Fitness Seller

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
Wel lees ze dan niet .Ik heb hier wel ferm gelachen met die wanaby wankers bb die aan een d- cat. wedstrijdje gaan meedoen zelfs beginners c cat was tehoog voor hen ... Dat is echt om te lachen en dan nog zo een ego hebben ...Je moet de kinderen aanspreken hier ,maar blijkbaar is het 1 tegen allen , genoeg gespeeld hier , it sucks btw ...en fanatic daan zit je nog vul met puisten van je aas gebruik ????

Gast begin je ook tegen mij??? Heb ik 1 ding verkeerd gezegd? Omdat mensen je in mijn log geen gelijk geven ga je mij nu aanvallen. Wat doe je hier eigenlijk? Je komt in een log, begint met allerlei praatjes ipv interesse en dan zulke reacties. Gast als je ook maar een greintje topsportmentaliteit had liet je jezelf niet zo kennen en al helemaal niet op 45 jarige leeftijd. Je vind jezelf en al je kennis geweldig en blijkbaar ben je zo onzeker dat je er niet tegen kan als mensen daar anders over denken. Je vind je eigen fysiek geweldig voor je leeftijd zeg je, maar je misstaat niet tussen een stel doorsnee bouwvakkers.
Verder zeg je telkens dat je hier weg bent, maar je blijft dit log vervuilen. Kortom; jij komt chronisch coïtus tekort. Get a life Piet fiets.

Goed maar ff een update ipv gezeik;

Korte bicep-tricep training op 70-75% 1 RM, 10 reps:

Standing cable curl

10 x 70 kg
10 x 75 kg
10 x 80 kg
10 x 85 kg

Concentration curl;

10 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 16 kg
10 x 18 kg

Press down;

10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 95 kg

Tricep strekken boven hoofd met touw;

10 x 40 kg
10 x 45 kg
10 x 50 kg
10 x 55 kg

20 min. cardio op 60% 1 RM

45 jarige??? Volgens mij bedoeld hij 4/5 jarige!!
je trainingen zien d'r goed uit;) kheb trouwens je tips opgevolgd van die kwark en brinta met whey eiwitten en moet zeggen bevalt wel;):)

He puistekop van je aas get a life en je trainingen trekken op niks ik zou er nog niet van zweten als bouwvakker:-)

Mod ingelicht, bye bye spel is over.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Zo en dat was jpv...over tot belangrijker zaken...Fijn weekend allen!

Mod ingelicht, bye bye spel is over.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Zo en dat was jpv...over tot belangrijker zaken...Fijn weekend allen!

Het is geen spel hoor , ik zeg gewoon dat je conditie moet hebben en dat heb je niet .Begrijp je het nu nog niet .....Btw je workout is toch zo heavy niet ?? Ik zou er niet veel van zweten .

Het is geen spel hoor , ik zeg gewoon dat je conditie moet hebben en dat heb je niet .Begrijp je het nu nog niet .....Btw je workout is toch zo heavy niet ?? Ik zou er niet veel van zweten .

Echt kerel jij bent zooooooo slaapverwekkend. Truste!

Haha jpv, noem je fanatic daan nou een aas gebruiker met puisten of ging dat over iemand anders?

Standing cable curl

10 x 70 kg
10 x 75 kg
10 x 80 kg
10 x 85 kg

Concentration curl;

10 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 16 kg
10 x 18 kg

Press down;

10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 95 kg

Tricep strekken boven hoofd met touw;

10 x 40 kg
10 x 45 kg
10 x 50 kg
10 x 55 kg

20 min. cardio op 60% 1 RM

sterke gewichten daan
komt het omdat je kort wilde trainen
geen skulls/close gripp wilde doen voor je triceps

sterke gewichten daan
komt het omdat je kort wilde trainen
geen skulls/close gripp wilde doen voor je triceps

Ik volg een begeleidingsschema, waarin ik deze training op deze manier diende te trainen. Deze oefeningen waren nu aan de beurt. Ik zit in een groeifase en daar zit een doordachte opbouw in intensiteit achter.

Ik volg een begeleidingsschema, waarin ik deze training op deze manier diende te trainen. Deze oefeningen waren nu aan de beurt. Ik zit in een groeifase en daar zit een doordachte opbouw in intensiteit achter.

oke duidelijk - heb je dat schema ergens staan daan ,
dan kan ik mij een beetje inlezen

Waarom alles 10 reps daan?
Goed bezig.
Iemand bij mij in de gym gaat ook flex cup draaien.
Gaat het gewoon op gewicht?

ff die armen apart zijn lekker!!!

Standing cable curl

10 x 70 kg
10 x 75 kg
10 x 80 kg
10 x 85 kg

Concentration curl;

10 x 12 kg
10 x 14 kg