MuscleMeat

Log Fanatic Daan

Wat een workout geweldig volume gek

Neem je nu ook creatine of andere sups extra?of alleen whey?

• Topic Starter Topic Starter
nu; glutamine, multi, omega 3-6-9, zinc...

dit is je groei fase toch?daarom het hoge volume?wat is het volgende?morgen heb je weer een meet?veel plezier!

Of ik nog buiten kom, haha... Nee, eigenlijk niet, heb er niet veel zin meer in, in die onzin.
Met carnaval ga ik weer een keer de bloembakken buiten zetten denk ik, en de week erop word ik geopereerd aan een littekenbreuk op mijn buik, dus dan ben ik ff uit de roulatie, k*tzooi. Trainen gaat net zo lekker, 3x krachttraining en 1x boksen in de week.
Fijn weekend, grtz

Of ik nog buiten kom, haha... Nee, eigenlijk niet, heb er niet veel zin meer in, in die onzin.
Met carnaval ga ik weer een keer de bloembakken buiten zetten denk ik, en de week erop word ik geopereerd aan een littekenbreuk op mijn buik, dus dan ben ik ff uit de roulatie, k*tzooi. Trainen gaat net zo lekker, 3x krachttraining en 1x boksen in de week.
Fijn weekend, grtz

Nee ik ook niet haha. Carnaval nu ook niet...nu geen drank. Das k*t van je buik! Ernstig?

Valt op zich mee, door de littekenbreuk komt er wat weefsel naar boven wat een bult bij mijn buikspieren veroorzaakt. Dit wordt door die operatie weggehaald en dichtgemaakt. Nog een nawee van het incidentje een paar jaar geleden. Maar het niet mogen sporten wordt met name een probleem, haha dan word ik nogal chagerijnig...
grtz

Valt op zich mee, door de littekenbreuk komt er wat weefsel naar boven wat een bult bij mijn buikspieren veroorzaakt. Dit wordt door die operatie weggehaald en dichtgemaakt. Nog een nawee van het incidentje een paar jaar geleden. Maar het niet mogen sporten wordt met name een probleem, haha dan word ik nogal chagerijnig...
grtz

ja d8 al dat het daar van was...mooi shit!

Wat gaat er deze week gebeuren daan?kwa voeding en training?

Training van vanmorgen kuiten, biceps, triceps:

8 sets kuiten, waarvan 2 dropsets

standing cable curl;

12 x 60
12 x 70
12 x 80
12 x 85
11 x 90, drop naar 8 x 60

Concentration curl;
12 x 12
12 x 14
12 x 16
10 x 18

Incline dumbbell curl 2 arms;
12 x 14
12 x 16
10 x 18, drop naar 8 x 12

Pressdown;
12 x 60
12 x 70
12 x 80
12 x 85
11 x 90, drop naar 8 x 60

dumbbell strekken boven hoofd 2 arms;
12 x 12
12 x 14
12 x 16
12 x 18

Cable kickback;
3 x 12 x 15 kg

20 min cardio 60% MH

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Wat gaat er deze week gebeuren daan?kwa voeding en training?

Hoor ik over een uur...woon 5 min van muscletotaal haha.

Oke leuk heb je dan gesprek alleen met rene of ook de andere jongens?naja poost ma als je wat weet ben benieuwd man! En weer beestachtige training+volume goed weekend

Update; goed nieuws, ben ruim 2 kg VVM aangekomen! Gaat lekker dus. Trainingsschema zal in 5 weken tijd steeds meer en meer op kracht zijn, waarin uiteindelijk in week 5 nog maar 1 oefening per spiergroep wordt gedaan voor 3-5 reps, 7 sets en op t laats negatieven en geforveerde herhalingen...De opgedane kracht tijdens deze 5 weken wordt dan weer gebruikt in de volgende groeifase.
Kcal verder omhoog, naar kleine 5000 kcal, KH iets minder en verhoging van EW en vet.
verhouding: KH: 611 EW:367 Vet:

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Vet: 109

puuuuf nice en wat ga je allemaal eten?? ziet er goed uit en 2kilo gegroeit das heel netjes man! goed werk

puuuuf nice en wat ga je allemaal eten?? ziet er goed uit en 2kilo gegroeit das heel netjes man! goed werk

Dank je Hendrie. Basis van eten is hetzelfde, dus brinta, rijst, kip, ananas, olijfolie, whey, eieren, groente, fruit, noten

oke zelfde als eerst alleen nu weer wat grotere hoeveel heden dus:Dlekker hoor zoveel kunnen eten heerlijk!leuke middag gehad dan?rene tevreden?nog andere jongens gezien?

oke zelfde als eerst alleen nu weer wat grotere hoeveel heden dus:Dlekker hoor zoveel kunnen eten heerlijk!leuke middag gehad dan?rene tevreden?nog andere jongens gezien?

Het is wel veel hoor, is ook niet altijd fijn imo. Je ziet iedereen van de groep..

Terug
Naar boven