Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Wel lees ze dan niet .Ik heb hier wel ferm gelachen met die wanaby wankers bb die aan een d- cat. wedstrijdje gaan meedoen zelfs beginners c cat was tehoog voor hen ... Dat is echt om te lachen en dan nog zo een ego hebben ...Je moet de kinderen aanspreken hier ,maar blijkbaar is het 1 tegen allen , genoeg gespeeld hier , it sucks btw ...en fanatic daan zit je nog vul met puisten van je aas gebruik?
Gast begin je ook tegen mij
Heb ik 1 ding verkeerd gezegd? Omdat mensen je in mijn log geen gelijk geven ga je mij nu aanvallen. Wat doe je hier eigenlijk? Je komt in een log, begint met allerlei praatjes ipv interesse en dan zulke reacties. Gast als je ook maar een greintje topsportmentaliteit had liet je jezelf niet zo kennen en al helemaal niet op 45 jarige leeftijd. Je vind jezelf en al je kennis geweldig en blijkbaar ben je zo onzeker dat je er niet tegen kan als mensen daar anders over denken. Je vind je eigen fysiek geweldig voor je leeftijd zeg je, maar je misstaat niet tussen een stel doorsnee bouwvakkers. Verder zeg je telkens dat je hier weg bent, maar je blijft dit log vervuilen. Kortom; jij komt chronisch coïtus tekort. Get a life Piet fiets.

kheb trouwens je tips opgevolgd van die kwark en brinta met whey eiwitten en moet zeggen bevalt wel

als jij dat goed vind tenminste?