Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat voor cardio ga je doen?sorry voor al die vragenvindt allemaal wel intressant
![]()
Maakt niet uit, vind ik ook wel leuk. Deze week maar op 50% MH, dus rusitg aan voor zo'n 25 minuten. ik fiets altijd.
Want 25 min fietsen levert je niets op qua conditie, je verbrandt als je 25/h rijdt mss 300 calorien in 30min, indien ja ...zou ik min 45 min of 1h zeker fietsen ,want pas na 45 min te fietsen verbetert je conditie en gaan er ook een pak cal meer af ook .Btw 220- leeftijd is juist een indicatie van je max hs, een getraind wielrenner gaat daar zeker 20hs hoger in of meer , dus doe eens een lactaat test , dan weet je exact je omslagpunt , je max hs , etc...en ook hoe je conditie ervoor staat .Ik moest dat vroeger als ex pro wielrenner iedere maand doen zo een lactaattest...
dus ik houd je sowieso in de gaten tijdens deze challengeik had het niet tegen jou, anders had ik jou als bezoeker in TS z'n log wel ge-quote.
Sorry mijn excuses..ik had het niet tegen jou, anders had ik jou als bezoeker in TS z'n log wel ge-quote.
Ben je een goede fietser DaanWant 25 min fietsen levert je niets op qua conditie, je verbrandt als je 25/h rijdt mss 300 calorien in 30min, indien ja ...zou ik min 45 min of 1h zeker fietsen ,want pas na 45 min te fietsen verbetert je conditie en gaan er ook een pak cal meer af ook .Btw 220- leeftijd is juist een indicatie van je max hs, een getraind wielrenner gaat daar zeker 20hs hoger in of meer , dus doe eens een lactaat test , dan weet je exact je omslagpunt , je max hs , etc...en ook hoe je conditie ervoor staat .Ik moest dat vroeger als ex pro wielrenner iedere maand doen zo een lactaattest...
Dit is geen kritiek maar goed bedoelt.Want een mooie body moet ook een goeie conditie hebben vind ik, wat van velen niet kan gezegd worden .Dus vind ik een goeie conditie erbij mooi meegenomen.
krijg je alles ook zo onoverzichtelijk op papier van de begeleiders als dat je het hier post?
ik ben wel benieuwd hoe al die deelnemers aan de challenge er tijdens de wedstrijd (degene die deelnemen of course) bijstaan, vanwege de begeleiding enzo. heb jij soms niet het idee, dat vooral in deze fase alles net iets té uitgedacht is? anyways, ik zal wel naast je staan on stagedus ik houd je sowieso in de gaten tijdens deze challenge
ooh dat van elke 5 weken wist ik niet man. wel een mooi initiatief in ieder geval. zeker makkelijk dat Rene makkelijk te bereiken is daardoor!Ja alles krijg je op een USB stick mee, echt goed geregeld allemaal. Te uitgedacht kan imo nooit, ik denk eerder dat velen hun training en voeding te onuitgedacht is eerlijk gezegd. Je kijkt natuurlijk hoe je lichaam reageert en elke 5 weken wordt je daarom ook gemeten en wordt het per persoon indien nodig aangepast. Rene is een goede bekende van me en traint op dezelfde sportschool dus dat is extra makkelijk.
Ik weet niet of ik langs je sta, wat is je gewicht nu dan?
maar ik ben nu 93 ofzo, maar zal wel richting de 100 gaan in de aankomende maanden.ooh dat van elke 5 weken wist ik niet man. wel een mooi initiatief in ieder geval. zeker makkelijk dat Rene makkelijk te bereiken is daardoor!
ik had even niet nagedacht met m'n post bij gewichtklasses manmaar ik ben nu 93 ofzo, maar zal wel richting de 100 gaan in de aankomende maanden.