dus 2 spiergroepen appart en split met de tegenovergestelde spieren.

Ok mooi man succes deze week

en 4 x cardio na elke sessie

heftig!!!!

Maakt niet uit, vind ik ook wel leuk. Deze week maar op 50% MH, dus rusitg aan voor zo'n 25 minuten. ik fiets altijd.

Ben je een goede fietser Daan??? Want 25 min fietsen levert je niets op qua conditie, je verbrandt als je 25/h rijdt mss 300 calorien in 30min, indien ja ...zou ik min 45 min of 1h zeker fietsen ,want pas na 45 min te fietsen verbetert je conditie en gaan er ook een pak cal meer af ook .Btw 220- leeftijd is juist een indicatie van je max hs, een getraind wielrenner gaat daar zeker 20hs hoger in of meer , dus doe eens een lactaat test , dan weet je exact je omslagpunt , je max hs , etc...en ook hoe je conditie ervoor staat .Ik moest dat vroeger als ex pro wielrenner iedere maand doen zo een lactaattest...

Dit is geen kritiek maar goed bedoelt.Want een mooie body moet ook een goeie conditie hebben vind ik, wat van velen niet kan gezegd worden .Dus vind ik een goeie conditie erbij mooi meegenomen.

Laatst bewerkt:
krijg je alles ook zo onoverzichtelijk op papier van de begeleiders als dat je het hier post? ;)

ik ben wel benieuwd hoe al die deelnemers aan de challenge er tijdens de wedstrijd (degene die deelnemen of course) bijstaan, vanwege de begeleiding enzo. heb jij soms niet het idee, dat vooral in deze fase alles net iets té uitgedacht is? anyways, ik zal wel naast je staan on stage :p dus ik houd je sowieso in de gaten tijdens deze challenge

Ben je een goede fietser Daan??? Want 25 min fietsen levert je niets op qua conditie, je verbrandt als je 25/h rijdt mss 300 calorien in 30min, indien ja ...zou ik min 45 min of 1h zeker fietsen ,want pas na 45 min te fietsen verbetert je conditie en gaan er ook een pak cal meer af ook .Btw 220- leeftijd is juist een indicatie van je max hs, een getraind wielrenner gaat daar zeker 20hs hoger in of meer , dus doe eens een lactaat test , dan weet je exact je omslagpunt , je max hs , etc...en ook hoe je conditie ervoor staat .Ik moest dat vroeger als ex pro wielrenner iedere maand doen zo een lactaattest...

Dit is geen kritiek maar goed bedoelt.Want een mooie body moet ook een goeie conditie hebben vind ik, wat van velen niet kan gezegd worden .Dus vind ik een goeie conditie erbij mooi meegenomen.

t gaat ook niet om de conditie. Vetverbranding met behoud van spieren daar draait de cardio om bij BB'ing. Ga je cardio doen zoals jij aangeeft dan ga je spieren verbranden ipv vet, maar bedankt voor de tip. Ben je echt prof geweest?

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

krijg je alles ook zo onoverzichtelijk op papier van de begeleiders als dat je het hier post? ;)

ik ben wel benieuwd hoe al die deelnemers aan de challenge er tijdens de wedstrijd (degene die deelnemen of course) bijstaan, vanwege de begeleiding enzo. heb jij soms niet het idee, dat vooral in deze fase alles net iets té uitgedacht is? anyways, ik zal wel naast je staan on stage :p dus ik houd je sowieso in de gaten tijdens deze challenge

Ja alles krijg je op een USB stick mee, echt goed geregeld allemaal. Te uitgedacht kan imo nooit, ik denk eerder dat velen hun training en voeding te onuitgedacht is eerlijk gezegd. Je kijkt natuurlijk hoe je lichaam reageert en elke 5 weken wordt je daarom ook gemeten en wordt het per persoon indien nodig aangepast. Rene is een goede bekende van me en traint op dezelfde sportschool dus dat is extra makkelijk.
Ik weet niet of ik langs je sta, wat is je gewicht nu dan?

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

voeding van vandaag;

12 volkoren boterhamme
4 hele eieren
10 ei-eiwitten
260 gram ongekookte rijst
2 bananen
140 gram brinta
4 schijven ananas
200 gram brocoli
120 gram steak
180 gram kipfilet
3 el olijfolie
30 gram walnoten
120 gram whey
30 gram nightprotein

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

zo'n 4600 kcal

Grrrrrr wat lekker veel eten

Ja alles krijg je op een USB stick mee, echt goed geregeld allemaal. Te uitgedacht kan imo nooit, ik denk eerder dat velen hun training en voeding te onuitgedacht is eerlijk gezegd. Je kijkt natuurlijk hoe je lichaam reageert en elke 5 weken wordt je daarom ook gemeten en wordt het per persoon indien nodig aangepast. Rene is een goede bekende van me en traint op dezelfde sportschool dus dat is extra makkelijk.
Ik weet niet of ik langs je sta, wat is je gewicht nu dan?
ooh dat van elke 5 weken wist ik niet man. wel een mooi initiatief in ieder geval. zeker makkelijk dat Rene makkelijk te bereiken is daardoor!
ik had even niet nagedacht met m'n post bij gewichtklasses man :p maar ik ben nu 93 ofzo, maar zal wel richting de 100 gaan in de aankomende maanden.

ooh dat van elke 5 weken wist ik niet man. wel een mooi initiatief in ieder geval. zeker makkelijk dat Rene makkelijk te bereiken is daardoor!
ik had even niet nagedacht met m'n post bij gewichtklasses man :p maar ik ben nu 93 ofzo, maar zal wel richting de 100 gaan in de aankomende maanden.

hehe, succes iig! Ga je het allemaal zelf doen?

Terug
Naar boven