hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is je groei fase toch?daarom het hoge volume?wat is het volgende?morgen heb je weer een meet?veel plezier!
veel plezier man! succes ben benieuwd!Ja was groeifase, opbouw. Nu gaat als ik het goed heb de krachtfase beginnen, morgen idd de volgende bijeenkomst.
Of ik nog buiten kom, haha... Nee, eigenlijk niet, heb er niet veel zin meer in, in die onzin.
Met carnaval ga ik weer een keer de bloembakken buiten zetten denk ik, en de week erop word ik geopereerd aan een littekenbreuk op mijn buik, dus dan ben ik ff uit de roulatie, k*tzooi. Trainen gaat net zo lekker, 3x krachttraining en 1x boksen in de week.
Fijn weekend, grtz
Valt op zich mee, door de littekenbreuk komt er wat weefsel naar boven wat een bult bij mijn buikspieren veroorzaakt. Dit wordt door die operatie weggehaald en dichtgemaakt. Nog een nawee van het incidentje een paar jaar geleden. Maar het niet mogen sporten wordt met name een probleem, haha dan word ik nogal chagerijnig...
grtz
Wat gaat er deze week gebeuren daan?kwa voeding en training?
puuuuf nice en wat ga je allemaal eten?? ziet er goed uit en 2kilo gegroeit das heel netjes man! goed werk
oke zelfde als eerst alleen nu weer wat grotere hoeveel heden duslekker hoor zoveel kunnen eten heerlijk!leuke middag gehad dan?rene tevreden?nog andere jongens gezien?