XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

De NK, weer een niveau hoger. Waar zal die zich plaats vinden/prijs aan deur?

het zal wel deel van je schema zijn daan, maar zeg eerlijk...vind jij sumo-deads een fijne oefening om je rug aan te pakken?

verder lekker bezig geweest hoor!

Iets te ver hellaas..

• Topic Starter Topic Starter
het zal wel deel van je schema zijn daan, maar zeg eerlijk...vind jij sumo-deads een fijne oefening om je rug aan te pakken?

verder lekker bezig geweest hoor!

Wazige oef inderdaad, maar ik ben lang en bewegingsbaan is wel korter. Dat is op zich wel fijn en ik voel hem wel super goed. Heb sowieso een hekel aan deads haha.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Waar woon jij dan?

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

hehe 11 x he, favo oefening, lekker dikke rug kweken!

Wil zelf ook eens de Sumo-DL proberen - Ik woon in het zuiden van Limburg.

Ik breek mijn rug gewoon met die barbell rows :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik breek mijn rug gewoon met die barbell rows :D

Ach ja ben ik ook ergens sterk in...haha. Uiteindelijk gaat het er niet om, maar het is wel leuk natuurlijk. Wanneer ik de mind-muscle connection niet meer heb en de spier die ik aan het trainen niet goed voel, ga ik terug in gewicht.

je moet er wat voor over hebben, maar 3 uur met de trein is idd best lang
Je moet niet vergeten dat ook nog eens eerst de junioren/dames komen en om dan ook nog eens op tijd thuis te zijn zal er niet in zitten. Gezien de meeste wedstrijden op een zondag zijn.

een beetje bij jou in de buurt is flex cup in veldhoven. daar ga je toch wel naartoe?

Ofcourse, genoeg mensen die er zullen zijn maar dat duurt nog wel even.

zwaar volume op de sumo daan
goed gedaan man

Terug
Naar boven